Onko teille artistien fanit käynyt niin, että lempiartistinne on sivuuttanut teidät suuremmin huomioimatta. Eilen sattui silmiini sellainen, että Anneli ja Anne Mattila olisisvat näin tehneet joillekin faneilleen (sen kummemmin kommentoimatta onko näin käynyt ko. artistien kohdalla)kysyn: Onko itselläsi kokemusta tällaisesta ja suuttitko se sinut?
Onko fanit
7
621
Vastaukset
- kuuluva
Kerran sivusta seurasin Reijo Taipaleen keikalla:
Reijo seurueen toivomuksesta lauloi seurueelle muutaman kappaleen extraa keikan loputtua.
Yksi seurueeseen kuuluva nainen koetti tunkemalla tunkea "Reiskan" mukaan.
Reijo kohteliaasti sivuutti kyseisen "Fanin" ja meni nukkumaan niinkuin me muutkin.
Me ajateltiin vaan jotta ompas fiksu mies tuo Reijo Taipale:) - fan
Tarkoittitko siis sitä, että kun on kierrelly artistin/orkesterin keikoilla ja on sitä huomiota saanut, ja sitten jollain keikalla sitä ei tulekkaan...eli oot yleensä jutellu tai jotain ja sitten yhtenä kertana ei tuukkaan juttelee? Selitinpäs vaikeesti, mutta siis jos tää oli asian pointti...
ainakaan itselleni ei ole näin käynny, joskus saa enemmän huomiota ja joskus taas vähemmän, mutta aina se mieltä lämmittää jos huomaa, että sut on huomattu sieltä lavalta! Eli vaikka ei tulisikaan aina juttelee, mut on tervehtinyt lavalta käsin niin kyllä se mukavalta tuntuu...kyllähän se tietty hieman harmittaa kun se ei tullukkaan juttelee, mut ei se kauaa...aina tulee seuraava keikka!
Itse ainakin oletan, että kun olet jutellut lempiartistisi kanssa ja ootte ns. "kavereita" niin tämä kyseinen henkilö tietää, että ei se fani mihinkään lähde jos nyt en tänään kerkee sen kaa juttelee...tosin ei se kyl kivalt tunnu jos sitten se artisti juttelee koko illan jonkun muun fanin kaa...mutta niin kuin sanoin, aina tulee seuraava keikka! - OK.
Tapani Kansa kun yhdellä keikallaan jakoi ihmisille nimmareita, niin siihen tuli joku naisihminen nykimään Tapsaa takin hihasta ja sopottamaan jotain. Tapsa ärähti sille naiselle aika kiukkuisesti, että : " Eiks se tullu jo selväks ? " Nainen häippäsi siitä sitten vähin äänin.
Joku sanoi ,että se nainen oli jo aikaisemmin ollut tuolla keikalla Tapsan kimpussa, joten Tapsa siitä varmasti hermostui. Se on mielestäni ihan ymmärrettävää, että sellasiin hihassa roikkujiin hermostuu lopulta. Eipä ole kyllä sattunut sellaista. Kyllä vähintään se silmänisku ja vilkutus sieltä lavalta tulee. Eli kyllä se huomioi, kun tutun naaman yleisönjoukossa näkee :)
Juttelemaan ja/tai nimmaria pyytämään en yleensäkään joka keikalla mene.- tuo
kohdallasi ole erikoista...olethan paapattanut viestikaupalla Tapsasta. Toisaalta, jos kaveri osaa hommansa, niin ei tarvitse "paapatella".
Parempi,olisi lopettaa ja antaa hepun itse hoitaa hommansa!Mitas ajattelet tuosta? tuo kirjoitti:
kohdallasi ole erikoista...olethan paapattanut viestikaupalla Tapsasta. Toisaalta, jos kaveri osaa hommansa, niin ei tarvitse "paapatella".
Parempi,olisi lopettaa ja antaa hepun itse hoitaa hommansa!Mitas ajattelet tuosta?No, en mä nyt usko, että mun "paapatuksellani" täälä on juurikaan merkitystä siihen, että mitä mieltä kukin Tapsasta on. Kunkin pitäisi se Tapsan osaaminen( jota riittää) käydä keikalla toteamassa ja muodostaa sitten mielipiteensä.
Mutta mä saan silti puolustaa suosikkiani täälä jos aihetta on. Samaa koskee myös muita.
- sädesydän
muutama päivä sitten Anne Mattilan kanssa.Ainakin minulle oli ystävällinen ja jutteli ihan mukavia asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609241IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3126441Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661480Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61351- 1091131
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.831112Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut72963Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43818Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23726MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311718