Harry Potter:) OSA:1

annuska-@-

Harry luki tietokirjaa aivan huvikseen vaan.Yhtäkkiä hänta vaan alkoi väsyttää, silmät painuivat väkisinkin kiinni ja Harry nukahti nojatuolille.Hän näki unta jossa oli ruskeatukkainen ja aika pitkä hiuksinen tyttö ja tutun tuttu Voldemort:
"Jonain päivänä minä vielä kukistan sen Potterin!"
Tyttö ei vastannut vaan otti loankaa pöydäktä ja puikot ja alkoi kutomaan.
"Se perhanan Potter ei ole muuksi kun vaivaksi!"
Tässä kohtaa tytöän kasvot näyttivät jo säikähtäneeltä.Näytti että tyttö oli joka hetki avaamassa suutaan ja sanomassa jotain mutta ei kuitenkaan sanonut.Tytön kädestä putosi puikko ja uni loppui.Harry heräsi.Ihme kyllä hän ei ollut hikinen.Harry ajatteli parhaakseen mennä nukkumaan omaan sänkyynsä kun herätä nojatuolissa Vernonin huutamiseen.Hän kapusi omaan huoneeseensa ja lysähti sängylle.Hän mietti huomista Tylypahkaan menemistään ja nukahti.Silloin tämä kauhea uni jatkui:
Tyttö oli kutonu´t jo jonkin verran kun Voldemort sanoi: "Kun kukistan jonain päivänä sen Potterin, autatko sinä minua juonessa?"
"E-siis kyllä tottakai autan"
"Olen hyvin viisas enkö olekkin?"
"Et todellakaan ole! Harry on ystäväni ja sinä et tee mitään pahaa hänelle!"´Tyttö tivasi
"Sinähän sanoit että et-" Voldemort huomasi että tyttö oli lähtenyt karkuun ja lähti tietenkin itse perään (He olivat siinä samassa röttelössä kuten neljäntenä vuonna)

JATKUU MAHDOLLISIMMAN PIAN!SANOKAA MIELIPITEITÄ TÄHÄN ASTI!

12

955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taavi tonttu

      suosittelen sen ottamista lämpimästi.

    • annuska-@-

      Harry heräsi jälleen kerran tällä kertaa hikisenä.Hänelle tuli mieletön halu oksentaa.Hän ei tajunnut avata oman huoneensa ikkunaa ja oksentaa sittä vaan meni las avasi ulko ovan ja oksensi.Siinä samalla kun Harry oli juuri sulkemassa ovea se sama tyttö joka oli unessakin tuli niin kovaa häntä kohti että Harry ei edes tajunnut että tyttö otti häntä käsivarresta.Siinä sitä sitten mentiin aamutohvelit jalassa ja yöpuku päällä.Ohi sattui mene mään taksi:
      "Taksi!" Tyttö huusi.
      Taksi pysähtyija he hyppäsivät kyytiin.
      "Ensimmäisen kerran" Harrylla oli mahdollisuus katsoa tytön kasvoja.
      "Hermione!..mitä sinä täällä teet?"Harry kysyi huomatessaan tytön kasvot.
      "Selitän myöhemmin..." Hermionen poskilla virtasi kyynel."Veisitkö meidät lähimpään kauppaan joka on Pekstonin lähellä?"
      "Tietenkin.."Taksi kuski kääntyi heihin päin ja hymyili."Minä ´rakennan tänä kesänä perheelleni talon..männystä ajattelin tehdä"Taksi kuski aloitti jonkun puhen aiheen.Hermione ei tästä kauhean kiinnostunut ollut mutta Harry oli varmasti aika kiinnostunut
      "Sehän on mieleenkiintoista...mänty-sehän on kaunis puu" Harry vastasi
      Ja siitä puheen aiheesta pojat keskustelivat ja Hermione katsoi sivusta näitten puhelua.Vihdoin ja viimein he olivat Pekstonin lähemmällä kaupalla.
      "Kiitos paljon kyydistä"Hermione sanoi
      "Eipä kestä" Kuski vastasi. He kävelivät kaupalta eteenpäin
      "Mitä me tehdään täällä?"Harry kysyi
      "Minun kotini on aivan tässä vieressä"
      Hermione sanoi vaikkei itsekkään tajunnut miksei oli si voinut pyytää suoraan pihalle.

      JATKUU LUULTAVAMMIN ENSI VIIKON MAANANTAINA!

      • homo pekka

        Tekstisi oli ala-arvoista ja erittäin surkea tasoista paskamaista jorinaa. Olisi parempi jos häipyisit täältä. Perheelläsi on varmaan ongelmia.


      • annuska-@-
        homo pekka kirjoitti:

        Tekstisi oli ala-arvoista ja erittäin surkea tasoista paskamaista jorinaa. Olisi parempi jos häipyisit täältä. Perheelläsi on varmaan ongelmia.

        mun mielestä tää mun novelli on loppua kohden aivan sika hauska. Sä voit olla mitä mieltä lystäät:MUA EI KIINNOSTA SUN MIELIPITEET!


      • hemmo
        annuska-@- kirjoitti:

        mun mielestä tää mun novelli on loppua kohden aivan sika hauska. Sä voit olla mitä mieltä lystäät:MUA EI KIINNOSTA SUN MIELIPITEET!

        Isäs oli paskapää ja toi tarina oli ihan paska. kuules ämmä sä et osaa kirjoittaa.


      • falcon
        hemmo kirjoitti:

        Isäs oli paskapää ja toi tarina oli ihan paska. kuules ämmä sä et osaa kirjoittaa.

        Sä oot SÄÄLITTÄVÄ!!!!!!!!!


      • annuska-@-
        falcon kirjoitti:

        Sä oot SÄÄLITTÄVÄ!!!!!!!!!

        älä sää runkkari puutu tähän!


      • Pena

        Onko tää tarina sun mielestä hauska? Tää on täyttä paskaa!!!!!!!!!!!! LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • (:Anturajalka:)
        Pena kirjoitti:

        Onko tää tarina sun mielestä hauska? Tää on täyttä paskaa!!!!!!!!!!!! LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        En itsekään erityisemmin pitänyt tarinasta. Joskin... tyhjää tekstiä. Mutta älkää silti viitsikö sanoa ihan noin kärkkäästi mielipidettänne. Muistetaan hienotunteisuus! :) Ei minusta olisi ainakaan hauskaa, jos ihan noin suoraan mielipide sanottaisiin, vaikka onhan se hyvä että sanoo suoraan, mutta tehkää miten tahdotta. :)


      • lol
        annuska-@- kirjoitti:

        älä sää runkkari puutu tähän!

        lol lol lol lol lol lol lol lol lol


      • marie123
        (:Anturajalka:) kirjoitti:

        En itsekään erityisemmin pitänyt tarinasta. Joskin... tyhjää tekstiä. Mutta älkää silti viitsikö sanoa ihan noin kärkkäästi mielipidettänne. Muistetaan hienotunteisuus! :) Ei minusta olisi ainakaan hauskaa, jos ihan noin suoraan mielipide sanottaisiin, vaikka onhan se hyvä että sanoo suoraan, mutta tehkää miten tahdotta. :)

        Siis jos pyydät palautetta tarinastasi, ja saat kommentteja, yritä kestää ne. Pakko sanoa ettei se nyt niin hyvä ollut, mutta jos tuo oli ensimmäinen tarinasi niin se on ihan ymmärrettävää.


      • nanako
        marie123 kirjoitti:

        Siis jos pyydät palautetta tarinastasi, ja saat kommentteja, yritä kestää ne. Pakko sanoa ettei se nyt niin hyvä ollut, mutta jos tuo oli ensimmäinen tarinasi niin se on ihan ymmärrettävää.

        Minäkään en erityisemmin tarinasta välittänyt, mutta silti ihan hyvä. ^^

        Kirjoitusvirheitä oli aikalailla paljon-,etkö viitsi korjata ennen lähettämistä?

        Tarina kulki turhan nopeasti, ja olisin toivonut kappaleenjakoa.

        Oliko ensimmäinen ficcisi? Se on ymmärrettävää sitten. Mutta opettele lisää kirjoituksesta, niin sitten alkaa sekin kulkea tosi hyvin.
        Yritä myös kestää kritiikki, siitä oppii (puhun nyt kokemuksesta).

        -nanako

        P.s Älkää viitsikö noin karskisti julkistaa mielipidettänne, yrittäkää antaa neuvoja jne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe