minun onneni

kiitollinen

Taidan olla aika onnekas. Minulla on tällä hetkellä elämässäni niin paljon onnellisuutta tuovia asioita. Tavallaan huominen pelottaa kun nyt on kaikki näin hyvin..

Olen todella kiitollinen osakseni saamasta onnesta. Minulla on ihanat vanhemmat, pikkuveli, sukulaiset, ystävät ja läheiset.. Sain elää onnellisen lapsuuden, josta on kultaiset muistot. Ennen kaikkea olen saanut elämääni rakkauden, joka on suurin onneni.

Minulla on ihana avopuoliso; mies, jota rakastan sydämeni pohjasta. Olemme seurustelleet 4 vuotta. Asumme yhdessä todella mukavassa asunnossa. Rakkaani on mitä kultaisin mies. Hän on ainoa ihminen, jolle voin puhua mistä vaan! Kaikista tunteistani ja hän myös kuuntelee sekä kertoo omista tunteistaan.

Hän hellii minua halauksin ja suudelmin päivittäin. Hän ei käy baareissa eikä käytä alkoholia. Hän urheilee ja käy salilla. Opiskelee ja käy samalla töissä. Hän on uskollinen ja luotettava. Hän saa minut nauramaan ja hymyilemään, vaikka olisin huonolla tuulella. Hänellä on ihanat korallin sinivihreät silmät ja pitkät tummat ripset. Hän tahtoo mennä kanssani naimisiin ja saada lapsia. Hän sanoo, että minä teen hänen elämästään elämisen arvoista.

Hän on mies, mutta tekee kotitöitä omasta aloitteestaan; tiskaa, pesee pyykkiä, vetää lakanoita, pettaa sängyn.. Hän pitää kodin siisteydestä huolta enemmän kuin minä. Se on hänelle niin luontevaa. Kiitän häntä usein kotitöistä ja teen parhaani auttaakseeni häntä.

Jos minulla on jokin huonosti tai olen sairas, hän huolehtii minusta. Jos minulla on paha mieli, hän tuo minulle suklaata.:) Hän rakastaa minua sellaisena kuin olen. Hän rakastaa, vaikka olen joskus ollut todella inhottava, rasittava ja mustasukkainen. Hänen mielestään en tarvitse meikkiä ollakseni kaunis. Joskus hän herättää minut silittäen hiuksiani ja sanoen: "Kulta, olet niin kaunis".. Hän ei ole kyllästynyt minuun, vaikka olemma seurustelleet jo ikuisuuden. :)Hän puhuu kanssani puhelimessa tuntikausia, jos olemme kaukana toisistamme.

HÄN ON ONNENI JA ELÄVÄ ENKELIMIES. Hän on valmis tekemään vuokseni niin paljon.. ja minä hänen vuokseen. Rakastan häntä hurjan paljon! Joskus soitan hänelle, kun hän on esimerkiksi töissä tms. vain sanoakseni, että rakastan häntä. Haluan, että hän varmasti tietää että rakastan.. sillä ei koskaan tiedä milloin on myöhäistä kertoa.

Ajatelkaa.. olin menettää hänet pari vuotta sitten. Hän oli vakavassa onnettomuudessa. Olin hänen vierellään kun hän makasi teho-osastolla. Silitin hänen kättään.. ja rukoilin, että hän selviäisi. Minusta tuntui etten voi elää ilman häntä ja tuntuu edelleen. Se, että hän selvisi hengissä ja ilman pysyviä vammoja on IHME. Tästä ihmeestä olen ikuisesti kiitollinen. Ilman häntä, minulla ei olisi tällaista onnea elämässäni.. Olen saanut elämältä paljon!

1

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ihku-

      Juuri tuollaisen minäkin haluan löytää ;) Missä kaikki noin täydelliset miehet luuraa?

      Olen onnellinen puolestasi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe