Mistä kaikkialta Jyväskylästä voi graafinen suunnittelija hakea töitä? Onko mainostoimistojen ym. lisäksi esim. kauppoja, joilla on oma mainososasto? Kaikki vinkit otetaan vastaan.
Jyväskylän työpaikat?
5
1141
Vastaukset
- heheheh
hhiihihii hiihhhiii hoooohhhohho¨hehehhehhe
heheihehehhh hiiiih
ilma ei riitä
aaahhahahaa- Graafikko
..joten hyvää se vaan tekee. Työpaikka onneksi löytyikin, joten turhaan ihimiset ovat niin suunnattoman negatiivisia tällä palstalla. Tärkeää on alkaa luoda suhteita jo opiskelun aikana ja silloin olla valmis tekemään töitä pienemmälläkin palkalla. Siitä saattaa myöhemmin poikia enemmänkin kuten mullekin nyt kävi näin onnellisesti. Totta on tietysti se, että liikaa koulutetaan alalle, mutta kannattaa silti olla aktiivinen ja uskoa itseensä.
- pikkulintu´´´´
Graafikko kirjoitti:
..joten hyvää se vaan tekee. Työpaikka onneksi löytyikin, joten turhaan ihimiset ovat niin suunnattoman negatiivisia tällä palstalla. Tärkeää on alkaa luoda suhteita jo opiskelun aikana ja silloin olla valmis tekemään töitä pienemmälläkin palkalla. Siitä saattaa myöhemmin poikia enemmänkin kuten mullekin nyt kävi näin onnellisesti. Totta on tietysti se, että liikaa koulutetaan alalle, mutta kannattaa silti olla aktiivinen ja uskoa itseensä.
kohta voit olla taas työtön. ahahahaha.
- Anonyymi
Nova on sellainen sairaalapaikka työnä, että moni kakku on päältä kaunis, mutta se
sisältä silppua etenkin psykiatria. Jos muualta saat työtä, niin suosittelen muuta sh alaa. Se ala leimaa pitkässä ajassa tekijänsä. Syövät lääkkeitä ja viinaa on monen kohtalo, jopa itsareita. - Anonyymi
Jyväskylässä ei ole kuin Työkokeilupaikkoja / orjatyötä, kiitos paskapäisten yrittäjien!!! Töihin kyllä vinkuvat mutta palkkaa eivät maksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311