Mitäs Greussille tapahtui

ex- NFTA- harrastaja

Minne Greus hävis tai mitä sille tapahtu? Joko sai imettyä riittävästi rahaa, vai miks jätti tuottoisan homman? Tuliko riitoja omankin organisaation sisällä? Miten homma NFTA:ssa jatkuu? Saako pikadanit hommaa enää hoidettua?

30

16258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flamm'ee

      "Saako pikadanit hommaa enää hoidettua?"

      Kyseessä on kohtalaisen normaali vyönsuoritusnopeus, NFTA:ssa lisäksi on mahdollisuus treenata keskimääräistä enemmän viikossa (ainakin Oulussa). Suomessa jostain syystä on menty useassa lajissa siihen että vöiden suoritusta on hidastettu keinotekoisesti..

      NFTA:n toiminta näyttäisi jatkuvan, ainakin tapahtumia vuodelle 2006 näyttää olevan yhtä paljon kuin edellisvuosillekin.

      • Takeka

        Ok antaa vöiden olla, mutta edelleen, miksi Greus lopetti?

        Henkilökohtaisia syitä kuulemma... mutta kai ne nyt joku tietää joten tänne vaan julki!! :)


      • flamm'ee
        Takeka kirjoitti:

        Ok antaa vöiden olla, mutta edelleen, miksi Greus lopetti?

        Henkilökohtaisia syitä kuulemma... mutta kai ne nyt joku tietää joten tänne vaan julki!! :)

        No jutusta on kyllä "huhuja", mutta ei niitä viitsi levitellä julkisesti niin kauan kuin ne ovat pelkkiä huhuja. Oli täällä jo aiemmin se "huhu", mutta poistatin sen ylläpidolla kun ne huhut voivat vaikuttaa kovin suuresti esim. NFTA:han, tai ITF:n maineeseen, vaikka Greus noista erosikin jo..


      • Pahalta
        flamm'ee kirjoitti:

        No jutusta on kyllä "huhuja", mutta ei niitä viitsi levitellä julkisesti niin kauan kuin ne ovat pelkkiä huhuja. Oli täällä jo aiemmin se "huhu", mutta poistatin sen ylläpidolla kun ne huhut voivat vaikuttaa kovin suuresti esim. NFTA:han, tai ITF:n maineeseen, vaikka Greus noista erosikin jo..

        >voi vaikuttaa suuresti


    • Kyselijä

      Olen viemässä tyttöäni Oulussa ko harrastuksen pariin, haluaisin tietää hiukan enemmän näistä huhuista. Meinaan tässä taannoin oli aika hirveältä kuullostavia raiskaus juttuja eräällä vetäjällä oikein tuomion kanssa.

      • Lisääkö tieto tuskaa ?

        Mikä voi olla niin paha syy lopettamiseen ettei sitä voi kertoa ? Sairaus, muu työ, ulkomaille muuttaminen tai taloudelliset vaikeudet ovat syitä jotka kaikki ymmärtävät. Oikean tiedon puuttuminen vain lisää huhuja, jotka vahingoittavat kaikkien kamppailulajien mainetta.


      • AndyS

        Tässä on nyt se ongelma, että kaikki tieto, mitä asiasta on, on huhua. Monikin kyllä tietää, mikä asiassa on takana, muttei halua kirjoittaa siitä julkisesti, koska ei tiedä, mikä on todistettavissa ja mikä ei. Lisäksi ylläpito on jo aiemmin poistanut viestejä, joissa näiden huhujen sisältöä käsiteltiin.

        Kannattaa kuitenkin huomata, että kyse on yhdestä henkilötä, joka lisäksi on nyt eronnut seurasta, jossa opetti.


      • WTF-TKD harrastaja
        AndyS kirjoitti:

        Tässä on nyt se ongelma, että kaikki tieto, mitä asiasta on, on huhua. Monikin kyllä tietää, mikä asiassa on takana, muttei halua kirjoittaa siitä julkisesti, koska ei tiedä, mikä on todistettavissa ja mikä ei. Lisäksi ylläpito on jo aiemmin poistanut viestejä, joissa näiden huhujen sisältöä käsiteltiin.

        Kannattaa kuitenkin huomata, että kyse on yhdestä henkilötä, joka lisäksi on nyt eronnut seurasta, jossa opetti.

        Pakostikin tässä tulee mieleen että kyseessä on jokin muu asia kuin esimerkiksi sairaus tai oma motivaatio. Näistähän voisi kertoa aivan reilusti.

        Vaikuttaa vahvasti siltä että syy on jokin joka ei "kestä hyvin päivänvaloa". Mitä se sitten onkaan on toinen juttu... pitää vain muistaa että korkeankin tason opettajat ovat kuitenkin samanlaisia ihmisiä kuin me kaikki eikä kukaan ole täydellinen. Mokia voi sattua kaikille ja suoraselkäisyyttä osoittaisi sellaisessa tilanteessa asiasta reilusti kertominen.


      • josku
        Lisääkö tieto tuskaa ? kirjoitti:

        Mikä voi olla niin paha syy lopettamiseen ettei sitä voi kertoa ? Sairaus, muu työ, ulkomaille muuttaminen tai taloudelliset vaikeudet ovat syitä jotka kaikki ymmärtävät. Oikean tiedon puuttuminen vain lisää huhuja, jotka vahingoittavat kaikkien kamppailulajien mainetta.

        Tuskinpa sun tyttöäs raiskataan jos joku kamppailulajivetäjä on joskus ollu jostain syytettynä. tietääkseni tää ei ees ollu tkd:ssä


      • josku3
        Lisääkö tieto tuskaa ? kirjoitti:

        Mikä voi olla niin paha syy lopettamiseen ettei sitä voi kertoa ? Sairaus, muu työ, ulkomaille muuttaminen tai taloudelliset vaikeudet ovat syitä jotka kaikki ymmärtävät. Oikean tiedon puuttuminen vain lisää huhuja, jotka vahingoittavat kaikkien kamppailulajien mainetta.

        Tuskinpa sun tyttöäs raiskataan jos joku kamppailulajivetäjä on joskus ollu jostain syytettynä. tietääkseni tää ei ees ollu tkd:ssä-


      • jepulis

        Taekwondo on hyvä harrastus, joka sopii sekä tytöille että pojille.


    • ,.,..

      Onko tästä uutta tietoa? Verojuttuja?

      • nfta men

        pidätetty.


      • aapeli
        nfta men kirjoitti:

        pidätetty.

        oliko syy verot maksamatta vai se toinen "harrastus"?


      • Taavetti
        aapeli kirjoitti:

        oliko syy verot maksamatta vai se toinen "harrastus"?

        Mikä ihmeen toinen harrastus? Ei verojen maksamatta jättämisestä pidätetyksi joudu. Talousrikosasiat puidaan oikeudessa pitkänä prosessina.


      • kwondoka
        aapeli kirjoitti:

        oliko syy verot maksamatta vai se toinen "harrastus"?

        Se on se toinen. Kyllä juuri se.


      • .....
        kwondoka kirjoitti:

        Se on se toinen. Kyllä juuri se.

        siis mikä toinen harrastus? kai sen voi täällä sanoa kun tuleehan asiasta julkinen kuitenkin.


      • juupeli
        kwondoka kirjoitti:

        Se on se toinen. Kyllä juuri se.

        Faktat tiskiin, jos kerran on tiedossa. Tuo vihjailu vain pahentaa asiaa.


      • Tekke

    • nftalainen

      ehkä ne nopeat autot ja (nuoret) kauniit naiset koitui kohtaloksi

      • liito-oravat

        En tiedä autoista mutta "lähikamppailutreenit" alle 16 wee typyjen kanssa voi viedä miehen kiven sisään ;)


      • kale
        liito-oravat kirjoitti:

        En tiedä autoista mutta "lähikamppailutreenit" alle 16 wee typyjen kanssa voi viedä miehen kiven sisään ;)

        tällä palstalta on poistettu viestäjä, jossa on todettu Greusin rikossyyte. Tämä on outo sillä sekä syytettyjen nimet että rikossyytteet ovat suomessa täysin julkista tietoa.


      • sdgsdg
        kale kirjoitti:

        tällä palstalta on poistettu viestäjä, jossa on todettu Greusin rikossyyte. Tämä on outo sillä sekä syytettyjen nimet että rikossyytteet ovat suomessa täysin julkista tietoa.

        Kaiva sitten lähde mistä en löytyy ja postita tähän ketjuun.
        Spekulaatiot eivät ole asiallisia. Vaikka kuinka vahva epäilys toisen yksityisasioista olisi, niin vasta kun sinulla on esittää faktoja on niiden postaaminen minun mielestä hyväksyttävää. Turha (oli turhaa eli ei) mustamaalaaminen on minusta aivan hanukasta.


      • lakimies12
        sdgsdg kirjoitti:

        Kaiva sitten lähde mistä en löytyy ja postita tähän ketjuun.
        Spekulaatiot eivät ole asiallisia. Vaikka kuinka vahva epäilys toisen yksityisasioista olisi, niin vasta kun sinulla on esittää faktoja on niiden postaaminen minun mielestä hyväksyttävää. Turha (oli turhaa eli ei) mustamaalaaminen on minusta aivan hanukasta.

        Useat henkilöt ovat tällä palstalla kertoneet, että rikosprosessit ovat julkisia tietyltä osin. Silti joku kysyy vielä lähdettä. Voi hyvä tavaton!

        No jos ei tiedä mitä julkinen tarkoittaa, niin väännetään sekin rautalangasta. Tässä tapauksessa syytteet saa kuka tahansa tietoonsa vaikka seuraavasta osoitteesta, esim puhelinsoiton avulla.

        http://www.oikeus.fi/6028.htm

        Pyytäkää äitiänne lähettämään sähköpostia Oulun käräjäoikeuden kansliaan ja tarkistamaan asia, jos ette itse osaa..


      • sdgsdg
        lakimies12 kirjoitti:

        Useat henkilöt ovat tällä palstalla kertoneet, että rikosprosessit ovat julkisia tietyltä osin. Silti joku kysyy vielä lähdettä. Voi hyvä tavaton!

        No jos ei tiedä mitä julkinen tarkoittaa, niin väännetään sekin rautalangasta. Tässä tapauksessa syytteet saa kuka tahansa tietoonsa vaikka seuraavasta osoitteesta, esim puhelinsoiton avulla.

        http://www.oikeus.fi/6028.htm

        Pyytäkää äitiänne lähettämään sähköpostia Oulun käräjäoikeuden kansliaan ja tarkistamaan asia, jos ette itse osaa..

        Minä vain tarkoitin sitä, että niin kauan kuin kenelläkään ei ole syytekirjoja mailissaan, niin ei kais itä tartte ruveta mustamaalaamaan.

        En tunne Greusia kuin maineelta. En treenaa taekwon-doa. Enkä edes ole Oulusta, mutta suoraan sanottuna wituttaa että huudellaan alaikäisiin sekaantumisesta, kun kuitenkaan ei ole faktoja millä tämän asian todistaa.

        Jos on syytekirjoja tai jopa oikeudenkäyntikirjoja, niin ei muuta kun tänne vaan repostelemaan, niin kyllä minä ainakin luen, mutta jos ei ole, niin pitäkäähän näppiksenne kurissa.


    • ,,,.

      Uutta tietoa kellään, tai vanhaa? Ja hölmöt kommentit pois (kuten uusavuttomuutta tms), asia on kuitenkin tietyille tahoille lähes kuolemanvakava.

      • kuinka moni tiesi?

        Oululaismiestä epäillään...


      • Dollyochagi
        kuinka moni tiesi? kirjoitti:

        Oululaismiestä epäillään...

        kertoo asiasta sivuillaan... http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Oululaismiestä epäillään vuosia jatkuneesta pedofiliasta/1135219731961

        Josko tämä jo riittäisi epäilijöillekin vahvistamaan asian oikean laidan.


      • se on selvä
        Dollyochagi kirjoitti:

        kertoo asiasta sivuillaan... http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Oululaismiestä epäillään vuosia jatkuneesta pedofiliasta/1135219731961

        Josko tämä jo riittäisi epäilijöillekin vahvistamaan asian oikean laidan.

        myös verottaja tutkii raha-asioita ja ihan syystä. Homma kaatuu kuin korttitalo. Ei mitään mahdollisuuksia jatkaa esim. koulujen ja opistojen kanssa, ja vaikka kaikki muut vetäjät olisivatkin kunnollisia niin junnutoiminta loppuu vähintäänkin. Ikävämpi juttu.


    • nfta-tyttö

      ei tullut yllätyksenä. on omakohtaisia kokemuksia kyseisen henkilön mieltymyksistä nuoriin naisiin. itse taisin olla liian vanha, 17 vuotta, kun hän minua yritti iskeä. paino sanalla yritti. ja olihan se ihme että taekwondo-opettajalla oli varaa hienoihin mersuihin, ulkomaan matkoihin ja lukaaleihin.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1798
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      179
      1301
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1158
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      34
      1053
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      81
      977
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      935
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      880
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      64
      806
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      779
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      751
    Aihe