mieltä,että luovuttavat liian helposti.Siinähän ne tunteet vasta näyttää,kun ei lakkaa heti yrittämästä.Kait ne on niitä luuseri henkisiä miehiä,jotka tuumaa heti et"ei sitte".
Olen samaa
13
1173
Vastaukset
- oli tarkoitettu
vastaukseksi edelliseen
- nyt varmasti
tajusi tekstistä, ja asiayhteydestä.
- joogi
toistamiseenkin tota yrittämisen lopettamista. On miehiä, joissa on asennetta ja jotka ovat liikkeellä tositarkoituksella - tarkoitan vain, että ellet osoita itse mielenkiintoasi rehellisesti niin se on Good bye!! Ei välttämättä tarkoita sitä että mies olisi menettänyt tunteensa sua kohtaan. Antaa vaan sun olla rauhassa. Haluu et oot onnellinen.
- silloin et
ole hänestä todellakaan tositarkoituksella kiinnostunut, jos heti luovutat.Annatko elämäsi naisen mennä menojaan sentakia,ettet nää vaivaa sen vertaa,että yrittäisit edelleen.Jos hän on suoraan ÄÄNEEN sinulle sanonut,ettei kiinnosta,niin sitten ymmärrän tuon.Mut eihän tää mulle kuulu,mutta ajattelepas uudelleen kuitenkin.Onkohan onnellinen ilman sua? .No, nää on mun ajatuksia vaan.
silloin et kirjoitti:
ole hänestä todellakaan tositarkoituksella kiinnostunut, jos heti luovutat.Annatko elämäsi naisen mennä menojaan sentakia,ettet nää vaivaa sen vertaa,että yrittäisit edelleen.Jos hän on suoraan ÄÄNEEN sinulle sanonut,ettei kiinnosta,niin sitten ymmärrän tuon.Mut eihän tää mulle kuulu,mutta ajattelepas uudelleen kuitenkin.Onkohan onnellinen ilman sua? .No, nää on mun ajatuksia vaan.
no mitenkäs muuten nainen voisi sanoa ettei kiinnosta? siis sanoilla jotka tulevat suusta tai kirjallisessa muodossa. ei miehet edelleenkään osaa lukea teidän naisten ajatuksia.
- kohtelias(m)
Minä luovutan yleensä välittömästi, koska ei ole millään tavalla kohteliasta häiriköidä toista ihmistä, jos tämä jotenkin ilmaisee, että seura ei kiinnosta. Mutta jos haluaa jonkun rääväsuun vierelleen niin mikäs siinä sitten...
Sitä paitsi, jos toiselta puolelta ei vastakaikua irtoa niin tuskinpa siitä ikinä mitään suurempaa aikaan saa, kyllä sitä kiinnostusta pitää aidosti löytyä toiseltakin puolelta, eikä mitään pelleilyä. - voi voi
joopas...jos sitten haluaa lähestymiskieltoja itselleen haalia niin siitä vaan häiriköimään naisia...jos nainen sanoo että ei kiinnosta, tästä ei ikinä voi tulla mitään etc...niin siltikö pitäisi alkaa olemaan piikkinä naisen perseessä, niin sanoakseni? ei kiitos. uskon ihan kahdesta kerrasta. naisten kannattaisi opetella sitä suorapuheisuutta eikä leikkiä jotain ylivaikeeta. näin se vaan on. itsepähän polttavat näppinsä siinä leikissä, ja hups, sen jälkeen kaikki miehet ovat sikoja, pettureita ja mitä näitä nyt onkaan. eeeeeeiiiiiii kiiiiiiittttooossss.... :D
- keskustelusta
ilmeni,ettei miehet viitti nähdä vaivaa naisten eteen.Olkoon sitten ilman,kun helppoja nakkeja vaan syövät.Miehet ei vaan tajuu naisten mieltä lukea,niinse on.
- joopa
Selvisi, että naisia eivät miehet kiinnosta kuin omina leikkikaluinaan ja itsetunnon kohottajinaan. Olkoot sitten ilman kun eivät pysty rehellisesti arvostamaan. Naiset eivät vain tajua kunnioittaa miestä, niinse on.
- yleistää!!
joopa kirjoitti:
Selvisi, että naisia eivät miehet kiinnosta kuin omina leikkikaluinaan ja itsetunnon kohottajinaan. Olkoot sitten ilman kun eivät pysty rehellisesti arvostamaan. Naiset eivät vain tajua kunnioittaa miestä, niinse on.
Ei me kaikki naiset ajatella noin!! En mä ainakaan.
- synnitön
joopa kirjoitti:
et miehet arvostas vähän erilaisia naisia kuin minkä tästä keskustelusta ymmärtää.Sinäkin ilmeisesti heti kun et saa itseäsi ymmärretyksi, luovutat.Mut joo, meillähän on erilaiset kriteerit elämänarvoista ja mä en aio todellakaan olla kenellekään helppo nakki.Jos mut aikoo saada,täytyy tehdäkin jotain eikä vain haaveilla. Minäkin annan paljon kun tunnen et musta välitetään.No,jokainen taaplaa tyylillään.Onnea sinullekin,kuka lienetkin,yrityksille naisten kanssa:)
- joopa
synnitön kirjoitti:
et miehet arvostas vähän erilaisia naisia kuin minkä tästä keskustelusta ymmärtää.Sinäkin ilmeisesti heti kun et saa itseäsi ymmärretyksi, luovutat.Mut joo, meillähän on erilaiset kriteerit elämänarvoista ja mä en aio todellakaan olla kenellekään helppo nakki.Jos mut aikoo saada,täytyy tehdäkin jotain eikä vain haaveilla. Minäkin annan paljon kun tunnen et musta välitetään.No,jokainen taaplaa tyylillään.Onnea sinullekin,kuka lienetkin,yrityksille naisten kanssa:)
Tietenkin sen naisen eteen paljon tehdään, mutta sen pitää tulla myös vastaan. Ei se tee naisesta helppoa, että vastataan kohteliaisuuteen kohteliaasti ja ystävällisyyteen ystävällisesti, jos ollaan kiinnostuneita. Se, että lähdetään jokaisen matkaan joka jaksaa vain inttää on minusta enemmän helppoa.
Kyllä minä olen valmis tekemään todella paljon arvostamani naisen eteen, mutta naisen pitää myös arvostaa sitä mitä hänen eteensä teen. Ei tässä nyt niin kaukana taideta toisistaan olla, mutta kannattaa ymmärtää, että mieskin haluaa tuntea, että sinä välität hänestä. Tuolla käytöksellä haetaan helposti miehiä jotka eivät välitä sinusta ja tunteistasi vaan omasta itsestään.
Loppukevennykseksi:
Miehet arvostavat tutkitusti naisia, jotka ovat vaikeita muille, mutta itselleen helppoja ;) - kriteerin
joopa kirjoitti:
Tietenkin sen naisen eteen paljon tehdään, mutta sen pitää tulla myös vastaan. Ei se tee naisesta helppoa, että vastataan kohteliaisuuteen kohteliaasti ja ystävällisyyteen ystävällisesti, jos ollaan kiinnostuneita. Se, että lähdetään jokaisen matkaan joka jaksaa vain inttää on minusta enemmän helppoa.
Kyllä minä olen valmis tekemään todella paljon arvostamani naisen eteen, mutta naisen pitää myös arvostaa sitä mitä hänen eteensä teen. Ei tässä nyt niin kaukana taideta toisistaan olla, mutta kannattaa ymmärtää, että mieskin haluaa tuntea, että sinä välität hänestä. Tuolla käytöksellä haetaan helposti miehiä jotka eivät välitä sinusta ja tunteistasi vaan omasta itsestään.
Loppukevennykseksi:
Miehet arvostavat tutkitusti naisia, jotka ovat vaikeita muille, mutta itselleen helppoja ;)minäkin täytän.Olen nimittäin VAIKEA.....:);)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 994882
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1724684Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?894310Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1172700Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372678- 442217
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian292115Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261890Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni111785- 881779