Niin,tunnen olevani hyvinkin onnellinen. Olen nyt onnellisempi kuin koskaan elämässäni. Siihen tarvitsee vain yhden ihmisen. Se ihminen on minulle hyvin rakas, mutta ikäero on kyllä ehkä joidenkin mielestä pieni rasite. Se on noin 22 vuotta. Kumpikin pidämme toisistamme ja meillä on aina hauskaa ja jne, mutta entäs jos perheeni saa tietää tästä miehestä? Olen siksi vähän huolissani, koska olen nuori opskelija ja perheeni mieshenkilöt,esim.isäni ja veljeni, eivät ole mitään rauhanrakentajia. Pelkään vain että jos he saavat tietää tästä miehestä, niin en tiedä että satuttaisivatko isäni ja veljeni häntä. Eihän tämän nyt näin "yksinkertainen" asia kuitenkaan ole kokonaisuudessaan,koska on tässä muutakin mutkaa vielä matkassa. Mutta en haluaisi että minulle rakasta ihmistä satutettaisiin fyysisesti.Miten sitten yleensäkin tämä otettaisiin vastaan perheessäni, niin sitä en tiedä.
Onnellinen, mutta hieman pelokas
tapaus
1
579
Vastaukset
- kunhan mietin
Eihän ikä merkkaa mitään, kunhan et ole alaikäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775