Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

DNA kusee ja pahasti?

vierailija

DNA on ihme kyllä tähän asti toiminut hyvin, mutta viimeisen vuorokauden ajan.. Mitä helvettiä?

En nimittäin pääse joillekin nettisivuille; selain vain herjaa, että "Palvelinta osoitteessa X ei löytynyt." Näitä muutamaa sivustoa lukuunottamatta muut sivustot toimivat kunnolla.
Vika ei ole koneeni/selaimeni asetuksissa, sillä kaverillani on sama vika; molemmilla nettiyhteytenä DNA laajakaista. Ja ennen kyseiset sivustot ovat toimineet kunnolla.
Muilla ihmisillä, joilla ei ole kyseistä laajakaistaa, sivustot toimivat kunnolla. En tiedä esiintyykö ongelmaa muualla, mutta ainakin täällä Porin alueella tälläinen ongelma nyt näyttäisi olevan.

Olen kirjoittanut jo DNA:lle palautetta, mutta ei siis vielä ole vastausta tullut.

Esimerkkinä sivustosta joka ei toimi:
http://www.freewebs.com
Pari muuta sivustoa myös ainakin on, jotka eivät toimi.

Onko siis teillä samanlainen ongelma? Asialla ei ole mikään hengenhätä, mutta minun tarvisi silti päästä sivuille, joille DNA:n laajakaista ei nyt ilmeisesti suostu päästämään. Mitä siis voin tehdä asialle? En mitään?

6

1468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vierailija

      ..edelliseen.
      Tuo sivu sittenkin näyttää toimivan (jostain syystä hetki sitten ei toiminut. ehkä sivuston joku väliaikainen vika).
      Mutta edelleen pari muuta sivustoa ei toimi.. ei ole toiminut siis vuorokauteen.

    • Simppeli

      Ei toimi ei.
      Dna on ottanut lain omiin käsiinsä ja estänyt kaikki yhteydet arveluttaville sivuille. Kuten esim torrenttitrackereiden sivuille.

      • Vaihdettava uuteen

        Ei toimi mikään esim Nforce.nl ja iso osa torren-sivustoista. Eli vaihtoo koko liittymä huomisesta lähtien 1xlaajakaista, matkapuhelin ja kiinteä lankapuhelin... On se ihme, että DNA voi itse sulkea sivustoja? voiko tämä edes pitää paikkansa? Pääseekö jollakin liittymällä nforce.nl sivustoon... n. 2-päivää kestänyt tämä puutteellinen liittymä..


      • vierailija
        Vaihdettava uuteen kirjoitti:

        Ei toimi mikään esim Nforce.nl ja iso osa torren-sivustoista. Eli vaihtoo koko liittymä huomisesta lähtien 1xlaajakaista, matkapuhelin ja kiinteä lankapuhelin... On se ihme, että DNA voi itse sulkea sivustoja? voiko tämä edes pitää paikkansa? Pääseekö jollakin liittymällä nforce.nl sivustoon... n. 2-päivää kestänyt tämä puutteellinen liittymä..

        Nyt ihme kyllä alko jälleen toimimaan;I


    • voi estää pääsyn

      Yleisimpiä syitä että joillekin sivuille ei pääse, on se että
      1. osoite kirjoitettu väärin
      2. sivustoa ei enää ole
      3. sivusto on tilapäisesti pois käytöstä
      4. operaattorin nimipalvelin on "seonnut" eikä löydä kirjoittamaasi osoitteen numeerista muotoa eli ip-osoitetta, believe me, tätä sattuu KAIKILLE operaattoreille eli ei kannata syyttää juuri dnata.

    • MUN TUURILLA

      onko normaalia että jos on 24 megan netti (24/1) niin kaistasta tulee vain 1.2 mt/s (tolla netillä normaalisti 2.1 mt/s)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe