On Max Hupli, mitä missä milloin?
Täällä kirjoitetaan kys. henkilöstä anteeksi
tyhmyyteni, mutta en ole ikinä kuullutkaan
tyypistä.
Voisko joku kertoa
4
6543
Vastaukset
- syntynyt kaveri, jolla oli ...
lahjoja nyrkkeilyn suhteen .Kovalla treenillä kaveri sijoittui vuonna -91 sarjassa 48 kg toiseksi. Sitten alkoi viina maistua ja kaverilla taipumusta rähistä kännissä. Yhtenä viikonloppuna hän hakkasi jonkun ihan paskaksi ja jätti hankeen jonne kaveri menehtyi. Tästä tuli häkkiä jossa mies löysi myös huumeet. Maxin amokjuoksu päihteiden kanssa päättyi Hollolan Salpakankaalle, jossa hän varomattoman räjähteiden käsittelyn tai tarkoituksellisesti räjäytti itsensä ja Janne Penttilä -nimisen kaverin taivaan tuuliin. Asunnossa ollut kolmas mies onnistui pakenemaan. Max tunnettiin fanaattisena uusnatsina ja pelottomana tappelijana joka koostaan johtuen sai usein myös päihinsä. Jostain syystä Max jakaa Mikkeliläiset kahtia ,toiset pitävät täytenä nollana ja toisille legenda. Luonteeltaan Max oli psykopaatti joka teki hänestä arvaamattoman ja säälimättämän. Uusnatsien piireissä Max oli vissiin aika merkittävä ja touhu vaimenikin Maxin ja toisen pomon kuoltua. Oma näkökulmani on ,että harmi hyvää nyrkkeilijälupausta. Ois tapellu vähemmän torilla ja enemmän kehässä niin tarpeet ois ollu vaikka mihin.
- papi
sille kolmannelle pojalle kyllä sanottiin ,että
kohta jysähtää jäätkö vai poistukko ja hän päätti poistua.
tää hupi oli täys pelle ja nyt tääl tehään siit sankaria .hävetkää pennut. - 3 jk
Kerran mikkelin torin kulmilla palailin kapakasta pokan kanssa. Tää 150cm ihmemies alko vittuilee et mitäs tytöt. No, mullahan oli kunnon fleda. Mä siihen et mitäs tässä, mitä mies. Sit se alko tanssii siinä edessä ja huitoo niitä nyrkkeily juttuja. Muut nutipäät kyttäs turvallisen matkan päästä ja ilmeisen valmiina antamaan tarvittaessa taustatukea. Olin todella peloissani.Kokeilin et jos kertois inttijuttuja kun jätkä on niin kova. Kun pojalle valkeni et mä oon käyny 3 jk:n ja broidinsa oli kouluttaja, loppui uho. Käteltiin ja jengi poistui paikalta. Voisi kai siis sanoa että 3 jk on pelastanut henkeni, tosin sen pokan kanssa meni huonommin kun ei enää oikein stondannu sen selkkauksen jälkeen.Ja tämä tarina on tosi.
- en tiennyt..
3 jk kirjoitti:
Kerran mikkelin torin kulmilla palailin kapakasta pokan kanssa. Tää 150cm ihmemies alko vittuilee et mitäs tytöt. No, mullahan oli kunnon fleda. Mä siihen et mitäs tässä, mitä mies. Sit se alko tanssii siinä edessä ja huitoo niitä nyrkkeily juttuja. Muut nutipäät kyttäs turvallisen matkan päästä ja ilmeisen valmiina antamaan tarvittaessa taustatukea. Olin todella peloissani.Kokeilin et jos kertois inttijuttuja kun jätkä on niin kova. Kun pojalle valkeni et mä oon käyny 3 jk:n ja broidinsa oli kouluttaja, loppui uho. Käteltiin ja jengi poistui paikalta. Voisi kai siis sanoa että 3 jk on pelastanut henkeni, tosin sen pokan kanssa meni huonommin kun ei enää oikein stondannu sen selkkauksen jälkeen.Ja tämä tarina on tosi.
... oliko se Karkialammen vääpeli (silloin -91) Hupli tuon natsin veli? Tunnetko myös "ilkiömaat" ja Pulliaisen, joka ilmeisesti oli Maxin kanssa samassa nyrkkeilyseurassa (ei kai niitä seuroja Mikkelissä montaa ole)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497