se, että jahtaa naista ja ei lakkaa yrittämästä vaikka sais pakit. Tällöin nainen tuntee itsensä halutuksi ja viestittääpä se miehestäkin sinnikkyyttä ja sitä että ego ja itsevarmuus ei ihan pienistä heilahda. Tietenkin on oltava pilke kokoajan silmäkulmassa eikä olla liian tyrkky ja ahdistava. Naiset lämpenee ajan myötä, joten ei kannata heittää kirvestä kaivoon vaikka saisitkin pakit. Miksi kaikki luovuttaa niin helposti? Ottaako miehet pakit loukkauksena?
Miehessä on
8
1321
Vastaukset
- mister
Jos miehessä on särmää ja itsetunto kohdillaan ei se jää roikkumaan ja yrittämään naista joka ei kiinnostunut.. Naisiahan riittää joten lämpene sinä vaan ihan rauhassa !
tota ei niinku käsitä.
jos nainen sanoo ensiksi että ei kiinnosta, niin tietenkin siinä ajattelee että sitä ei oikeesti kiinnosta. ei pakkeja loukkauksena ota, mutta eihän se nyt kivaakaan ole.
ja sitten jos ei heti luovuta, niin viikon päästä joku nainen täällä valittaa että miksei se mies ymmärrä kun on sanonut ettei kiinnosta, se mies vaan roikkuu ja lähentelee.- ,,,(n)
kyllä ymmärrä tuonkaltaista 'vedätystä'.
Tuonkaltaisissa asioissa pitäisi rehellisyyttä löytyä molemmin puolin.
Joskus tosin voi käydä tässäkin tapauksessa niin, että toinen ymmärtää väärin, mutta silti.. - Tejon(nainen)
Imartelevaahan se on juu oli sit itse kiinnostunut tai ei. Mutta sitä minä en tajua, että mitä seksikästä siinä on? Aika selvältähän nuo tarkoitusperät ap.kirjoittajalta minusta vaikuttaa, ei sillä ketään huijata. En ymmärrä miten joku voi asettaa itsensä noin muiden yläpuolelle ja vielä elää siinä surkeassa kuvitelmassa, että "oih, palvokaa minua". Murinaa!
- Tejon
mielestäni miehessä on ulkoisista tekijöistä parransänki sekä käsivarret. Muuten sopiva itsevarmuus, empaattisuus sekä sopiva annos nöyryyttä, mutta kaiken a ja o: huumorintaju!
- vaan itse
tuntea itsesi seksikkääksi.
- naukkis
Onpas tosi kiihkeä suhde kehkeytymässä jos sitä pakkien pohjalta lähetään kehittämään. Akat voi hyvinkin lämmitä syystä tai toisesta myöhemmin mutta kyllä kaikki romantiikka on jo siinä vaiheessa ehtinyt hävitä.
- nainen täälläkin
Ja laittaisit miehen nuolemaan maata jalkojesi alla... Ei kuulosta kivalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1004919
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1734861Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?904360Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1172710Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372688- 442227
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322134Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261900Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121811- 901806