Jyväskylän työpaikat?

Graafikko

Mistä kaikkialta Jyväskylästä voi graafinen suunnittelija hakea töitä? Onko mainostoimistojen ym. lisäksi esim. kauppoja, joilla on oma mainososasto? Kaikki vinkit otetaan vastaan.

5

1162

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heheheh

hhiihihii hiihhhiii hoooohhhohho¨hehehhehhe

heheihehehhh hiiiih

ilma ei riitä
      aaahhahahaa

• Graafikko

..joten hyvää se vaan tekee. Työpaikka onneksi löytyikin, joten turhaan ihimiset ovat niin suunnattoman negatiivisia tällä palstalla. Tärkeää on alkaa luoda suhteita jo opiskelun aikana ja silloin olla valmis tekemään töitä pienemmälläkin palkalla. Siitä saattaa myöhemmin poikia enemmänkin kuten mullekin nyt kävi näin onnellisesti. Totta on tietysti se, että liikaa koulutetaan alalle, mutta kannattaa silti olla aktiivinen ja uskoa itseensä.

• pikkulintu´´´´
        Graafikko kirjoitti:

..joten hyvää se vaan tekee. Työpaikka onneksi löytyikin, joten turhaan ihimiset ovat niin suunnattoman negatiivisia tällä palstalla. Tärkeää on alkaa luoda suhteita jo opiskelun aikana ja silloin olla valmis tekemään töitä pienemmälläkin palkalla. Siitä saattaa myöhemmin poikia enemmänkin kuten mullekin nyt kävi näin onnellisesti. Totta on tietysti se, että liikaa koulutetaan alalle, mutta kannattaa silti olla aktiivinen ja uskoa itseensä.

kohta voit olla taas työtön. ahahahaha.

• Anonyymi

Nova on sellainen sairaalapaikka työnä, että moni kakku on päältä kaunis, mutta se
      sisältä silppua etenkin psykiatria. Jos muualta saat työtä, niin suosittelen muuta sh alaa. Se ala leimaa pitkässä ajassa tekijänsä. Syövät lääkkeitä ja viinaa on monen kohtalo, jopa itsareita.

• Anonyymi

Jyväskylässä ei ole kuin Työkokeilupaikkoja / orjatyötä, kiitos paskapäisten yrittäjien!!! Töihin kyllä vinkuvat mutta palkkaa eivät maksa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      190
      3554
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2217
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2210
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2072
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      460
      1202
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1063
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      1004
    Aihe