Tietääkö kukaan mistä johtuu runsas valkovuoto? Vaivani on todella kiusallinen, sillä pikkarini ovat jatkuvasti märät ja tunnen itseni tosi likaiseksi. Mitään suojia en voi käyttää, koska olen kai allerginen niiden materiaalille. Mistään sukupuolitaudista ei voi olla kysymys, koska en ole harrastanut mitään seksin muotoja.
Runsas valkovuoto
7
15976
Vastaukset
- Mirka
Oletko kokeillut kestositeitä? Yleensä viimeistään kosteussuojaton kestoside sopii, vaikka olisi kuinka herkkä saamaan hautovista siteistä hiivaa tms. Itselläni meni iho rikki kertakäyttöisistä siteistä, mutta kestositeiden (tavallistenkaan) kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Kestositeistä löydät lisätietoa mm. http://kuukuppikunta.net/ -sivuilta, kohdasta 'Muut kestosuojat' ja sieltä löytyy myös jälleenmyyjien yhteystietoja. Itselläni on käytössä mm. torniolaisen Iguleen valmistamia siteitä: http://igulee.fi/index.php?cPath=83&osCsid=6d2d2a73f41d7a02d609d25e8a8bcf50
- Aikku
Onko kutinaa, kirvelyä, pissavaivoja, onko valkovuoto paksua ja piimämäistä valkoista, kellertävää, vihertävää, veristä tai pahalle haisevaa ? Jos jotain näistä, niin on aihetta lisätutkimuksiin.
Liittyykö vuoto ovulaation aikoihin eli on silloin runsaimmillaan ? Se on silloin ovulaatiosta johtuvaa ja ihan normaalia. Emätin puhdistaa itse itseään erittämällä valkovuotoa. Jos vuodon koostumus, määrä tai väri muuttuu oleellisesti ja siihen liittyy kipua, kutinaa yms., niin silloin siitä kannattaa huolestua.- Liinu
Koostumuksen ja värin perusteella erite taitaa olla ihan tavallista valkovuotoa. Vuoto on päivittäistä ja aina yhtä runsasta. Tilanne on jatkunut tällaisena niin kauan kuin muistan. Vuodon määrä kuitenkin ihmetyttää ja iljettää minua edelleen. Se on muutenkin kiusallista ajatellen tulevia sukupuolisuhteita.
- sama juttu..
Liinu kirjoitti:
Koostumuksen ja värin perusteella erite taitaa olla ihan tavallista valkovuotoa. Vuoto on päivittäistä ja aina yhtä runsasta. Tilanne on jatkunut tällaisena niin kauan kuin muistan. Vuodon määrä kuitenkin ihmetyttää ja iljettää minua edelleen. Se on muutenkin kiusallista ajatellen tulevia sukupuolisuhteita.
Mulla on ollut kyseinen ongelma myöskin niin kauan kun muistan! Tosin onneksi mä voin käyttää pikkuhousun suojia.
Olen käynyt lääkärissä papa ja kaikissa muissakin kokeissa mutta siitä ei ole löytynyt, eikä se lääkäriäkään tunnu kiinnostavan, kun mitään outoa ei ole löytynyt.
Emätinpuikotkaan ei ainakaan minua auta... - Aikku
sama juttu.. kirjoitti:
Mulla on ollut kyseinen ongelma myöskin niin kauan kun muistan! Tosin onneksi mä voin käyttää pikkuhousun suojia.
Olen käynyt lääkärissä papa ja kaikissa muissakin kokeissa mutta siitä ei ole löytynyt, eikä se lääkäriäkään tunnu kiinnostavan, kun mitään outoa ei ole löytynyt.
Emätinpuikotkaan ei ainakaan minua auta...tultava toimeen. Jos kerran ei mitään tulehduksia ole ja lääkärissäkin on käyty.
Eihän sitä sitten kannata lääkitä millään, kun mitään tulehdusta ei kerran ole.
Oletkos kokeillut kaikkia markkinoilla olevia p-suojia ? Niissäkin on eroja. - nimessä
sama juttu.. kirjoitti:
Emätinpuikotkaan ei ainakaan minua auta...pikkuhousun suojia valkovuodon hillitsemiseksi. Hiiva rakastaa olla lämpöisissä kosteissa olosuhteissa, pikkuhousunsuojilla luodaan tähän varsin hyvät olosuhteet ja näin kierre on valmis. Vuodat aina ja saat vielä kiusallisen hiivatulehduksen kaupan päälle. Jos valkovuoto-ongelmaa on, niin kokeilkaa Gynophilus emätinpuikkoja, ruokavalio muutoksia (mm. ei hiivatuotteita kuten vaaleaa leipää, käyttäkää gefilustuotteita)... tasapainottakaa emättimen ph... muistakaa myös ettei pesuaineet ole hyväksi vaan pelkkä vesi riittää pesuun... ;)))
- Yö-onkelmainen
Aikku kirjoitti:
tultava toimeen. Jos kerran ei mitään tulehduksia ole ja lääkärissäkin on käyty.
Eihän sitä sitten kannata lääkitä millään, kun mitään tulehdusta ei kerran ole.
Oletkos kokeillut kaikkia markkinoilla olevia p-suojia ? Niissäkin on eroja.Joo, siis minulla vuoto yli normaalin, haisee ehkä vähän virtsalle, siksi onkin ongelmallinen. Yöt ovat pahin, aamulla pikkuhousut kirjaimellisesti litimärät :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617540Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242969- 1431803
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1181483Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774