Kuulin

Tapastikoksen veli

veljeltäni,että täällä netissä keskustelupalstalla on meneillään vuosituhannen koomisin keskustelu,joku kuulema väitti että Porsche olisi legendaarisempi urheiluauto kuin Corvette ja jenkkisportit yleensä? Sen verran alkoi nauruhermoja kutkuttamaan mokoma väite,siis alitehoiset pikkumoottoriset,rumat autojen vespat pesisivät jenkkivoiman?

Laitetaas pojille tästä heti alkupalaksi eka video minkä löysin.Siinä on katulaillinen perusjenkki josta otetaan yli 2000 hv helposti ulos:http://www.mustangforums.com/m_640472/tm.htm

Olkaa hyvä ja esittäkään minulle yksikin katulaillinen Porsche joka pystyy samaan,tai edes lähelle sitä(olen niin armollinen että saa jäädä vaikkapa 200 hv jälkeen tosta Viperistä,sen evrran on annettava herrasmiehena aina etua jos laitetaan jenkkien V8 ja joku sakujen naurettava pikkumoottori vastakkain)?

Jos ei löydy,niin eiköhän homma ole saletti sillä samantien. Terveisiä muuten täältä Monacosta,asustelen täällä nyt,keli on hyvä!

10

1012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tää on kyllä

      kaikkein paras ikinä.... :D

    • sinä itse

      Tapastikos = JonR = alppu = setae = "Tapastikoksen veli" jne.jne.
      yksi ja sama keskenkasvuinen, mielenvikainen ja vajaaälyinen säälitys.

      • JonR

        Eipä nyt yleistetä, joku urpo oli kirjoitellut mun käyttämälläni nimimerkillä, mutta enää ei onnistu koska menin rekisteröimään sen.

        Ja ne kirjoitukset jotka oli tehty, mun nimimerkillä oli lähinnä tapastikoksen haukkumisia.

        Vähän kyllä nyppii kun on kirjoitellut tänne suht tiheään yli vuoden ajan samalla nickillä ja sitten joku ääliö alkaa jauhamaan paskaa, mun nimissä.


      • viisaampi :D
        JonR kirjoitti:

        Eipä nyt yleistetä, joku urpo oli kirjoitellut mun käyttämälläni nimimerkillä, mutta enää ei onnistu koska menin rekisteröimään sen.

        Ja ne kirjoitukset jotka oli tehty, mun nimimerkillä oli lähinnä tapastikoksen haukkumisia.

        Vähän kyllä nyppii kun on kirjoitellut tänne suht tiheään yli vuoden ajan samalla nickillä ja sitten joku ääliö alkaa jauhamaan paskaa, mun nimissä.

        Sä olet juuri se yks ja sama ääliö "Tapastikos", joka kirjoittelee useilla eri nimmareilla!

        Muutamilla vakionimmareillasi (esim. JonR) yrität kirjoitella hieman varovaisemmin ja "fiksummin", Tapastikoksena ja kertakäyttönimmareilla sitten provoilet enemmän paskaa.
        Se on huomattu, että sama tyyppi olet!
        Samoja yksityiskohtia ja kielenkäyttöä jne.
        Etkä sä muuten tänne olis eksynytkään toisilta palstoilta, mut kun olet se "Tapastikos", joka täälläkin käy säännöllisesti.

        Nyt kun joku asian huomanneista sattui kiusaamaan ja vastahyökkäyksenä kirjoittamaan sillä nimmarilla, niin säikähdit ja rekisteröit sen yhden niistä.
        Paskaprovonimmareitas et ole rekisteröinyt, niillä vaan provotrollailet. Olet HÄVIÄJÄ!


      • JonR
        viisaampi :D kirjoitti:

        Sä olet juuri se yks ja sama ääliö "Tapastikos", joka kirjoittelee useilla eri nimmareilla!

        Muutamilla vakionimmareillasi (esim. JonR) yrität kirjoitella hieman varovaisemmin ja "fiksummin", Tapastikoksena ja kertakäyttönimmareilla sitten provoilet enemmän paskaa.
        Se on huomattu, että sama tyyppi olet!
        Samoja yksityiskohtia ja kielenkäyttöä jne.
        Etkä sä muuten tänne olis eksynytkään toisilta palstoilta, mut kun olet se "Tapastikos", joka täälläkin käy säännöllisesti.

        Nyt kun joku asian huomanneista sattui kiusaamaan ja vastahyökkäyksenä kirjoittamaan sillä nimmarilla, niin säikähdit ja rekisteröit sen yhden niistä.
        Paskaprovonimmareitas et ole rekisteröinyt, niillä vaan provotrollailet. Olet HÄVIÄJÄ!

        Ja paskan latvat.

        Sä se oot jauhanut paskaa mun nimissä, hermostunut kun olen vastannut vähän voimakkaammin sun jenkkiauton haukkumisiis, mitä sulla on tapana kirjoitella jenkkiautoalueelle.

        Joko olet vaan käyttänyt mun nickkiä että saisit mukamas enempi tukea sotaasi Tapastikosta vastaan, tai ihan vaan häiriköidäksesi.

        Tietenkin vois ylläpidolle näyttää ne varastetulla nickillä kirjoitetut viestit ja pyytää bannaamaan sun koneen, mut en taida jaksaa, äläkä anna syytä jaksaa, joten se siitä.


      • dynaaminen ip
        JonR kirjoitti:

        Ja paskan latvat.

        Sä se oot jauhanut paskaa mun nimissä, hermostunut kun olen vastannut vähän voimakkaammin sun jenkkiauton haukkumisiis, mitä sulla on tapana kirjoitella jenkkiautoalueelle.

        Joko olet vaan käyttänyt mun nickkiä että saisit mukamas enempi tukea sotaasi Tapastikosta vastaan, tai ihan vaan häiriköidäksesi.

        Tietenkin vois ylläpidolle näyttää ne varastetulla nickillä kirjoitetut viestit ja pyytää bannaamaan sun koneen, mut en taida jaksaa, äläkä anna syytä jaksaa, joten se siitä.

        Hehe, alkaa sekopää tapastikos kuumenemaan....


      • tuota
        dynaaminen ip kirjoitti:

        Hehe, alkaa sekopää tapastikos kuumenemaan....

        Myönsit sitten just kirjoitellees :)

        Huomasin että käytät aika paljon monikkoa ja kirjoittelet toisten nickeillä... Taidat olla aika yksinäinen.

        Mut olkoot en jaksa enää väitellä, semminkin kun rupes säälittämään sun yksinäisyytesi joka saa häiriköimään.

        Moro (ja on muuten viimeinen viesti tästä asiasta)


    • suomessa

      siksi se on parempi, kuin jenkki. Siinä on joutsenmerkki.

      Itse ottaisin ihan vaan porschen tai corvetten. Jotenkin corvette vaan on aina viehättänyt. Onhan se ihan aikuisten oikeasti legenda. Porschen 944 pääsee lähelle.

      • Pecos Bill

        Nii, sun mielestä 911 ei siis ole aikuisten oikeasti legenda? No, mielipiteithän saa olla, turha niihin on ruveta puuttumaan.

        Mun mielestä Corvette on legenda, mutta suurempaa legendaarisuutta jo pelkästään jenkkien omista valikoimista löytyy Fordilta: Mustang. On sitten jo aivan toista luokkaa, että millainen legendaarisuuden hämyinen usva ja historian siipien havina leijuukaan Porschen ympärillä. Liitettynä nykypäivän tekniseen pätevyyteen.


    • Pecos Bill

      Kerro veljellesi, että täällä palstalla kaivataan hänen juttujaan niistä Corvetten kovista ja legendaarisista kisasaavutuksista. Jäi jutut kesken tossa vähän aikaa sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe