Olen samaa

hehkuva(n)

mieltä,että luovuttavat liian helposti.Siinähän ne tunteet vasta näyttää,kun ei lakkaa heti yrittämästä.Kait ne on niitä luuseri henkisiä miehiä,jotka tuumaa heti et"ei sitte".

13

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli tarkoitettu

      vastaukseksi edelliseen

      • nyt varmasti

        tajusi tekstistä, ja asiayhteydestä.


    • joogi

      toistamiseenkin tota yrittämisen lopettamista. On miehiä, joissa on asennetta ja jotka ovat liikkeellä tositarkoituksella - tarkoitan vain, että ellet osoita itse mielenkiintoasi rehellisesti niin se on Good bye!! Ei välttämättä tarkoita sitä että mies olisi menettänyt tunteensa sua kohtaan. Antaa vaan sun olla rauhassa. Haluu et oot onnellinen.

      • silloin et

        ole hänestä todellakaan tositarkoituksella kiinnostunut, jos heti luovutat.Annatko elämäsi naisen mennä menojaan sentakia,ettet nää vaivaa sen vertaa,että yrittäisit edelleen.Jos hän on suoraan ÄÄNEEN sinulle sanonut,ettei kiinnosta,niin sitten ymmärrän tuon.Mut eihän tää mulle kuulu,mutta ajattelepas uudelleen kuitenkin.Onkohan onnellinen ilman sua? .No, nää on mun ajatuksia vaan.


      • silloin et kirjoitti:

        ole hänestä todellakaan tositarkoituksella kiinnostunut, jos heti luovutat.Annatko elämäsi naisen mennä menojaan sentakia,ettet nää vaivaa sen vertaa,että yrittäisit edelleen.Jos hän on suoraan ÄÄNEEN sinulle sanonut,ettei kiinnosta,niin sitten ymmärrän tuon.Mut eihän tää mulle kuulu,mutta ajattelepas uudelleen kuitenkin.Onkohan onnellinen ilman sua? .No, nää on mun ajatuksia vaan.

        no mitenkäs muuten nainen voisi sanoa ettei kiinnosta? siis sanoilla jotka tulevat suusta tai kirjallisessa muodossa. ei miehet edelleenkään osaa lukea teidän naisten ajatuksia.


    • kohtelias(m)

      Minä luovutan yleensä välittömästi, koska ei ole millään tavalla kohteliasta häiriköidä toista ihmistä, jos tämä jotenkin ilmaisee, että seura ei kiinnosta. Mutta jos haluaa jonkun rääväsuun vierelleen niin mikäs siinä sitten...

      Sitä paitsi, jos toiselta puolelta ei vastakaikua irtoa niin tuskinpa siitä ikinä mitään suurempaa aikaan saa, kyllä sitä kiinnostusta pitää aidosti löytyä toiseltakin puolelta, eikä mitään pelleilyä.

    • voi voi

      joopas...jos sitten haluaa lähestymiskieltoja itselleen haalia niin siitä vaan häiriköimään naisia...jos nainen sanoo että ei kiinnosta, tästä ei ikinä voi tulla mitään etc...niin siltikö pitäisi alkaa olemaan piikkinä naisen perseessä, niin sanoakseni? ei kiitos. uskon ihan kahdesta kerrasta. naisten kannattaisi opetella sitä suorapuheisuutta eikä leikkiä jotain ylivaikeeta. näin se vaan on. itsepähän polttavat näppinsä siinä leikissä, ja hups, sen jälkeen kaikki miehet ovat sikoja, pettureita ja mitä näitä nyt onkaan. eeeeeeiiiiiii kiiiiiiittttooossss.... :D

    • keskustelusta

      ilmeni,ettei miehet viitti nähdä vaivaa naisten eteen.Olkoon sitten ilman,kun helppoja nakkeja vaan syövät.Miehet ei vaan tajuu naisten mieltä lukea,niinse on.

      • joopa

        Selvisi, että naisia eivät miehet kiinnosta kuin omina leikkikaluinaan ja itsetunnon kohottajinaan. Olkoot sitten ilman kun eivät pysty rehellisesti arvostamaan. Naiset eivät vain tajua kunnioittaa miestä, niinse on.


      • yleistää!!
        joopa kirjoitti:

        Selvisi, että naisia eivät miehet kiinnosta kuin omina leikkikaluinaan ja itsetunnon kohottajinaan. Olkoot sitten ilman kun eivät pysty rehellisesti arvostamaan. Naiset eivät vain tajua kunnioittaa miestä, niinse on.

        Ei me kaikki naiset ajatella noin!! En mä ainakaan.


      • synnitön
        joopa kirjoitti:

        Selvisi, että naisia eivät miehet kiinnosta kuin omina leikkikaluinaan ja itsetunnon kohottajinaan. Olkoot sitten ilman kun eivät pysty rehellisesti arvostamaan. Naiset eivät vain tajua kunnioittaa miestä, niinse on.

        et miehet arvostas vähän erilaisia naisia kuin minkä tästä keskustelusta ymmärtää.Sinäkin ilmeisesti heti kun et saa itseäsi ymmärretyksi, luovutat.Mut joo, meillähän on erilaiset kriteerit elämänarvoista ja mä en aio todellakaan olla kenellekään helppo nakki.Jos mut aikoo saada,täytyy tehdäkin jotain eikä vain haaveilla. Minäkin annan paljon kun tunnen et musta välitetään.No,jokainen taaplaa tyylillään.Onnea sinullekin,kuka lienetkin,yrityksille naisten kanssa:)


      • joopa
        synnitön kirjoitti:

        et miehet arvostas vähän erilaisia naisia kuin minkä tästä keskustelusta ymmärtää.Sinäkin ilmeisesti heti kun et saa itseäsi ymmärretyksi, luovutat.Mut joo, meillähän on erilaiset kriteerit elämänarvoista ja mä en aio todellakaan olla kenellekään helppo nakki.Jos mut aikoo saada,täytyy tehdäkin jotain eikä vain haaveilla. Minäkin annan paljon kun tunnen et musta välitetään.No,jokainen taaplaa tyylillään.Onnea sinullekin,kuka lienetkin,yrityksille naisten kanssa:)

        Tietenkin sen naisen eteen paljon tehdään, mutta sen pitää tulla myös vastaan. Ei se tee naisesta helppoa, että vastataan kohteliaisuuteen kohteliaasti ja ystävällisyyteen ystävällisesti, jos ollaan kiinnostuneita. Se, että lähdetään jokaisen matkaan joka jaksaa vain inttää on minusta enemmän helppoa.

        Kyllä minä olen valmis tekemään todella paljon arvostamani naisen eteen, mutta naisen pitää myös arvostaa sitä mitä hänen eteensä teen. Ei tässä nyt niin kaukana taideta toisistaan olla, mutta kannattaa ymmärtää, että mieskin haluaa tuntea, että sinä välität hänestä. Tuolla käytöksellä haetaan helposti miehiä jotka eivät välitä sinusta ja tunteistasi vaan omasta itsestään.

        Loppukevennykseksi:
        Miehet arvostavat tutkitusti naisia, jotka ovat vaikeita muille, mutta itselleen helppoja ;)


      • kriteerin
        joopa kirjoitti:

        Tietenkin sen naisen eteen paljon tehdään, mutta sen pitää tulla myös vastaan. Ei se tee naisesta helppoa, että vastataan kohteliaisuuteen kohteliaasti ja ystävällisyyteen ystävällisesti, jos ollaan kiinnostuneita. Se, että lähdetään jokaisen matkaan joka jaksaa vain inttää on minusta enemmän helppoa.

        Kyllä minä olen valmis tekemään todella paljon arvostamani naisen eteen, mutta naisen pitää myös arvostaa sitä mitä hänen eteensä teen. Ei tässä nyt niin kaukana taideta toisistaan olla, mutta kannattaa ymmärtää, että mieskin haluaa tuntea, että sinä välität hänestä. Tuolla käytöksellä haetaan helposti miehiä jotka eivät välitä sinusta ja tunteistasi vaan omasta itsestään.

        Loppukevennykseksi:
        Miehet arvostavat tutkitusti naisia, jotka ovat vaikeita muille, mutta itselleen helppoja ;)

        minäkin täytän.Olen nimittäin VAIKEA.....:);)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe