Saako YAMAHA-perämoottorista millään konstilla vuosimallin yms. tiedot selville mikäli tyyppikilpi puuttuu?
Tyyppikilpi puuttuu
6
5212
Vastaukset
- kalle
Et kai vaan ole ostanut tyyppikilvetöntä konetta? Kilpi ei irtoa vahingossa, vaan usein kyseessä on varastettu kone. Itse en missään tapauksessa kajoaisi tunnistetiedottomaan tavaraan, saattaapi tulla hankaluuksia.
- Lauri
..hyvinkin. Kone tuli veneen mukana ja molemmat oli rekisteröity. Huomasin vasta jälkikäteen että rekisterikirjassa ei ollut tyyppinumeroa. Kauppakirjat tehtiin mutta tyyppikilpeä ei etsinnöistä huolimatta löytynyt. Soitin vielä veneen moottorin edelliselle omistajalle mutta kommentti oli että "kyllä se siellä jossain on". Niinhän se varmaan on että jossain aiemmassa vaiheessa kone on vaihtanut omistajaa kyseenalaisen konstein. Olisi vaan mukava saada selville edes vuosimalli, joka rekisterikirjan mukaan oli 1990.
- hmnnn
Toisissa koneissa, esim Mariner ja Mercury on "tyyppikilpi" tarra, joka irtoaa näppärästi esim painepesurilla ihan epähuomiossakin...
nimimerkillä; mulla on uutena ostamani Mariner, takuupaperit etc löytyy, tyyppi"kilpi"tarraa nykyisin enään ei. - jaska
hmnnn kirjoitti:
Toisissa koneissa, esim Mariner ja Mercury on "tyyppikilpi" tarra, joka irtoaa näppärästi esim painepesurilla ihan epähuomiossakin...
nimimerkillä; mulla on uutena ostamani Mariner, takuupaperit etc löytyy, tyyppi"kilpi"tarraa nykyisin enään ei.juttu, mut Ewinrude 20hp...vm-96...niin lähti ku kuppa Töölöstä mokoma kilpi ku painepesurilla laskin....ja vielä järveen....prkl
- Anonyymi
Nyky koneista lähtee tarra irti painepesurilla jos ei ole tarkkana
- Anonyymi
jaska kirjoitti:
juttu, mut Ewinrude 20hp...vm-96...niin lähti ku kuppa Töölöstä mokoma kilpi ku painepesurilla laskin....ja vielä järveen....prkl
Ja sitten kähvellit koko koneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057