Kuulin Radio Majakassa kappale "Flirttailen", kuka sen esittää?
Onko kukaan muu sen kuullut?
Flirttailen
8
3472
Vastaukset 8
- Shanna
sen joskus aikoinaan tehny Kuju Hyttinen(En tosiaankaan oo satavarma!!) mutta pikkusen uudenmpi versio löytyy T.T. Purontakan uusimmalta levyltä...:)
- Suomineito
...vuoden 2001 tanssiorkesteri Sigma näköjään samannimisen biisin tekassut myös... Liekö sama biisi sitten, en tiedä...
- tyttö
moi oon kuullu sen mut en tiiä kuka sen on kirjoittanut
- Flirttailija;-)
Luultavasti kyseessä on siis "Flirtaten" biisi
ja alkuperäinen on ranskalainen biisi "Pour un flirt" ja ekana suomeksi sen esitti Dave ja nyt se
on paljon kuulunut T.T. Purontakasen laulamana.- Stadin kundi
Joo, sen levytti n. 1972 Dave, oikealta nimeltään Seppo Kohvakka (s. 1946). Flirtaten taisi jäädä hänen ainoaksi hitikseen "maallisen" musiikin puolella. Hän asuu Keravalla ja vaikuttaa helluntaiseurakunnassa. Hän on levyttänyt myöhemmin hengellistä musiikkia.
Tunnen hänet henkilökohtaisesti. - Anonyymi
Stadin kundi kirjoitti:
Joo, sen levytti n. 1972 Dave, oikealta nimeltään Seppo Kohvakka (s. 1946). Flirtaten taisi jäädä hänen ainoaksi hitikseen "maallisen" musiikin puolella. Hän asuu Keravalla ja vaikuttaa helluntaiseurakunnassa. Hän on levyttänyt myöhemmin hengellistä musiikkia.
Tunnen hänet henkilökohtaisesti.Juuri noin se menee. Nuorena digattiin Davea. Flirtaten ja Dagny ja oliko Minä ja Bobby McGee tsi jotain
- Iskelmä-Ilkka
Juu,kyllä se useimmin kuultu versio on nimenomaan Hyttisen Kujun esittämä(löytyy mm.Dirlanda lp-v.1973 ja 20 suosikkia "Dirlanda"-kooste CD;ltä v.1995)Davekin sen lauloi,muistaakseni singlelle,jonka kääntöpuolella Mie ja Bobby McGee.Origenelli ranskalainen "Pour un flirt"(aikanaan kauhean paheksuttu,aikanaan rohkean sanoituksensa vuoksi).Suomalaiset lyriikat muuten Chrisse Johanssonin,ei Kujun hovisanoittaja V.Salmen.T;Ilkka
- DJ Veikko
Todennäköistä on, että kaikki tuntevat ennestään Kujun "Flirtaten", mutta tänä vuonna on tullut Flirtaten jos lauletaan Irish Coffeesta ja yms. Sen esittäjä on Sigma naisääni. Rytmi on zaza tai aika lähelle. Sitten se toinen mahdollisuus olisi TT Purontaka "FLIRTATEN" mutta se sama hitti minkä on jo esittänyt Kuju Kai Hyttinen ja aikanaan Timo TA Mikkonen lauloi sen ainakin kerran omassa ohjelmassaan.
Sigman cd-sinkku ja TT. Purontakan cd-sinkku löytyy levystöstäni. Käykää tarkastamassa kotisivuiltani KOTISIVUOSOITE:djveikko.tripod.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa26876Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää70850- 162832
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.104794Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks38602- 22602
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78500Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12485Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu114482- 39475
- 57465
- 73461
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437