minun onneni

kiitollinen

Taidan olla aika onnekas. Minulla on tällä hetkellä elämässäni niin paljon onnellisuutta tuovia asioita. Tavallaan huominen pelottaa kun nyt on kaikki näin hyvin..

Olen todella kiitollinen osakseni saamasta onnesta. Minulla on ihanat vanhemmat, pikkuveli, sukulaiset, ystävät ja läheiset.. Sain elää onnellisen lapsuuden, josta on kultaiset muistot. Ennen kaikkea olen saanut elämääni rakkauden, joka on suurin onneni.

Minulla on ihana avopuoliso; mies, jota rakastan sydämeni pohjasta. Olemme seurustelleet 4 vuotta. Asumme yhdessä todella mukavassa asunnossa. Rakkaani on mitä kultaisin mies. Hän on ainoa ihminen, jolle voin puhua mistä vaan! Kaikista tunteistani ja hän myös kuuntelee sekä kertoo omista tunteistaan.

Hän hellii minua halauksin ja suudelmin päivittäin. Hän ei käy baareissa eikä käytä alkoholia. Hän urheilee ja käy salilla. Opiskelee ja käy samalla töissä. Hän on uskollinen ja luotettava. Hän saa minut nauramaan ja hymyilemään, vaikka olisin huonolla tuulella. Hänellä on ihanat korallin sinivihreät silmät ja pitkät tummat ripset. Hän tahtoo mennä kanssani naimisiin ja saada lapsia. Hän sanoo, että minä teen hänen elämästään elämisen arvoista.

Hän on mies, mutta tekee kotitöitä omasta aloitteestaan; tiskaa, pesee pyykkiä, vetää lakanoita, pettaa sängyn.. Hän pitää kodin siisteydestä huolta enemmän kuin minä. Se on hänelle niin luontevaa. Kiitän häntä usein kotitöistä ja teen parhaani auttaakseeni häntä.

Jos minulla on jokin huonosti tai olen sairas, hän huolehtii minusta. Jos minulla on paha mieli, hän tuo minulle suklaata.:) Hän rakastaa minua sellaisena kuin olen. Hän rakastaa, vaikka olen joskus ollut todella inhottava, rasittava ja mustasukkainen. Hänen mielestään en tarvitse meikkiä ollakseni kaunis. Joskus hän herättää minut silittäen hiuksiani ja sanoen: "Kulta, olet niin kaunis".. Hän ei ole kyllästynyt minuun, vaikka olemma seurustelleet jo ikuisuuden. :)Hän puhuu kanssani puhelimessa tuntikausia, jos olemme kaukana toisistamme.

HÄN ON ONNENI JA ELÄVÄ ENKELIMIES. Hän on valmis tekemään vuokseni niin paljon.. ja minä hänen vuokseen. Rakastan häntä hurjan paljon! Joskus soitan hänelle, kun hän on esimerkiksi töissä tms. vain sanoakseni, että rakastan häntä. Haluan, että hän varmasti tietää että rakastan.. sillä ei koskaan tiedä milloin on myöhäistä kertoa.

Ajatelkaa.. olin menettää hänet pari vuotta sitten. Hän oli vakavassa onnettomuudessa. Olin hänen vierellään kun hän makasi teho-osastolla. Silitin hänen kättään.. ja rukoilin, että hän selviäisi. Minusta tuntui etten voi elää ilman häntä ja tuntuu edelleen. Se, että hän selvisi hengissä ja ilman pysyviä vammoja on IHME. Tästä ihmeestä olen ikuisesti kiitollinen. Ilman häntä, minulla ei olisi tällaista onnea elämässäni.. Olen saanut elämältä paljon!

1

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ihku-

Juuri tuollaisen minäkin haluan löytää ;) Missä kaikki noin täydelliset miehet luuraa?

Olen onnellinen puolestasi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3683
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      71
      3055
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      52
      2253
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      12
      1419
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      63
      1198
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      81
      1100
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      951
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      931
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      925
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      912
    Aihe