rakko ei tyhjene kunnolla?

mikä vaivaa

mikä vaivaa, kun koko ajan on semmonen tunne, että rakossa olisi virtsaa. Ei ole tunnetta että pitää juosta vessaan, mutta koko ajan on semmonen paine, niin kuin olisi rakossa tavaraa. mikä auttaisi, tuntuu sen verran ilkeältä. työterveydessä ei sanottu muuta kuin että seuraa tilannetta. se on nyt vaan vähän ärtynyt...

6

4649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • betty

kuulostaa ihan virtsarakontulehdukselta. kannattaa mennä lääkäriin. siellä otetaan virtsanäyte, josta todetaan onko se sitä vai ei. tulehduksesta selviää viikon antibioottikuurilla. kannattaa mennä aika nopeasti lääkäriin ettei se pahene. minä aikoinani päästin sen aika pahaksi ja oli sitten niin kipeät paikat että huhhuh.

• mikä vaivaa

työterveydessä testattiin kyllä, ettei ole virtsarakon tulehdus. mutta sen enempää ei testejä tehty. viikon verran nyt ollut tämä vaiva.. pitäisikö vaan mennä yksityiselle tai gynekologille?

• betty
        mikä vaivaa kirjoitti:

työterveydessä testattiin kyllä, ettei ole virtsarakon tulehdus. mutta sen enempää ei testejä tehty. viikon verran nyt ollut tämä vaiva.. pitäisikö vaan mennä yksityiselle tai gynekologille?

suosittelen kyllä että menet yksityiselle gynekologille. tuollaisten asioitten kanssa kun ei kannata leikkiä ollenkaan. eipä paljon kannata työterveydenhoitajiin luottaa. tarkoitan siis, että varmasti gynekologit tietävät nämä asat paremmin kun ovat niihin perehtyneitä. tsemppiä!!

• melle12
        betty kirjoitti:

suosittelen kyllä että menet yksityiselle gynekologille. tuollaisten asioitten kanssa kun ei kannata leikkiä ollenkaan. eipä paljon kannata työterveydenhoitajiin luottaa. tarkoitan siis, että varmasti gynekologit tietävät nämä asat paremmin kun ovat niihin perehtyneitä. tsemppiä!!

minulla samoja vaivoja. varsinkin yhdynnän jälkeisinä päivinä. tuntuu kuin pissattais mut ei pissata. ilkeän tuntosta :S

• urologilla

siellähän se selviää.Urologi tähystää virtsarakon ja tähystyksessä näkyy onko tulehdusta tai muuta vaivaa.

• AINA TÄYNNÄ

AUTTAKAA OIKEETSI!!! Syön lääkärin määräämiä nesteenpoisto lääkkeitä 2 eri merkkiä ja ne on diureetti pohjasia. Ja kuitenkin usein (monta kertaa päivässä JA YÖSSÄ) minulla on sellainen tunne et rakko ei tyhjene kokonaan tai en saa edes sitä ensimmäistä tippaakaan puristettua ulos. Olen hyppinyt ja tehnyt vaikka mitä. Juon päivittän vettä mah paljon ja syön omenaa, meloonia, kurkkua ja kaikenlaista neste pitosta. Päivisin en uskalla liikkua kun on sellanen tunne et pissat on kohta housuisssa. Vaikka se on vaaa sellainen tunne. Öisin nukahtelen vessaan ja kun yritän nousta jalat ei kanna, kun ne on niin puuduksissa. Enkä myöskään saa pissattua ku korkeintaan tipan. jolloin makaaminen on mahdotonta. Eli yö unet on olemattomat. Joten tuntuu et rakko on osittain aina täynnä. ONKO IDEOITA APUA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7044
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3384
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2163
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2117
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe