voisiko joku kertoa miten nokka pokkan alku laulu meni??????????
muistan laulusta kaikki paitsi sitä ekaa lausetta!!!!!!
miten nokka pokka laulu meni???????
9
1560
Vastaukset
- Karuski-95
Jotenki näin:Taas on aika sen taas on aika sen nokka pokka!!Kwak kwak kwak nokka kwak kwak kwak pokka!Jotenkin silleen....
Kerrankin samaan aikaan :D
- nokkapokka fani
Nokkapokka kattilassa keitetään rokka ja siitä tulee hyvä soppa kwak kwak kwak kwaak nokkapokka joskus rokkaa joskus nokkaa kwak kwak kwaak.
Muista aina nokkapokka joskus hyvää joskus pahaa ankronikka muukalainen väijyy takanasi muukalainen kannoillasi mitä teet sen kaiken kertoo ankat kwak kwak oujee.
halinallet lasketaan 54321.- Karuski-95
Ei varmana menny tolleen...Voihan % (" Ruotsi voitti!Voihan =?(/%¤#(!¤#")/&¤/()(¤&//(/(&%¤()
Karuski-95 kirjoitti:
Ei varmana menny tolleen...Voihan % (" Ruotsi voitti!Voihan =?(/%¤#(!¤#")/&¤/()(¤&//(/(&%¤()
Vaikka mä en tykkää lätkästä kovin paljoo, niin on se harmi! :(
- Oddkizu
Oon kulmakunnan paras vaakkunokka,
ja siis homman nimi on taas Nokkapokka. Jeejee.
Aika nokkava on aina pokkana. OUJEE!
Taas on aika sen (taas on aika sen, taas on aika sen) NOKKAPOKKA!
Quack quack quack NOKKA, quack quack quack POKKA quack quack quack NOKKA
aaaaaaaahh Pokkaaa.... Taas on aika sen, taas on aika sen, taas on aika sen, NOKKA POKKA!
siinä ne aidot ja alkuperäiset sanat... - ELÄMÄNKULKURI
On kulmakkunnan paras vaakkunokka ja siis homman nimi on Nokkapokka jee,jee ankkanokkava on aina pokkana taas on aika see taas on on aikasee NOKKAPOKKA Nokkapokka,nokkapokka
- pupupummm
muistin virkistystä!!
http://www.youtube.com/watch?v=kDfhD9q9450
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576