SAULI NIINISTÖ, PÄTKÄTYÖN PRESIDENTTI
- Miksi lehdet kirjoittavat niin paljon Tanja Karpelasta ja Sauli Niinistösta?
- Koska molemmat ovat oppineet jo kouluaikana, että parasta mitä he voivat saada on tyydyttävä.
SAULI Niinistö, PIRU MIEHEKSI
Sauli Niinistö totesi puheensa päätteeksi Salon torilla:
- Lopuksi pyydän, että te kaikki äänestäisitte minua.
Silloin nousi eräs nuori nainen etupenkistä ja sanoi:
- Minäkö äänestäisin sinua, mieluummin äänestäisin vaikka itse pirua.
- Mutta lupaatko siinä tapauksessa äänestää minua, jos piru ei ole ehdokaslistoilla?
Sauli Niinistö yritti tehdä vaikutusta kauniiseen naiseen.
- Olitteko muuten sattumalta viime syyskuussa Mäntässä?
- En ollut.
- Mikä yhteensattuma! Minäkään en ollut Mäntässä. Meillä on sitten paljon yhteistä!
Sauli Niinistölta kysyttiin eräässä vaalitilaisuudessa, onko hän koskaan tehnyt niin kutsuttua rehellistä työtä. Sauli
mietti hetken ja muisteli:
- Kyllä minä olin 17-vuotiaana poikasena eräällä naisvaltaisella rakennustyömaalla rakotulkkina.
Sauli Niinistön 50-vuotispäivien kunniaksi hänelle järjestettiin isot bileet. Kokoomuksen puoluetoverit olivat
järjestäneet hänelle yllätykseksi yöseuraksi kokonaisen naisjalkapallojoukkueen. Saulilla oli ollut raskas päivä, ja
juhlat venyivät pitkäksi. Kun hän sitten yöllä saapui huoneistoonsa, odotti hänen vuoteessaan joukkueellinen tyttöjä.
Sauli silmäili hetken ympärilleen ja totesi:
- Minulla on ollut todella raskas päivä, joten kaikkien teidän ei varmasti tarvitse tehdä töitä tänä iltana.
Minulle sopii, että maalivahti ja puolustajat lähtevät ja muut jäävät.
Sauli Niinistön lempijuoma on skottilainen sohvalla.
Mauno Koivisto ja Sauli Niinistö tapasivat toisensa kadulla.
- Jos sinulta leikattaisiin pää pois, olisimme yhtä pitkiä, Niinistö totesi leikillisesti.
- Ja yhtä fiksuja, Manu murahti.
Eduskunnan uudet nuoret naiskansanedustajat olivat kokoontuneet kahvilan nurkkapöytään, jossa istui myös
Sauli Niinistö.
Huulenheiton päätteeksi Sauli kysyi tytöiltä:
- Tiedättekö mitä eroa on suuseksillä ja lounaalla?
Kaikki pudistelivat päätään, jolloin Sauli nousi ylös ja totesi:
- Eikös lähdetä sitten kaikki lounaalle!
Erään kerran Sauli Niinistö sai tanssipartnerikseen Aira Samulinin.
- No, mitäs sanot minun tanssitaidostani? kysäisi Sale tanssin päätyttyä.
- Tanssi on taito siirrellä varpaitaan nopeammin kuin toinen ehtii niitä tallata!
Esko Aho kysyi Sauli Niinistölta:
- Oletko koskaan mennyt sänkyyn ruman naisen kanssa?
Sauli mietti hetken ja vastasi:
- En, mutta olen kyllä herännyt sellaisen viereltä.
Hallituksen iltakoulussa valtionvarainministeri Sauli Niinistö ilmoitti löytäneensä unelmiensa naisen, ja että häät olivat
kahden viikon kuluttua. Niinistö lisäsi vielä:
- Jotta luottamus välillämme olisi täydellinen, olen päättänyt kertoa tulevalle vaimolleni ennen häitämme kaikki
naisseikkailuni.
Yllättävästä uutisesta tointui ensimmäiseksi ministeri Kankaanniemi, joka huudahti:
- Oletpa sinä rehellinen!
Ulkomaankauppaministeri Salolainen kiiruhti onnittelemaan Saulia ja totesi:
- Oletpa sinä rohkea!
Pääministeri Aho kommentoi:
- Onpa sinulla hyvä muisti!
Työministeri Kanerva puolestaan kysyi:
- Miten aiot ehtiä kertoa kaikki, kun hääsi ovat jo kahden viikon kuluttua?
- Haluaisin, että minulla olisi sata ääntä seuraavissa vaaleissa, blondi kuiskaa Sauli Niinistön korvaan.
- Miksi ihmeessä? Niinistö kysyy.
- Silloin sinä varmasti rakastaisit minua vaaleihin asti, blondi selittää.
Sauli Niinistö haki itselleen sihteeriä. Muuan ehdokas soitti ja ilmoittautui halukkaaksi. Sauli empi kuitenkin ja sanoi:
- Miten on muodollisen pätevyytenne laita, ja mitä muuta voitte esittää hakemuksenne tueksi?
- Mitä tulee muodolliseen pätevyyteeni, niin mittani ovat 100-57-98. Ikäni on 25 vuotta, ja olen kaunis blondi.
Sauli huohotti puhelimeen:
- Paikka on teidän...
Sauli Niinistö jätti Ville Itälälle luettavaksi linjapuheensa, joka hänen oli tarkoitus pitää talouden kehityksestä
eduskunnalle pankkivaltuusmiesten puheenjohtajan ominaisuudessa. Itälä kävi puheen läpi ja soitti Niinistölle:
- Kuulehan Sauli, vaikka olenkin lähes puolet nuorempi kuin sinä, minun on todettava, että puheesi on sekä hyvä että
aito. Se, mikä siinä on hyvää, ei ole aitoa. Sen sijaan se, joka siinä on aitoa, ei ole hyvää. Sovitaanko niin, että
pyydetään joku muu puhumaan tästä aiheesta?
Sauli Niinistö kertoi huolestuneena kollegalleen:
- Minä pelkään, että olen alkanut kävellä unissani.
- Mistä niin päättelet? ministeritoveri tiedusteli.
- Heräsin aamulla omasta sängystäni.
Sauli Niinistö meni kysymään neuvoa Bjarne Kalliilta.
- Minua askarruttaa yksi ajatus, Niinistö aloitti.
- Poikaseni, Kallis sanoi nuhtelevasti. Unohda se, sillä se on väärä!
Sauli Niinistö nukahti kerran kesken eduskunnan täysistunnon. Äkkiä hän kesken puhemyllyn kimposi pystyyn, huusi
minuutin kuin palosireeni ja lysähti tajuttomana lattialle. Edustajatoverit kantoivat hänet lepotiloihin, jonne
hälytettiin myös lääkäri. Kun Sale toipui, hän näki edessään ryhmänjohtaja Ben Zyskowiczin huolestuneet kasvot ja mumisi:
- Emmekö me olekaan nyrkkeilyhallissa?
- Emme tietenkään. Kuinka niin? Zyskowicz sanoi.
- Huhu, huh! Luojan kiitos! Sitten minä näin vain aivan hirveän painajaisen. Minä olin palkintona Linda Lampeniuksen ja
Janina Frostellin nyrkkeilyottelussa ja... ja...
Zyskowicz ihmetteli:
- Mitäs kauheaa siinä nyt olisi? Selitä.
Sale kääntyi seinään päin ja nyyhkytti:
- ...ja sitten kumpikin ottelija diskattiin passiivisuuden takia.
Sauli Niinistö näki baarissa viehättävän neitosen ja alkoi tehdä tuttavuutta:
- Kaunokainen, minä olen ministeri Niinistö, missä olet piileskellyt kaikki nämä vuodet?
Neitonen vastasi rauhallisesti:
- Sinä ehdit elää puolet elämästäsi ennen kuin minä olin edes syntynyt.
Sauli Niinistö oli lääkärissä ja kysyi:
- Onko miehille keksitty minkäänlaista katumuspilleriä?
- Minkälainen se voisi olla? aprikoi lääkäri.
- Ainakin sen pitäisi muuttaa veriryhmä toiseksi.
Sauli Niinistö oli vaalikiertueella, ja hän tapasi nuoren miehen, joka oli aivan hänen näköisensä. Niinistö kysyi
nuorelta mieheltä:
- Luuletko, että tunnen äitisi?
Nuori mies vastasi:
- En usko, mutta luulen, että isoisäni tunsi sinun äitisi.
Ilkka Kanerva oli viimein haastanut Sauli Niinistön oikeuteen kunnianloukkauksesta.
- Onko totta, että olette haukkuneet Kanervaa tyhmäksi, selitteleväksi naistennaurattajaksi, joka ei ymmärrä
talousasioista sitä mitä Suomen Pankissa pitäisi? tiedusteli asianajaja.
- Kyllä, vastasi Sauli.
- Oletteko myös nimittänyt häntä Suomen suurimmaksi mediapelleksi?
- Voi, sen unohdin!
Sauli Niinistö palaa matkoilta tyttöystävänsä luokse.
- Vältyitkö vierailta naisilta? tyttöystävä kysyy.
- Kyllä..., Niinistö alkaa muistella, ainakin kerran.
Sauli Niinistö pohdiskeli eduskunnan kahvilassa Ilkka Kanervalle:
- Kuules Ile, nyt minä teen sen, mitä olet aina toivonut. En enää asetu ehdolle Salossa vaan Helsingin vaalipiirissä.
En aio enää koskaan käydä Salossa.
- Kuinkas sinä olet nyt tällaiseen ratkaisuun päätynyt? ihmetteli Ile. Olethan ollut ehdolla Salossa kohta kolmekymmentä
vuotta.
- Itse asiassa siksi, että sain Salossa leimatun kirjeen. Siinä salolaismies ilmoitti ampuvansa minut, jos vielä vehtaan
hänen vaimonsa kanssa.
- No, mitäs tuosta, sanoi Ile. Jätä se nainen! Onhan sinulla muitakin tarjolla.
- Niin, mutta ongelma onkin se, että tuo kirje oli nimetön.
Sauli Niinistö teki kerran matkan Meksikoon. Hän tapasi kadulla miehen, joka laiskana makasi jalkakäytävällä ja otti aurinkoa.
Sauli Niinistö kysyi mieheltä:
- Eikö sinulla ole työtä?
- Ei ole, vastasi mies.
- Eikö sinun kannattaisi hankkia itsellesi töitä sen sijaan, että makaat laiskana ja otat aurinkoa?
- Miksi? kysyi meksikolainen.
- Jos sinulla olisi töitä, ansaitsisit rahaa.
- Mihin minä rahaa käyttäisin? kysyi meksikolainen.
- Voisit nostaa elintasoasi, ja voisit säästää rahaa eläkepäiviäsi varten.
- Miksi?
- Jos olisit säästänyt rahaa eläkepäiviäsi varten, voisit eläkkeellä ollessasi nauttia elämästäsi, ottaa rennosti ja
maata auringossa.
- Sitähän minä juuri teenkin!
Julkisuuden valokeilassa mielellään paistatteleva Sauli Niinistö putosi ruotsinlaivalta lähellä Harmajan majakkaa.
Aamulehdet tiesivät kertoa Niinistön hukkuneen. Joku ihmetteli, miten entisenä urheilijana tunnettu Sauli saattoi
hukkua niin lähellä Helsingin rannikkoa. Siihen totesi vähän varttuneempi kollega:
- Hän ui ympyrää, kun hän yritti koko ajan pysyä Harmajan majakan valokeilassa.
- Kaikki vapaa-aikani tuhlautuu naisten vuoksi, Sauli Niinistö valittaa.
- Väitätkö, että jahtaat naisia koko ajan? Paula Kokkonen ihmettelee.
- Toisen puolen ajastani ehkä jahtaan, mutta vähintään yhtä kauan menee kun yritän piiloutua heiltä, Niinistö selittää.
Niinistön kohtelu alkaa ylittää kaikki rajat. Eikö siihen voisi puuttua Euroopan ihmisoikeussopimuksen tai edes
eläinsuojelulain nojalla?
Kolme kansanedustajaa jutteli siitä, mitä he tekevät "sen" jälkeen.
- Minä poltan tavallisesti savukkeen, Ilkka Kanerva sanoi.
- Minä otan mielelläni kylmän oluen, Seppo Kääriäinen kertoi.
- Minä soitan tyttöystävälleni ja ilmoitan tulevani kotiin tunnin päästä, Sauli Niinistö selitti.
Kristillisten uusi naiskansanedustaja tuli eduskunnan kahvilassa Niinistön pöytään ja kysyi:
- Onko totta että te kansanedustaja Niinistö menette sänkyyn eri päivinä eri naisten kanssa, ettekä pysy uskollisena yhdelle?
Niinistö katseli rauhallisesti ylöspäin, kaivoi taskusta päivyrinsä ja totesi:
- Kuulkaahan, kyllä se totta on, mutta minulla ei nyt näytä olevan aikaa teille ainakaan viikkoon!
- Kuka tuo hirvittävän näköinen akka on tuolla lehterillä? Sauli Niinistö kysyy Paula Kokkoselta eduskunnan istunnon aikana.
- Hän on minun sisareni, Paula Kokkonen sanoo jäätävästi.
- Anteeksi, Niinistö yrittää korjata tilannetta. Olisihan minun pitänyt huomata yhdennäköisyys.
Kun Sauli Niinistö tanssii, se näyttää vaakatason idean pystytason toteutukselta.
Kun valtionvarainministeri Sauli Niinistö täytti vuosia, työttömät mainostoimittajat antoivat hänelle lahjaksi oman logon,
johon oli sydänten ja muun heraldisen rekvisiitan ohessa kirjoitettu valtionvarainministerille sopiva mietelause:
- Make money, not love.
- Luulen että olen alkanut kävellä unissani, Sauli Niinistö valittaa.
- Mitä on tapahtunut? kysyy Kimmo Sasi huolissaan.
- Olen jo kahtena aamuna herännyt omasta sängystäni, Niinistö selittää.
Mauno Koivisto ja Sauli Niinistö tapasivat toisensa kadulla.
- Jos sinulta leikattaisiin pää pois, olisimme yhtä pitkiä, Niinistö totesi leikillisesti.
- Ja yhtä fiksuja, Manu murahti.
- Mikset ole mennyt naimisiin? Paula Kokkonen kysyy Sauli Niinistöltä.
- Haluan pitää hiukan hauskaa ennen avioliittoa, Niinistö vastaa.
- Mikset ole mennyt naimisiin? Paula Kokkonen kysyy Sauli Niinistöltä.
- Seuraukset pelottavat, Niinistö vastaa.
- Millä tavalla? Kokkonen hämmästyy.
- Suurin osa ihmisistä on syntynyt naimisiinmenon tuloksena, Niinistö virnistää.
- Miksi sinä ryhdyit politiikkaan? Paula Kokkonen kysyy Sauli Niinistöltä.
- Kansanedustajan tointa voidaan pitää maailman toiseksi vanhimpana ammattina, Niinistö virnistää. Ja luonteeltaan
se on varsin lähellä sitä ensimmäistä.
- Mikä sinua kiinnostaa eniten nykyisessä tyttöystävässäsi? Paula Kokkonen kysyy Sauli Niinistöltä.
- Kun olemme kahden kesken, minulla on täydellinen veto-oikeus, Niinistö virnistää.
- Milloin nainen on sinun mielestäsi parhaimmillaan? Paula Kokkonen kysyy Sauli Niinistöltä.
- Nainen on parhaimmillaan silloin kun hän on allapäin, Niinistö vastaa viipymättä.
Ministeri Niinistö esitti jonkin pitkälle venyneen neuvottelun lopuksi presidentti Ahtisaarelle:
- Lähdetääs, Mara, naisia iskemään. Sitähän sanotaan, että jos ei heiliä helluntaina, niin ei koko kesänä.
Ahtisaari haukotteli ja vastasi:
- Enpä taida lähteä. Sitä sanotaan niinkin, että jos ei heiliä helluntaina, niin ei aidsia adventtina.
Ministeriöön otettiin uutta työvoimaa. Itse ministeri Niinistö haastatteli hakijoita. Erään nuoren hakijan
tullessa Sauli siristi silmiään ja sanoi:
- Näytätte jotenkin tutulta. Oletteko ollut harjoittelijana ministeriössä vai urheiletteko?
Hakija näytti hieman nololta vastatessaan:
- En ole ollut harjoittelijana tai urheillut, mutta olen jo muutamana vuotena ansainnut opiskelurahoja Storyvillen
viikonloppuportsarina.
- Minulla on säännölliset elintavat, Sauli Niinistö kertoo Paula Kokkoselle. Minä olen joka ilta vuoteessa jo kymmeneltä.
- Joskus varmasti käy niin, ettet ole vielä tuolloin sängyssä, Kokkonen epäilee.
- Siinä tapauksessa minä lähden heti kotiin, Niinistö vakuuttaa.
- Minä aloin lukea jännittävää kirjaa, Sauli Niinistö kertoo Ilkka Kanervalle.
- Minä puolestani tutustuin varsin mielenkiintoiseen naiseen, Ile vastaa.
Niinistön ilme kirkastuu:
- Vaihdetaanko, kun ollaan kumpikin päästy omamme loppuun?
- Minä huomasin eilen tuosta Saulista, että hän on täysverinen poliitikko joka suhteessa, nuori nainen sanoi
Hesperian baarissa Niinistöa osoittaen.
- Millä tavalla? toinen kiinnostui.
- Hän lupaa kyllä paljon, mutta ei tee yhtään mitään.
- Minä näin viime yönä unta, että olin ainoa mies täpötäydellä nakurannalla, Sauli Niinistö kertoo Paula Kokkoselle.
- Nukuitko sinä jotenkin huonosti? kysyy Paula ja katsoo mustia renkaita saulin silmien ympärillä.
- Päinvastoin, erittäin hyvin! nyökkii Sauli. Mutta olin silti herätessäni väsyneempi kuin nukkumaan mennessäni.
- Minä yleensä haluan seksiä toisella tapaamiskerralla, Sauli Niinistö kertoo Paula Kokkoselle.
- Tiedätkö, millä nimellä minä kutsun sellaista miestä? Kokkonen kysyy jäätävästi.
Niinistö jää miettimään.
- Hidas, hän sitten ehdottaa.
- Miten Sauli jaksaa nykyään? tuttava utelee Sauli Niinistön naisystävältä.
- Keneen verrattuna? ystävätär kysyy.
- Miten sinä määrittelet tosi rakkauden? Paula Kokkonen kysyy Sauli Niinistöltä.
- Rakkaus on maailman kaunein, luonnollisin ja kokonaisvaltaisin asia, jonka rahalla voi saada, Niinistö määrittelee.
- Mitä erityistä toivoit ennen naisten kolmiloikkaa Münchenin kisoissa? Paula Kokkonen kysyy Sauli Niinistöltä.
- Että Heli Koivulan jalat pysyisivät ilmassa tarpeeksi kauan, Niinistö vastaa.
- Mitä minun pitäisi tehdä, kun saan jatkuvasti uhkauskirjeitä? Sauli Niinistö kysyy huolestuneena Sulo Aittoniemeltä.
- Tiedätkö, kuka niitä lähettää? Suti entisenä poliisina kiinnostuu asiasta.
- Tyttöystäväni aviomies, Niinistö vastaa.
- Mitä tapahtui sille typerälle blondille, jonka kanssa Sauli Niinistö ennen seurusteli? Paula Kokkonen kysyy Niinistön
uudelta tyttöystävältä.
- Minä värjäsin hiukseni, nainen mulkaisee Kokkosta.
- Muuten en pidä hänen opetuksestaan, mutta hän on parantanut hurjasti kirjallista ilmaisuani, Sauli Niinistö kehui
puheopettajaansa.
- Ihanko totta?
- Tosi on kuin vesi. Ennen käytin ikivanhoja fraaseja ihan yhtä soittoa, mutta nyt kartan niitä kuin ruttoa!
Myös Ilmarisenkatu Helsingin Töölössä on saanut julkisuutta. Kadun eräässä kerrostalossa on pidetty ilotaloa eikä 20
vuotta samassa rapussa asunut kansanedustaja Sauli Niinistö haistanut mitään. Senaattori Niinistö on ilmeisesti tulossa
Väinämöisen ikään.
- Oletko uskollinen minulle sinä aikana, kun minä olen matkoilla? tyttöystävä kysyy Sauli Niinistöltä.
- Tottahan toki, Niinistö vakuuttaa. Mutta älä viivy sillä matkalla turhan pitkään.
- Onko poikamiehen elämä opettanut sinulle mitään? Paula Kokkonen kysyy Sauli Niinistöltä.
- Että se on ainakin vale, kun sanotaan että kaksi elää yhtä halvalla kuin yksi, Niinistö tuumii.
- Onko sinulla seksuaalisia fantasioita? Ben Zyskowicz kysyy Sauli Niinistöltä.
- En tarvitse sellaisia, Niinistö virnistää. Minä koen ne kaikki todellisesti.
- Onko sänkyynmeno sinun päiväsi kohokohta? Paula Kokkonen kysyy Sauli Niinistölta.
- Ei, Niinistö virnistää. Minun päiväni kohokohta tulee vasta sen jälkeen.
Paula Kokkonen on taas kerran torunut Sauli Niinistöä tämän elämäntavoista.
- En minä voi asialle mitään, Niinistö puolustautuu. Kaikki on lääkärin syytä.
- Miten niin lääkärin syytä? Paula Kokkonen ihmettelee.
- Minä sairastuin pienenä hinkuyskään, Niinistö kertoo naama totisena. Lääkäri paransi yskän, mutta hinku jäi.
- Pelkään, että minusta on tullut biseksuaali, Sauli Niinistö uskoutuu Paula Kokkoselle.
- Hyvänen aika, Kokkonen pelästyy. Mitä on tapahtunut?
- Jaksan harrastaa seksiä enää kaksi kertaa yössä, Niinistö virnistää.
- Pidätkö sinä enemmän blondeista vai tummatukkaisista? Sauli Niinistöltä kysytään tutussa porukassa.
- Blondeista tietysti, Niinistö vastaa. Ne hölmöt uskovat, kun minä sanon, että rakastan heitä.
- Saako täällä polttaa? Sauli Niinistö kysyy tilaisuuden isännältä.
- Totta kai, mikäli et häiritse naisia, isäntä vastaa.
- Siinä tapauksessa olen mieluummin polttamatta ja häiritsen naisia, Niinistö virnistää.
Pertti Salolaisella oli uusi sihteeri, nuori ja nätti. Sauli Niinistöllä oli kurkku niin kipeä, että hän saattoi tuskin
kuiskata sihteerin ovelle koputtaessaan:
- Onko Pertti paikalla?
Sihteeri punastui ja kuiskasi takaisin:
- Ei ole, tulkaa vain sisään.
- Sinusta ei paljon kuulu vaalien välissä, salolainen äänestäjä moittii Sauli Niinistöa. Mitä sinä silloin oikein
puuhaat?
- Pääsääntöisesti minä olen vaaleiden välissä, Niinistö vastaa.
- Sinusta ja eräästä missistä juorutaan, Paula Kokkonen sanoo Sauli Niinistölle. Onko teidän välillänne jotakin?
- Ei oikeastaan mitään, Niinistö rauhoittelee. Paitsi ehkä hänen miehensä.
- Sinä petät minua! Sauli Niinistön tyttöystävä epäilee.
- Ei pidä paikkaansa, Sale puolustautuu.
- Petätpäs, tyttöystävä inttää. Sen työpaikallasi norkoilevan blondin kanssa.
- Ei se ole hän, Niinistö hymähtää.
- Suukottelitko sinä minua sähkökatkoksen aikana? Sauli Niinistön tyttöystävä kysyy juhlissa.
- En tietenkään, Niinistö vastaa.
- Se oli sitten ilmeisesti tuo viereinen kaveri, tyttöystävä arvelee.
- Perhana, Niinistö tulistuu. Minun täytyy hiukan opettaa sitä tyyppiä.
- Ei kannata, tyttöystävä tuumii. Et sinä pysty opettamaan hänelle yhtään mitään.
- Taidan tulla vanhaksi, Sauli Niinistö tuumii.
- Mistä sinä sen huomaat? Paula Kokkonen kysyy.
- Tyttöystäväni kieltäytyi totaalisesti seksistä ja minä suutuin vasta seuraavalla viikolla, Niinistö kertoo.
- Tapailetko vielä sitä punapäätä, johon tutustuit viime kesänä? Paula Kokkonen kysyy Sauli Niinistöltä.
- Hän meni naimisiin jo ennen joulua, Niinistö muistelee.
- Vastaa kysymykseeni äläkä kiertele, Kokkonen tiukkaa.
Salon kaupunginjohtaja ihmetteli:
- En ymmärrä, mitä helsinkiläisillä on Sauli Niinistöa vastaan. Eihän hän ole tehnyt mitään!
Urheilutoimittajat olivat kokoontuneet Sauli Niinistön järjestämään tiedotustilaisuuteen, jossa hän käsitteli
yleisurheilumme menestystä Ruotsi-Suomi-maaottelun ensimmäisen päivän jälkeen. Toimittajat ilmoittivat, että he eivät
enää viitsi jäädä seuraamaan toista päivää, kun kilpailuista ei tuntunut tulevan mitään. Siihen Niinistö totesi:
- Älkää hätäilkö, huomenna joukkueesta löytyy kyllä potkua.
Urheilutoimittajien vanhin, Helsingin Sanomien Juhani Syvänen heitti lakonisesti:
- Jos suomalaisesta yleisurheilusta löytyy potkua, niin toivoisin, että se suuntautuisi sinun perseeseesi.
Yhtiön hallitus keskusteli ministeri Sauli Niinistösta ja hänen ohjelmistaan. Hallintojohtajan mielestä
Niinistö oli keksinyt jotain hyvääkin ja hän koetti puolustella tätä sanoen:
- Kyllä se sokeakin kana joskus jyvän löytää.
Silloin kauppaneuvos puuttui keskusteluun ja totesi:
- Ei se Sauli Niinistö nyt sentään niin sokea ole.
Sauli: vitsi suussa syntynyt
älyvapaa presidentti
1
354
Vastaukset
minkä KAMELEONTIN SUOMI menettäisi, jos Saulista Ei tulekaan Pressaa???
vom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585554KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1963578Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182418Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91208Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT651048- 1021048
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181012- 83998
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79965