Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ongelma

apis-fanittaja

Minusta vanhemmat ali arvioivat apulannan musiikkia esim. minun äiti ja isä ei pidä siitä tai että tuo on tyhmää musiikki kun ne laulaa vaan surullisia kappaleita musta se on NIIIN ärsyttävää miten saisin selitettyä että apulanta on kunnon musaa ja että miksi ne on vaan sellasia kun ne on

4

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fani myös

      Ei kaikki vanhemmat aliarvioi. Minun porukat ainakin tykkää kuunella apulannan kappaleita. Laula/kuunneluta niille mitä vaan -kappale, huomaa että on opettavaista ja hyvääkin sanomaa biiseissä ;) Ja ihan hyviä esikuviahan ne on. Toni eikä Sipe kumpikaan polta, Sipe on absolutisti ja kasvissyöjä. Uudesta basistista en tiedä, mutta mukava ihminenhän sekin on. Toni on myös kuuden ällän ylioppilas.

      • hmmphmm

        Hmmph, älä masennu. Vanhemmat ei vaan aina tajuu hyvän päälle...


        Ootko kuullu ett Toni on kertomassa omasta tarinastaan kellarista parrasvaloihin Jyväskylässä 7.4. Teemana tapahtumassa on yrittäjyys, joten aika kiinnostavaa settiä luvassa..


    • Jeppy

      plääh..vanhemmat on vain sellaisia.
      Mun vanhemmatki inhos apulantaa, mut nyt ne myöntää et se on hyvää musaa, kun kuuntelin sitä 24/7.

      apulanta

      • Noo mulla porukat ei tykänny ku kuuntelin hip-hoppia joskus .. apulannasta eivät oo sanoneet mitään vaikka sitä on tullu kuunneltua tässä melkein vuoden ajan siis koko ajan aktiivisesti =)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe