veljeltäni,että täällä netissä keskustelupalstalla on meneillään vuosituhannen koomisin keskustelu,joku kuulema väitti että Porsche olisi legendaarisempi urheiluauto kuin Corvette ja jenkkisportit yleensä? Sen verran alkoi nauruhermoja kutkuttamaan mokoma väite,siis alitehoiset pikkumoottoriset,rumat autojen vespat pesisivät jenkkivoiman?
Laitetaas pojille tästä heti alkupalaksi eka video minkä löysin.Siinä on katulaillinen perusjenkki josta otetaan yli 2000 hv helposti ulos:http://www.mustangforums.com/m_640472/tm.htm
Olkaa hyvä ja esittäkään minulle yksikin katulaillinen Porsche joka pystyy samaan,tai edes lähelle sitä(olen niin armollinen että saa jäädä vaikkapa 200 hv jälkeen tosta Viperistä,sen evrran on annettava herrasmiehena aina etua jos laitetaan jenkkien V8 ja joku sakujen naurettava pikkumoottori vastakkain)?
Jos ei löydy,niin eiköhän homma ole saletti sillä samantien. Terveisiä muuten täältä Monacosta,asustelen täällä nyt,keli on hyvä!
Kuulin
10
1026
Vastaukset
- tää on kyllä
kaikkein paras ikinä.... :D
- sinä itse
Tapastikos = JonR = alppu = setae = "Tapastikoksen veli" jne.jne.
yksi ja sama keskenkasvuinen, mielenvikainen ja vajaaälyinen säälitys.- JonR
Eipä nyt yleistetä, joku urpo oli kirjoitellut mun käyttämälläni nimimerkillä, mutta enää ei onnistu koska menin rekisteröimään sen.
Ja ne kirjoitukset jotka oli tehty, mun nimimerkillä oli lähinnä tapastikoksen haukkumisia.
Vähän kyllä nyppii kun on kirjoitellut tänne suht tiheään yli vuoden ajan samalla nickillä ja sitten joku ääliö alkaa jauhamaan paskaa, mun nimissä. - viisaampi :D
JonR kirjoitti:
Eipä nyt yleistetä, joku urpo oli kirjoitellut mun käyttämälläni nimimerkillä, mutta enää ei onnistu koska menin rekisteröimään sen.
Ja ne kirjoitukset jotka oli tehty, mun nimimerkillä oli lähinnä tapastikoksen haukkumisia.
Vähän kyllä nyppii kun on kirjoitellut tänne suht tiheään yli vuoden ajan samalla nickillä ja sitten joku ääliö alkaa jauhamaan paskaa, mun nimissä.Sä olet juuri se yks ja sama ääliö "Tapastikos", joka kirjoittelee useilla eri nimmareilla!
Muutamilla vakionimmareillasi (esim. JonR) yrität kirjoitella hieman varovaisemmin ja "fiksummin", Tapastikoksena ja kertakäyttönimmareilla sitten provoilet enemmän paskaa.
Se on huomattu, että sama tyyppi olet!
Samoja yksityiskohtia ja kielenkäyttöä jne.
Etkä sä muuten tänne olis eksynytkään toisilta palstoilta, mut kun olet se "Tapastikos", joka täälläkin käy säännöllisesti.
Nyt kun joku asian huomanneista sattui kiusaamaan ja vastahyökkäyksenä kirjoittamaan sillä nimmarilla, niin säikähdit ja rekisteröit sen yhden niistä.
Paskaprovonimmareitas et ole rekisteröinyt, niillä vaan provotrollailet. Olet HÄVIÄJÄ! - JonR
viisaampi :D kirjoitti:
Sä olet juuri se yks ja sama ääliö "Tapastikos", joka kirjoittelee useilla eri nimmareilla!
Muutamilla vakionimmareillasi (esim. JonR) yrität kirjoitella hieman varovaisemmin ja "fiksummin", Tapastikoksena ja kertakäyttönimmareilla sitten provoilet enemmän paskaa.
Se on huomattu, että sama tyyppi olet!
Samoja yksityiskohtia ja kielenkäyttöä jne.
Etkä sä muuten tänne olis eksynytkään toisilta palstoilta, mut kun olet se "Tapastikos", joka täälläkin käy säännöllisesti.
Nyt kun joku asian huomanneista sattui kiusaamaan ja vastahyökkäyksenä kirjoittamaan sillä nimmarilla, niin säikähdit ja rekisteröit sen yhden niistä.
Paskaprovonimmareitas et ole rekisteröinyt, niillä vaan provotrollailet. Olet HÄVIÄJÄ!Ja paskan latvat.
Sä se oot jauhanut paskaa mun nimissä, hermostunut kun olen vastannut vähän voimakkaammin sun jenkkiauton haukkumisiis, mitä sulla on tapana kirjoitella jenkkiautoalueelle.
Joko olet vaan käyttänyt mun nickkiä että saisit mukamas enempi tukea sotaasi Tapastikosta vastaan, tai ihan vaan häiriköidäksesi.
Tietenkin vois ylläpidolle näyttää ne varastetulla nickillä kirjoitetut viestit ja pyytää bannaamaan sun koneen, mut en taida jaksaa, äläkä anna syytä jaksaa, joten se siitä. - dynaaminen ip
JonR kirjoitti:
Ja paskan latvat.
Sä se oot jauhanut paskaa mun nimissä, hermostunut kun olen vastannut vähän voimakkaammin sun jenkkiauton haukkumisiis, mitä sulla on tapana kirjoitella jenkkiautoalueelle.
Joko olet vaan käyttänyt mun nickkiä että saisit mukamas enempi tukea sotaasi Tapastikosta vastaan, tai ihan vaan häiriköidäksesi.
Tietenkin vois ylläpidolle näyttää ne varastetulla nickillä kirjoitetut viestit ja pyytää bannaamaan sun koneen, mut en taida jaksaa, äläkä anna syytä jaksaa, joten se siitä.Hehe, alkaa sekopää tapastikos kuumenemaan....
- tuota
dynaaminen ip kirjoitti:
Hehe, alkaa sekopää tapastikos kuumenemaan....
Myönsit sitten just kirjoitellees :)
Huomasin että käytät aika paljon monikkoa ja kirjoittelet toisten nickeillä... Taidat olla aika yksinäinen.
Mut olkoot en jaksa enää väitellä, semminkin kun rupes säälittämään sun yksinäisyytesi joka saa häiriköimään.
Moro (ja on muuten viimeinen viesti tästä asiasta)
- suomessa
siksi se on parempi, kuin jenkki. Siinä on joutsenmerkki.
Itse ottaisin ihan vaan porschen tai corvetten. Jotenkin corvette vaan on aina viehättänyt. Onhan se ihan aikuisten oikeasti legenda. Porschen 944 pääsee lähelle.- Pecos Bill
Nii, sun mielestä 911 ei siis ole aikuisten oikeasti legenda? No, mielipiteithän saa olla, turha niihin on ruveta puuttumaan.
Mun mielestä Corvette on legenda, mutta suurempaa legendaarisuutta jo pelkästään jenkkien omista valikoimista löytyy Fordilta: Mustang. On sitten jo aivan toista luokkaa, että millainen legendaarisuuden hämyinen usva ja historian siipien havina leijuukaan Porschen ympärillä. Liitettynä nykypäivän tekniseen pätevyyteen.
- Pecos Bill
Kerro veljellesi, että täällä palstalla kaivataan hänen juttujaan niistä Corvetten kovista ja legendaarisista kisasaavutuksista. Jäi jutut kesken tossa vähän aikaa sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851