V:Venäjänkääpiöhamsteri, talvikko

Anni

Otan alustavia varauksia vastaan yhdistelmästä:

isä: Fabian (helmiäissafiiri)
(ii: Andrej, ie: Truefabled Blue Pine)

emä: Strawberry Girl (normaali)
(ei: Freguentemente, ee: Natasha)

Poikaset ovat syntyneet 11.9 ja niitä löytyy pesästä 7 kappaletta.
Luovutus uusiin koteihin tapahtuu noin kuukauden kuluttua rekisteripapereiden ja hoito-ohjeiden kanssa.
Poikaset ovat luvutettaessa käsikesyjä, eli ne ovat tottuneet käsittelyyn.

Jätä varaus tai kysy lisätietoja:
050 5369996/ 09 41100682
[email protected]
http://koti.welho.com/mrenman

Poikaset asustelevat Helsingissä, mutta kuljetus varsinkin lähi-alueille saattaa onnistua!

5

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ärsyyntynyt

eipä kannata tältä henkilöltä ostaa yhtään
      mitään, teettää vain turhia keikkoja...
      Tuo lupaus että mahdollisuus kuljettaa
      kauemmaskin, niin kai... Kuinkas se
      sunnuntai sitten menikään????

• Anni

En tiedä kuka olet (poika jolle hamsteri piti tuoda?), mutta asia on kyllä selvitetty henkilön kanssa joka hamsteria oli tulossa hakemaan. Kyse oli ihan inhimillisestä erehdyksestä. Turha tänne on tulla avautumaan ja mustamaalaaman toisia! Jonkun aikaa olen jo hamstereita kasvatellut ja hyviin koteihin olen niistä saanut ihan jokaisen!

• Himawari

Poikaset siis syntyivät eilen 11.9., ja mainitsit että ne olisivat luovtusikäisiä kuukauden kuluttua.

Kuukausi = 4 viikkoa, ja minun tietääkseni hamsterit, lajista riippumatta ovat luovutusikäisiä 5 viikon iässä.

Joo, myihän se yksi täkäläinen hamsterikasvattajakin syyristen poikasia 3 viikon iässä eläinkauppaan, kun eläinkauppa maksoi enemmän 3vko ikäisistä, kuin 5 vko ikäisistä.
      Kun 3vko ikäiset on niin pieniä ja söpöjä, ja ne saa menemään nopeammin juuri sen takia.

Aika älyvapaata touhua.

• Heidi Ketonen

Anni on kyllä hyvä kasvattaja, vastuuntuntoinen ihminen! Tiedän, sillä olen hänelle hamsterin myynyt (Knock Knock, safiiri naaras).

Talvikon luovutusikä on 4viikkoa. Suurinosa kasvattajista (myös minä) myyvät talvikot neljän viikon iässä. Voin heti nimentä vaikka muutamia: Heli Nissinen (Destiny´s) Heli Koskinen (Truefabled) Tiina Orho (Ruusutarhan) kaikki kasvattajat ovat menestyneet hyvin kasvateillansa.

Hamsterilani:
        http://www.geocities.com/heidinkotivuset/hamsula
        (en kyllä pysty päivittämään)

• Anni

Niin, eli talvikoiden luovutusikä on se 4 viikkoa. Itse olen kyllä luovuttanut omat kultani pois pääasiassa vasta 5-viikkoisina. Yleensäkin seuraan niiden kehitystä ja katson sitten luovuttamista sitä mukaa... Minulle tämä hamstereiden kasvattaminen ei todellakaan ole mikään bisnes vaan hamsujen hyvinvointi on aina tietenkin etusijalla!
        Typerää yleistää tuolla tavalla ja kannattaisi ottaa asioista selvää ennen kun tulee tänne laukomaan asiattomuuksiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3067
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2831
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      186
      2444
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2165
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      19
      1483
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13