Haluaisin tietoa rapunaisesta En tunne ketään rapua Olen ihastunut kauniiseen naiseen Kirjakaupassa näin hänet selaavan pientä kirjasta joka oli horoskooppi kirja ravusta Hän ei ostanut sitä enkä minä ehtinyt alkaa lueskelemaan sitä Ajattelen tämän perusteella että hän voisi olla rapu
Millainen on rapunainen
23
10536
Vastaukset
- Kuurapu_
Ravuilla on kosteat suurehkot pyöreät silmät joissa hieman epäluuloinen mutta luottavainen katse. Hiukset yleensä vaaleat.
Rintakehä on pyöreä, vaikka suuria rintoja ei oliskaan. Tunnen monta Rapunaista joilla on pienet rinnat.
Lantio on leveähkö ja kävelytyyli viehättävän naisellinen. Jalat pienet ja pulleat.
Rapu pitää nostalgisista vaatteista, ei viimeisimmistä muotivirityksistä. Värit korallinpunaisesta tummanpunaiseen ovat Ravun ominta, myös vihreä ja maanläheiset sävyt.
Rapunainen on herkkä ja intuitiivinen, lukee ihmisiä heidän tietämättään ja näkee jo ensisilmäyksellä mikä on homman nimi.- rapuakka
Jos tuo pitää paikkaansa, niin enpä taida olla rapu ollenkaan. Nuo mainitsemasi punaisen värit eivät sovi minulle ollenkaan... ruumiinrakennekaan ei mene ihan noin - auuuu - tahtoisin tuon leveän lantion.
Intuitiivinen olen ja olen useammankin kerran katunut, kun en ole ensivaikutelmaani aina luottanut. - täydellisesti
taisit juuri kuvailla minut täysin :)
- lumikko
Osu ja uppos! Olen rapu ja itselläni on monta rapu ystävää ja tuo kyseinen kuvaus sopi just eikä melkein niin minuun kuin ystäviinikiin.
- esse
rapunaiset ovat tosi arkoja ja epävarmoja. käyttää toisia ihmisiä hyväksi. liian itserakkaita!
Niin rapu naisena on kotia-ja rauhaa rakastava.Tykkää olla vesien äärellä.Pitää eläimistä.Mutta jos rapua loukataan niin käpertyy kuoreenssa ja muistaa aina loukkaajan. Ravulla on hyvä ihmistuntemus.Ei ole ylpeä vaan herkkä ja arka.Ailahteleva luonne.Mut myös petollinen tarvittaessa.En yleistä.
- kuurapu_
Rapu ei ole itserakas. Eikä käytä toisia hyväkseen.
Ravun epävarmuus ja hyväksynnän tarve kai tulkitaan et Rapu haluaa pönkitystä egolleen, mutta paha kyllä Ravulla on niin heikko ego että on sitä on pelkästään muiden velvollisuus hieman pönkittää. Leijona on egon ja minän merkki, Rapu päinvastaista. Leijonaa ohjaa itse Aurinko, Rapua Kuu. - aaa
Hhhhei! Mitenniin ravut ovat itserakkaita? Ravuthan ovat huolehtivia, rakastavia, hellii&lellii muita - kuin isöäitejä. En ole tavannut yhtään itserakasta tai kylmääjulmaa rapua.. :o ikinä.
- nanan
akka48 kirjoitti:
Niin rapu naisena on kotia-ja rauhaa rakastava.Tykkää olla vesien äärellä.Pitää eläimistä.Mutta jos rapua loukataan niin käpertyy kuoreenssa ja muistaa aina loukkaajan. Ravulla on hyvä ihmistuntemus.Ei ole ylpeä vaan herkkä ja arka.Ailahteleva luonne.Mut myös petollinen tarvittaessa.En yleistä.
toi sopii muhun kuin lusikka soppaan! :)
- Tunnen rapunaisen
Rapunainen on herkkä, äidillinen ja älykäs. Harrastaa usein kirjoittamista ja/tai lukemista.
Uskollisuus ja luotettavuus ovat useimpien hyviä piirteitä, samoin työteliäisyys.- Eräs saksiniekka
Olen itse rapu.En ole kaunis eikä minulla ole huonoa itsetuntos.Olen ärsyttävän rehellinen ja minusta näkee päältä jos valehtelen.Olen ulospäin suuntautuva.Ystävilleni olen uskollinen ja puolustan heitä tarvittaessa viimeiseen asti.Jos joku pettää luottamukseni muistan sen ikuisesti enkä anna anteeksi.Olen romantikko pidän kynttilän valosta,ruusuista ja hyvästä ruuasta.Viihdyn mieluummin kotona kuin kapakoissa.Joskus haluan kuitenkin matkusttaa merenrannalle joka vaikuttaa minuun joka kerta aivan ihanan rentouttavasti.Olen myös kuu ihminen eli valvon ja olen levoton täydenkuun aikaan ei edes pilvisyys vaikuta siihen mitenkään.Joissakin asioissa olen tosi pikkutarkka vaikka en voi pitää itseäni kovin järjestys intoilijana kaikissa asioissa.
- olen rapu
Eräs saksiniekka kirjoitti:
Olen itse rapu.En ole kaunis eikä minulla ole huonoa itsetuntos.Olen ärsyttävän rehellinen ja minusta näkee päältä jos valehtelen.Olen ulospäin suuntautuva.Ystävilleni olen uskollinen ja puolustan heitä tarvittaessa viimeiseen asti.Jos joku pettää luottamukseni muistan sen ikuisesti enkä anna anteeksi.Olen romantikko pidän kynttilän valosta,ruusuista ja hyvästä ruuasta.Viihdyn mieluummin kotona kuin kapakoissa.Joskus haluan kuitenkin matkusttaa merenrannalle joka vaikuttaa minuun joka kerta aivan ihanan rentouttavasti.Olen myös kuu ihminen eli valvon ja olen levoton täydenkuun aikaan ei edes pilvisyys vaikuta siihen mitenkään.Joissakin asioissa olen tosi pikkutarkka vaikka en voi pitää itseäni kovin järjestys intoilijana kaikissa asioissa.
minä olen blondi ollu ikäni ja muotoni on pyöreä,ei liian vaikka välillä masennun ulko muodostani liikaakin,varsinkin kesäsin.olen herkkä ja tosi tunteellinen,viihdyn kotona rakkaani seurassa.kaipaan hellyyttä ja huomiota.minulla on koiria,kissa ja iso akvaario,mieheni on kalat.minua on loukattu pahasti,olen sulkenut sen itseeni ja välillä se nousee pintaan,vihaan sillon erästä ihmistä tosi paljon.
- rrapu
olen rapu kirjoitti:
minä olen blondi ollu ikäni ja muotoni on pyöreä,ei liian vaikka välillä masennun ulko muodostani liikaakin,varsinkin kesäsin.olen herkkä ja tosi tunteellinen,viihdyn kotona rakkaani seurassa.kaipaan hellyyttä ja huomiota.minulla on koiria,kissa ja iso akvaario,mieheni on kalat.minua on loukattu pahasti,olen sulkenut sen itseeni ja välillä se nousee pintaan,vihaan sillon erästä ihmistä tosi paljon.
Jos rapua erehtyy kunnolla loukkaamaan se kyllä sattuu ja tuntuu saksikäden syövereissä vielä pitkänkin ajan kuluttua. Rapu muistaa pienimmätkin selkkaukset ja tuskin unohtaa niitä koskaan. Rapu voi myös loukkaantua tosi herkästi ja ihan typeristäkin asioista. Jos pilkka osuu arkaan paikkaan sitä on toodella hankala paikkailla jälkikäteen... Rapu ehkä yrittää olla "sujut" ja esittää että on antanut anteeksi, muuta kuoren alla se kipu kytee yhä :(
- rapunainen2
Sinä ja minä olemme 100% samanlaisia.
- Rapurallaaaa
rapunainen2 kirjoitti:
Sinä ja minä olemme 100% samanlaisia.
Minun nouseva merkki on neitsyt.Mutta en ole löytänyt sen piirteitä itsestäni vaikka arvelen tuon pikkutarkkuuden tulevan sieltä.Mutta ole onnellinen olet hyvä tyyppi!
- Gaiza
Oh hoh miten osasit noin kirjoittaa minusta? Olen justiinsa samanlainen, kaik meni kohdilleen.
Jos mua erehtyy loukkaamaan, en kyllä unohda, en.
Olen liian kiltti, en raaski aina pitää puoliani, vaikka esimiesasemassa pitäisikin enemmän.
Rakastan turvallista elämää, inhoan stressiä. Olen ahkera ja saan tunnontuskia tekemättömistä töistä.
Romantiikka on ihanaa, pieni seksuaalinen sähkölataus on niin mukavaa oman mieheni kanssa.
Inhoan huonokäytöksisiä ihmisiä, kohteliaisuus on aina paikalllaan.
Rakastan lämpöä, aurinkoa, merta. Jos voisin muuttasin Kreikkaan, inhoan pakkasta.
Olen äidillinen, tunnollinen , rakastava äiti, liiankin huolehtivainen.
Olen tuntteellinen, pillitän joka välissä ilosta, liikutuksesta.
Olen myös oikullinen toisinaan, onneksi harvoin.
Olen rauhallinen, inhoan meteliä ja hälyä.
Pidän matkustaisesta, ehkä juuri sen vuoksi, että pääsen lämpimään..
Seksuaalisesti olen aika aktiivinen, loukkaannun jos koen tai luulen ettei mieheni halua. Pidän miestäni hyvänä kaikella tapaa, mutta odotan vastavuoroisia asioita häneltä.
On aivan ihanaa saada kukkia.
Rakastan miestäni ja tykkään koti-illoista hänen kanssaan. Tykkään myöskin ulkoilla, harrastaa, bilettää yhdessä.
On ihanaa nukkua kiinni miehessäni, edes jostain kohtaa. Pidän läheisyydestä, on ihana käpertyä kainaloon, varsinkin kun paha maailma ruhjoo.
Tällainen minä olen, aivan keskellä kesää syntynyt rapunainen... - rrapu
Gaiza kirjoitti:
Oh hoh miten osasit noin kirjoittaa minusta? Olen justiinsa samanlainen, kaik meni kohdilleen.
Jos mua erehtyy loukkaamaan, en kyllä unohda, en.
Olen liian kiltti, en raaski aina pitää puoliani, vaikka esimiesasemassa pitäisikin enemmän.
Rakastan turvallista elämää, inhoan stressiä. Olen ahkera ja saan tunnontuskia tekemättömistä töistä.
Romantiikka on ihanaa, pieni seksuaalinen sähkölataus on niin mukavaa oman mieheni kanssa.
Inhoan huonokäytöksisiä ihmisiä, kohteliaisuus on aina paikalllaan.
Rakastan lämpöä, aurinkoa, merta. Jos voisin muuttasin Kreikkaan, inhoan pakkasta.
Olen äidillinen, tunnollinen , rakastava äiti, liiankin huolehtivainen.
Olen tuntteellinen, pillitän joka välissä ilosta, liikutuksesta.
Olen myös oikullinen toisinaan, onneksi harvoin.
Olen rauhallinen, inhoan meteliä ja hälyä.
Pidän matkustaisesta, ehkä juuri sen vuoksi, että pääsen lämpimään..
Seksuaalisesti olen aika aktiivinen, loukkaannun jos koen tai luulen ettei mieheni halua. Pidän miestäni hyvänä kaikella tapaa, mutta odotan vastavuoroisia asioita häneltä.
On aivan ihanaa saada kukkia.
Rakastan miestäni ja tykkään koti-illoista hänen kanssaan. Tykkään myöskin ulkoilla, harrastaa, bilettää yhdessä.
On ihanaa nukkua kiinni miehessäni, edes jostain kohtaa. Pidän läheisyydestä, on ihana käpertyä kainaloon, varsinkin kun paha maailma ruhjoo.
Tällainen minä olen, aivan keskellä kesää syntynyt rapunainen...Ei oo tuohon siunkaan juttuun juuri mitään lisättävää :D Kukat on tosissaan todella ihania! Kaikki kukat on kauniita, en osaa valita lempikukkaani. Läheisyys on ihanaa, pojan viereen on niin ihana käpertyä, kietoutua ja nukahtaa. Koti-illat, juhliminen kavereiden kanssa, lämmin ilmasto, maailma, meri.....
- rrapu
Ravut ovat huolehtivia, rakastavia. Heille ystävät ovat kuin perheenjäseniä ja ravut myös pitävät heistä huolta. He tarraavat saksillaan tiukasti kiinni rakkaisiinsa. Kun sakset kerran iskee kiinni, niitä on hankala irroittaa. Vain ravun loukkaaminen saattaa lähettää ravun matkoihinsa. He pitävät yleensä vanhoista muistoja sisältävista esineistä, vedestä/merestä, hyvästä ruoasta, hellyydestä, romanttisuudesta, mukavuudesta...
Itse olen rapu, tummahiuksinen ja kalpeaihoinen. Olen tunteellinen, itkun saa väännettyä melkein asiasta kuin asiasta. Rakastan rakkaitani- rapu-70
Aivan kuin olisi lukenut itsestäni käyttöohjeen!!Pidän kodista, ruuan laitosta, leipomisesta, sisustaminen on intohimoni, lapset, ystävät jne.
Me ravut olemme kodin sydän, niin miehelle kuin lapsille!Ystävät ovat aina tervetulleita, vaikka yöllä!!Koti pitää olla tiptop!Siitä tulee hyvälle tuulelle, kun on paikat kunnossa, mutta haluamme tehdä se toisilta näkemättä, muuten tuntuu ettei tavarat löydä omaa paikkaansa!
Itselläni on 4 lasta, akvaario, kissa joka teki ensimmäiset pennut viime yönä, 4kpl!!Ja tietysti rakkaani mun omani!!Olen lähihoitaja vanhainkodissa, joten pidän hoivaamisesta!!!
Sellaisia me ravut olemme!!Me ihanat kodin henkiä! - =O(
rapu-70 kirjoitti:
Aivan kuin olisi lukenut itsestäni käyttöohjeen!!Pidän kodista, ruuan laitosta, leipomisesta, sisustaminen on intohimoni, lapset, ystävät jne.
Me ravut olemme kodin sydän, niin miehelle kuin lapsille!Ystävät ovat aina tervetulleita, vaikka yöllä!!Koti pitää olla tiptop!Siitä tulee hyvälle tuulelle, kun on paikat kunnossa, mutta haluamme tehdä se toisilta näkemättä, muuten tuntuu ettei tavarat löydä omaa paikkaansa!
Itselläni on 4 lasta, akvaario, kissa joka teki ensimmäiset pennut viime yönä, 4kpl!!Ja tietysti rakkaani mun omani!!Olen lähihoitaja vanhainkodissa, joten pidän hoivaamisesta!!!
Sellaisia me ravut olemme!!Me ihanat kodin henkiä!Näistä luonteenpiirteistä en tunnuista itseäni juuri ollenkaan =(
Olen joissain asioissa pikkutarkka, mutta yleinen elämän asenne on sellainen aivan sama tyyli.Kaverit ja perhe ovat tärkeitä.Niiden edelle ei mene mikään.Olen vieraskorea viimeiseen saakka, ja helpoiten loukkaan aina ihmisiä keistä eniten välitän.Ristiriitaista?Ystävilleni olen kuulemma hyvä kuuntelija ja annan rapumaisen hyviä neuvoja heille.Olen myös isossakin porukassa yleensä se hauskuttaja ja kamala moottoriturpa,joka joutuu noloihin tilanteisiin aina.En päästä helpolla ihmisiä todella lähelle itseäni,pelkään että mua satutetaan.Mulla on hyvä suojamuuri ja esitän julmempaa ihmistä oudoille mitä oikeaksti olen.Vain parhaimmat ystävät ja perhe tietää minussa olevan herkän puolen.En itke koskaan.
Pidän ruanlaitosta ja sisustamisesta, mutta muuten en kotona juuri viihdy.Tylsistyn,pakko olla menossa kokoajan ja aivan sama minne.
Olen asiakaspalvelu ammatissa.On ihana nähdä paljon erilaisia ihmisiä.Nautin myös auttaa ihmisiä työssäni.
Olen myös raivostuttavan hyvin ohjailtavissa.Elämän isoista päätöksistä on vaikea tehdä ratkaisua.Punnitsen erittäin kauan eri vaihoehtoja ja kysynpä muidenkin mielipidettä.
Kun suutun,annan aina anteeksi mutta en ikinä unohda.Olen pitkävihainen.
Kun rakastun,rakastan täysillä...mutta sellainen pikku flirttihän ei ole pahaksi muiden kanssa.Sehän on elämän suola.Että tällainen ruma luonne mulla (synt.23.6) - Heidieh
=O( kirjoitti:
Näistä luonteenpiirteistä en tunnuista itseäni juuri ollenkaan =(
Olen joissain asioissa pikkutarkka, mutta yleinen elämän asenne on sellainen aivan sama tyyli.Kaverit ja perhe ovat tärkeitä.Niiden edelle ei mene mikään.Olen vieraskorea viimeiseen saakka, ja helpoiten loukkaan aina ihmisiä keistä eniten välitän.Ristiriitaista?Ystävilleni olen kuulemma hyvä kuuntelija ja annan rapumaisen hyviä neuvoja heille.Olen myös isossakin porukassa yleensä se hauskuttaja ja kamala moottoriturpa,joka joutuu noloihin tilanteisiin aina.En päästä helpolla ihmisiä todella lähelle itseäni,pelkään että mua satutetaan.Mulla on hyvä suojamuuri ja esitän julmempaa ihmistä oudoille mitä oikeaksti olen.Vain parhaimmat ystävät ja perhe tietää minussa olevan herkän puolen.En itke koskaan.
Pidän ruanlaitosta ja sisustamisesta, mutta muuten en kotona juuri viihdy.Tylsistyn,pakko olla menossa kokoajan ja aivan sama minne.
Olen asiakaspalvelu ammatissa.On ihana nähdä paljon erilaisia ihmisiä.Nautin myös auttaa ihmisiä työssäni.
Olen myös raivostuttavan hyvin ohjailtavissa.Elämän isoista päätöksistä on vaikea tehdä ratkaisua.Punnitsen erittäin kauan eri vaihoehtoja ja kysynpä muidenkin mielipidettä.
Kun rakastun,rakastan täysillä...mutta sellainen pikku flirttihän ei ole pahaksi muiden kanssa.Sehän on elämän suola.Että tällainen ruma luonne mulla (synt.23.6)Olen syntynyt samana päivänä kuin sinä, ja ihan säikähdin, koska kaikki nuo kirjoittamasi asiat pätevät minuun!
- rapu n
=O( kirjoitti:
Näistä luonteenpiirteistä en tunnuista itseäni juuri ollenkaan =(
Kun rakastun,rakastan täysillä...mutta sellainen pikku flirttihän ei ole pahaksi muiden kanssa.Sehän on elämän suola.Että tällainen ruma luonne mulla (synt.23.6)no oho.. tuntui kuin lukisi omaa tekstiä.. samanlainen (erinlainen) rapu minäkin.. syntynyt 2päivää myöhemmin..
- ^rapu^
http://www.astro.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=48&Itemid=96
lue avoimin mielin, jos todella tykkäät siitä rapunaisesta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725