Työkaverini (miespuolinen)29 vee on sairastanut anoreksiaa monta vuotta ( ehkä 6 vuotta). Anorektikko mies on kauheaa katsottavaa. Ainakin kerran viikossa hän pyörtyy töissä... ollaan hyviä kavereita ja kaveri on poikamies.
Hän On kysynyt monesti mielipidettäni ulkonäöstään... nyt häntä on ruvennut vaivaamaan se kun hänellä ei ole naisystävää.
En ole kehdannut hänelle suoraa sanoa että hän on niin laiha, oksettavanlaiha että kukaan nainen ei halua sellaista kukkakeppiä itselleen.
Kertokaa tunnetteko ketään miestä joka sairastaa bulimiaa tai anoreksiaa???
Miehen anoreksia
8
4739
Vastaukset
- jp
Et sitten viitti auttaa ystävääsi lääkäriin?
Miesten ja naisten syömishäiriöt kun on yhtä vakavia...ja jos hän on masentunut siitä ettei naista löydä,hän luulee tietysti sen johtuvan ulkonäöstä!siitä että olisi liian lihava eikä suinkaan mieleen ole tullut että syy voisi olla laihuus! PUUTU NYT HERRAN TÄHDEN ASIAAN!! äläkä nolostele tarjota apua. Toivon että tajuat,että ensin mies pitää saada kuntoon ja sitten lähteä etsimään naista!!
Auta häntä...JO TÄNÄÄN!! - ämhoo
Älä puhu samaan aikaan hänen laihuudestaan ja siitä,ettei hänellä ole naista.Sanot suoraan,että olet huolestunut hänen pyörtyilyistään ja laihuudestaan.Voiko sairastaa 6 vuotta,ilman minkäänlaista hoitoa,seurantaa???NYT HETI AUTTAMAAN KAVERIA,TOIVOTTAVASTI TAJUAA!!
- paulivil
Mistä tiedät, että työkaverisi sairastaa anoreksiaa?
- laihan tyttöystävä
Työkaverisi 29v ja anoreksia
Toi kyl jo kuulostaa tosi vakavalta jos työtoveris kerra pyörtyileee kesken töiden...
Mä olen just nainen joka seurustelee 26.vuotiaan laihan miehen kanssa. Herra on onneks löytäny mut ja joten yritän suoraan sanottuna ruokkia herra x:n enemmä... Mutta vanha koira ei totu uusiin tapoihin...
Työtoveri koita takoa siihe kaveriis järkee et koittaa syödä... Käske katsoo tortaisin tuleva kuurit vaihtoon ohjelma... Seuraa työtoveris ruokailuu. . . just syökse mitää? Kyl se nainen löytyy ajallaan. . . :) - w¨lÿl¨¨hl¨¨l
Tunsin useampi vuosi sitten. Seurustelin jonkin aikaa miehen kanssa, jolla oli syömishäiriön oireita. kun hän tuli mun luokse yökylään, hän ei syönyt edes leipää päivän aikana. Sitten kun ulkomailla taas käytiin syömässä ravintolassa, niin sen jälkeen jätkä oksensi. hän jäi kiinni oksentamisesta muulloinkin. oksentamisen hän väitti liittyvän jännitykseen. hän oli todella laihakin, mutta ei myöntänyt suoraan olevansa syömishäiriöinen. kuitenkin hänen puheensa viittasi siihen. uskon että hän kärsi anemiastakin, kädet oli aina kohmeessa, hiukset todella ohuet, iho oli huonossa kunnossa. jätkä saattoi syödä yötä varten jonkun vanukkaan ja poisti nälkäänsä juomalla limsaa. hän oli myös ollut lääkärissä outojen mahakipujen vuoksi. nooh nekin varmaan johtuivat oksentamisesta yms.
- -.,-.,-.,.-
Uskon omaavani anorektisia oireita. olen ollut aina alipainoinen ja tuntuu etten vain voi syödä. en tunne siis nälkää ja tilanne vain pahenee mitä kauemmin olen syömättä. Ruoka silloin etoo ajatuksenakin ja syöminen on joskus todella hankalaa, kun ruoka ei suostu menemään kurkusta alas, jää vain pyörimään siihen. Tämä on kausiluontoista, mutta näinä kausina paino taas putoaa ja tilanne alusta.
Haluan tilanteeseen muutosta, mutta auttaako muu kuin tiukka itsekuri?
Lääkäriin ei vain kehtaisi mennä ja sanoa että mulla on kai syömishäiriö, koska en tunne normaalia näläntunnetta.
Olen siis 30 v. mies. - 20+13
itellä sama juttu ja myös se että ruoka ei maistu miltään, siis makuaisti huononunu parin viime vuoden aikana tosi paljon :/
en ole anorektisen laiha, 173/60 eli normi paino, tosin vielä 2.5 vuotta sitten painoin 80kg eli paino laskenu aika paljon, ikää mulla on 22 ja mies.- fatman
Työkaverisi lienee jo mullan alla kun kirjoituksesta on jo 10v. Ellei ole ja status on edelleen sama niin lienee vain ns. normilaiha. Tai kaveri joka on ollut lihavampi mutta on saavuttanut mielestään optimitason ja pysyy siinä. Itse olen pudottanut painoa 15kg ja painan nyt 80kg pituuden ollessa 190cm ja tässä aion pysyä kunnes henki poistuu kehosta. Läski on pahasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1213869Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3102008Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481781- 1051707
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391651Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21620Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4321474Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441256MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar511199Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4081150