apua hajusteyliherkkyyteesi?
Miten voi selviytyä nykypäivänä hajusteyliherkkänä??
Oletko saanut psyykelääkkeistä
7
866
Vastaukset
- Astmaa vuodesta -83
En ole saanut. Mulla ei varsinaisesti tosin ole hajusteyliherkkyyttä, mutta astma on. Ei välttämättä ole hyvää tekevää vaikutusta, väitän mä maallikko
Sun täytyy vain siedättyä!- Hajusteintolerantti
Voiko myrkyille siedättyä?
Onhan siellä joukossa tosin herkistäjiäkin, mutta että siedättyä niille kaikille.....
Ja ärsyttäviä kemikaaleja. Niille ei voi edes siedättyä.
Hajusteet ovat yksi tunnettu astmakohtauksien laukaisija. Sama migreenissä.
En nyt puhu kukista, en myskistä, enkä ambrasta, puhun hajustekemikaaleista.
- Hajusteintolerantti
Lue näitä muita viestejä ja mene sitten sivulle:
http://www.hajusteyliherkkyys.com/
Välttäminen on ainut tehoava keino ja apu!
Meitä on paljon, lisää näköjään tulee, valitettavasti.
Älä missään tapauksessa ala käyttämään psyykelääkkeitä, sairaus pahenee, ei parane.
Kyse ei ole psyykkisestä sairaudesta vaan ihan elimellisestä reaktiosta myrkyllisille aineille.
Joukossa myös herkistäjiä.
Hajustekemikaaleja ei testata hengitystievaikutusten osalta, eikä hengitysteitse syntyvien keskushermostovaikutusten osalta.
Kemikaalien testaus on minimaalista ja sen tekee patentin haltija/valmistaja. Kukaan ei valvo.
Hajusteissa ei ole kyse luonnon eteerisistä öljyistä tai eläinkunnan myskistä tai ambrasta.
On kyse (n. 85 %) synteettisistä kemikaaleista, joiden raaka-aine on maaöljystä saatavat aromaattiset aineet (ksyleeni, bentseeni, tolueeni, kresoli, naftateeni, yms.) ja puutärpätti, joka itsessään on hajustekemikaali, samoin kuin puutärpätin ainesosat. - mitään vaikutusta
lääkkeillä.Kerrostalossa voi esim.panostaa ovien tiivistämiseen,ilmastointiventiilien säätämiseen ym.Minä olen saanut tällä konstilla isommat kemikaalit pysymään poissa asunnostani.
- yllättäen
huomasin.Nimeä en kerro mutta auttoi.
- ja mikä lääke
auttoi sinua??? Olisi suuri helpotus saada jokin lääke tähän hajusteiden sietämättömyyteen!!!
Kesällä kadullakin on liikaa hajusteita. Talvella kylmä ilma ilmeisesti vähentää hajusteiden leviämistä ja ulkovaatetus pitää hajuvedet takin sisällä.
Kesä kotona!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833