Kuka maksaa saketin?

Frakki

Bestman tiedustelee:

En tiedä mitä hääpari minulle tulee saketin kustannuksista ehdottamaan. Tietysti olisi kiva auttaa hääparia kustannusten jaossa ja maksaa kustannukset itse, mutta kun ei ole juurikaan ylimääräistä rahaa.

Miten tilanteesta selviää kunnialla
Saketti 130 €

6

2298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallis

      Ei kannata tehdä asioista liian vaikeita.
      Jos sulla on tumma puku tms niin sano hääparille että sulla vaan ei ole varaa sakettiin. Silloin hääpari maksaa jos välttämättä haluaa sullekin saketin. MTV3:n pukuvuokraamosta muuten löytyy vaikka mitä paljon halvemmalla kuin juhlapukuvuokraamoista.

    • Minä

      Bestman pukeutuu juhlaan hääparin esittämien toiveiden mukaan ja sulhasen pukeutumista noudattaen. Mikäli asua ei omasta takaa ole ja hääpari esittää toiveen tietynlaisesta pukeutumisesta, kuuluu hääparin kustantaa kyseinen asu bestmanille. Kuitenkin tavallisen tumman puvun, juhlakenkien, polvisukkien ja valkoisen paidan solmukkeen tai kravatin kanssa katsotaan kuuluvan jokaisen itseään kunnioittavan herran vaatekaapin sisältöön, joten niiden mahdollinen puute ja niiden hankinnasta aiheutuva budjettivaje kuuluu bestmanin omiin velvollisuuksiin.

      Eli, eli jos hääpari haluaa sinun pukeutuvan sakettiin, kuuluu heidän se myös kustantaa.

      • nim: aviomies

        maksoimme bestman:n frakin ym vermeiden vuokrat. Jälkikäteen anoimme myös kiitoslahjan. Osallistuimme myös kaason kuluihin tasapuolisuuden vuoksi.

        Puvun maksaminen on mielestäni reilua varsinkin, jos kyseessä on vähissä varoissa oleva opiskelia.

        Kun itse olin BM:n roolissa, niin ainoa mitä sain oli kukka rintapieleen ja kiitoskortti ½-vuoden päästä.

        että näin.


      • tebis
        nim: aviomies kirjoitti:

        maksoimme bestman:n frakin ym vermeiden vuokrat. Jälkikäteen anoimme myös kiitoslahjan. Osallistuimme myös kaason kuluihin tasapuolisuuden vuoksi.

        Puvun maksaminen on mielestäni reilua varsinkin, jos kyseessä on vähissä varoissa oleva opiskelia.

        Kun itse olin BM:n roolissa, niin ainoa mitä sain oli kukka rintapieleen ja kiitoskortti ½-vuoden päästä.

        että näin.

        hei, eihän sun kuulu maksaa sakettia, jos tumma puku ei kelpaa ja hääpari haluaa että sulla on saketti (kuten ilmeisesti sulhasellakin) niin kyllähän se on yleisesti tiedossa että hääpari maksaa bestmanin puvun vuokrauksen NÄIN TEIMME ITSE (naimisiin mentiin lokakuussa 2005)

        Hei pidä puolesi ja sano suoraan tai esitä tyhmää kysymällä että "teille tulee tosi kalliiksi jos mullakin on saketti, voisin laittaa musta puvun, joka mulla on itselläni......" Älä edes anna sellaista kuvaa että maksaisit saketin itse kokonaan tai edes osittain....


    • rouva 05

      Me halusimme, että bestman pukeutuu sulhasen tavoin sakettiin ja luonnollisesti myös maksoimme sen vuokran. Kaasojen puvut teetettiin ja he saivat puvut itselleen. Kaasot maksoivat itse valitsemansa kankaat ja me työn.

    • saketin

      kaikille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe