Täällä näyttää olevankin suurinpiirtein kaikki ystävät koolla.
Tulin pistäytymään kun kuulin "huhuja" että joku
oli luullut että olen mennyt naimisiin.
Kaikkea sitä kanssa supatetaan päivisin ja näköjään iltaisinkin.
On vissiin paljon sitä joutoaikaa käytettävissä.
Minä hupsu olen luullut että työtahtia on
kiristetty viime vuosina, olen tainnut erehtyä.
Olen myös havainnut, että joku lukee ajatuksiani täällä. No, noita "selvännäkijöitä" on ollut kautta aikojen maailma pullollaan.
Osa taitaa ansaita jopa elantonsa sellaisella.
Ajattelinkin kysyä voisko sellainen olla mulle vaikka "povari-iitana" tänään?
Onko vapaaehtoisia?
RAKKAAT YSTÄVÄT!
3
329
Vastaukset
- Se täti
Olisin mielelläni suonut sen juuri sinulle,siis tuon ylättävän ja onnellisen avioliiton
- olisi
suonut sitä mulle?
Huomenna heräät pirteänä kauniiseen aurinkoiseen aamuun, kahvin tuoksu kutittaa sieraimiasi ja mietit pitäisikö hieman rajoittaa herkuttelua. "Näen" elämässäsi muitakin iloja ja nautintoja kuin ruoan.
Ensi viikolla jokin saa sinut pohtimaan omaa elämänkaartasi ja kartoittamaan unelmiasi. Huomaat, että on päätöksenteon aika.
Monet hyvät asiat odottavat edessäsi, ne eivät kuitenkaan tule itsekseen. Myös sinun itsesi on tehtävä jotain.
Sinua odottaa myös joku pikku-hankaluus, mutta voitat sen helposti ja auringonpaiste valtaa entistä enemmän alaa sinun ympärilläsi.
Muuta eivät aamukahvini porot kertoneet.:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94914
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54858Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61788Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141698- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467