Aloittelevalle Popedan kuuntelijalle paras vaihtoehto? Eli missä parhaat biisit? Onko jotain kokoelmaa?
Mikä levy olisi?
5
1006
Vastaukset
- Fäni
Siinä ainakin on aika laajalla skaalalla popeda biisejä.. ja uusi häkää on ihan loistava :-)
- ikurin mimmikkä minäkin
Jaahas vai aloitteleva fani... heh hauska termi sinänsä...
Nooh mun mielestä siis vaan mun mielestä voisit vaik alottaa 25 v juhlakokoelmalla sen vois viel meinaan löytää säkällä marketistakin.
Jos vanhempaa tuotantoo välttämättä haluat voisit kysellä esim; tampereen E`PES istä.
Parhaita biisejä ei juurkaan tossa kokoelmalla oo muta sehän on noin niinkun makuasia eikö? aika kattava repurtuaari kumminkin ja suht helposti saatavissakin uskoisin. - play-boy90
Itse käyttäneeni, enkä kenenkään muunkaan sanovan. "aloitteleva fani" ennemminkin "Aloittelevalle Popedan kuuntelijalle" Kiitos kuitenkin vastauksistasi.
- peppone
Hyvää iltaa, Tampere DVD olisi varmaan paras vaihtoehto. Uusi häkää levy on myös loistava.
- pjopeda
No nämä kokoelmat ovat tietenkin niitä parhaita. Niillä pääsee hyvään alkuun ja sitten tuo DVD on hyvä.
Hyviä albumeita on ainakin Svoboda, Höno, Harasoo, Kaasua ja Kans`an Popeda...Ja sitten jos haluut lukemista niin tämä Popedan elämänkerta "ilkeesti kiittää" on hyvä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012067
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501862- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811224
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020