Voisko joku kertoa

kuka Max

On Max Hupli, mitä missä milloin?
Täällä kirjoitetaan kys. henkilöstä anteeksi
tyhmyyteni, mutta en ole ikinä kuullutkaan
tyypistä.

4

6543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syntynyt kaveri, jolla oli ...

      lahjoja nyrkkeilyn suhteen .Kovalla treenillä kaveri sijoittui vuonna -91 sarjassa 48 kg toiseksi. Sitten alkoi viina maistua ja kaverilla taipumusta rähistä kännissä. Yhtenä viikonloppuna hän hakkasi jonkun ihan paskaksi ja jätti hankeen jonne kaveri menehtyi. Tästä tuli häkkiä jossa mies löysi myös huumeet. Maxin amokjuoksu päihteiden kanssa päättyi Hollolan Salpakankaalle, jossa hän varomattoman räjähteiden käsittelyn tai tarkoituksellisesti räjäytti itsensä ja Janne Penttilä -nimisen kaverin taivaan tuuliin. Asunnossa ollut kolmas mies onnistui pakenemaan. Max tunnettiin fanaattisena uusnatsina ja pelottomana tappelijana joka koostaan johtuen sai usein myös päihinsä. Jostain syystä Max jakaa Mikkeliläiset kahtia ,toiset pitävät täytenä nollana ja toisille legenda. Luonteeltaan Max oli psykopaatti joka teki hänestä arvaamattoman ja säälimättämän. Uusnatsien piireissä Max oli vissiin aika merkittävä ja touhu vaimenikin Maxin ja toisen pomon kuoltua. Oma näkökulmani on ,että harmi hyvää nyrkkeilijälupausta. Ois tapellu vähemmän torilla ja enemmän kehässä niin tarpeet ois ollu vaikka mihin.

      • papi

        sille kolmannelle pojalle kyllä sanottiin ,että
        kohta jysähtää jäätkö vai poistukko ja hän päätti poistua.

        tää hupi oli täys pelle ja nyt tääl tehään siit sankaria .hävetkää pennut.


      • 3 jk

        Kerran mikkelin torin kulmilla palailin kapakasta pokan kanssa. Tää 150cm ihmemies alko vittuilee et mitäs tytöt. No, mullahan oli kunnon fleda. Mä siihen et mitäs tässä, mitä mies. Sit se alko tanssii siinä edessä ja huitoo niitä nyrkkeily juttuja. Muut nutipäät kyttäs turvallisen matkan päästä ja ilmeisen valmiina antamaan tarvittaessa taustatukea. Olin todella peloissani.Kokeilin et jos kertois inttijuttuja kun jätkä on niin kova. Kun pojalle valkeni et mä oon käyny 3 jk:n ja broidinsa oli kouluttaja, loppui uho. Käteltiin ja jengi poistui paikalta. Voisi kai siis sanoa että 3 jk on pelastanut henkeni, tosin sen pokan kanssa meni huonommin kun ei enää oikein stondannu sen selkkauksen jälkeen.Ja tämä tarina on tosi.


      • en tiennyt..
        3 jk kirjoitti:

        Kerran mikkelin torin kulmilla palailin kapakasta pokan kanssa. Tää 150cm ihmemies alko vittuilee et mitäs tytöt. No, mullahan oli kunnon fleda. Mä siihen et mitäs tässä, mitä mies. Sit se alko tanssii siinä edessä ja huitoo niitä nyrkkeily juttuja. Muut nutipäät kyttäs turvallisen matkan päästä ja ilmeisen valmiina antamaan tarvittaessa taustatukea. Olin todella peloissani.Kokeilin et jos kertois inttijuttuja kun jätkä on niin kova. Kun pojalle valkeni et mä oon käyny 3 jk:n ja broidinsa oli kouluttaja, loppui uho. Käteltiin ja jengi poistui paikalta. Voisi kai siis sanoa että 3 jk on pelastanut henkeni, tosin sen pokan kanssa meni huonommin kun ei enää oikein stondannu sen selkkauksen jälkeen.Ja tämä tarina on tosi.

        ... oliko se Karkialammen vääpeli (silloin -91) Hupli tuon natsin veli? Tunnetko myös "ilkiömaat" ja Pulliaisen, joka ilmeisesti oli Maxin kanssa samassa nyrkkeilyseurassa (ei kai niitä seuroja Mikkelissä montaa ole)?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe