Einin paras levytys

on mielestäni?

12

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salla-Mari

      On Kesä ja yö. Kerro mulle ja Kun kosket mua ovat myös loisto kipaleita...

    • biisiä vai levyä?

      Paras levy tähän astisista on mielestäni eka, mutta myös "Aina sun luonas" ja "Jossakin jos haluat" ovat hienoja.

      Biiseistä on vähän hankala sanoa..."Kultasein" on sellainen hieno ja tempperamenttinen.

    • Monnis

      paras .

      • Sippu^

        mielestä paras Einin Biisi on Rakkauden satu.
        Sitten tulee näitä muita....

        -Kerro mulle
        -Kun kosket mua
        -Olen neitsyt
        -Monta monta yötä
        -Haaveissain
        -Rajana Taivas
        -Me kaksi matkalla Tukholmaan
        -Seinilla on korvat
        -Olet rakkain
        -Johnny Guitar (suomenkielistä nimeä en muista)
        -Vie vie vie
        -Liian pian ilta päätty
        -Nukuitko sä kulta jo?

        Ja monia muita mutta tässä oli parhaimmistoa...
        Ai niin ja yksi laulu mitä keikoilla kuulee paljon ja on pirun hyvä: Hot Stuff...
        Lötyyhän niitä muitakin todella hyviä, mutta tuo muisti on ihmeellinen juttu,kun siellä säilyy vain rajallinen määrä tavaraa!!!
        Tarvisin hiukan lisämuistia.


      • tämä...
        Sippu^ kirjoitti:

        mielestä paras Einin Biisi on Rakkauden satu.
        Sitten tulee näitä muita....

        -Kerro mulle
        -Kun kosket mua
        -Olen neitsyt
        -Monta monta yötä
        -Haaveissain
        -Rajana Taivas
        -Me kaksi matkalla Tukholmaan
        -Seinilla on korvat
        -Olet rakkain
        -Johnny Guitar (suomenkielistä nimeä en muista)
        -Vie vie vie
        -Liian pian ilta päätty
        -Nukuitko sä kulta jo?

        Ja monia muita mutta tässä oli parhaimmistoa...
        Ai niin ja yksi laulu mitä keikoilla kuulee paljon ja on pirun hyvä: Hot Stuff...
        Lötyyhän niitä muitakin todella hyviä, mutta tuo muisti on ihmeellinen juttu,kun siellä säilyy vain rajallinen määrä tavaraa!!!
        Tarvisin hiukan lisämuistia.

        "Liian pian ilta päättyy" !!

        Se on muuten loistava!!

        Ja "Tyydytys" myöskin !!


      • Sippu^
        tämä... kirjoitti:

        "Liian pian ilta päättyy" !!

        Se on muuten loistava!!

        Ja "Tyydytys" myöskin !!

        Liian pian iltä päättyy on mun mielestä aivan liian hyvä.En tiedä mikä siinä biisissä on mutta saa mut mukaansa aivan totaalisesti....
        Kuten monet muutkin Einin biisit...


    • Eini-fani

      paljon on Einillä hyviä levytyksiä!

      Mutta minä pidän erityisen paljon mm.

      -Vielä jossain kohdataan
      -Kesä ja yö
      -Huone 105
      -Kun kosket mua
      -Kerro mulle
      -Suoraan suoneen
      -Yön jälkeen
      -Haloo hela finland
      -Kiitävän hetken hurma
      -Voitko koskaan ymmärtää?
      -Täysikuu
      -Me kaksi matkalla tukholmaan

      ...ja lisäksi monia, monia muita hyviä!!!

    • niimiikkoo

      Huone 105

    • Neipsyt

      on - Olen neitsyt.

    • nallukka pallukka

      aika hyvä on tuo einin aina sun luonas levy harmi kun olen kadottanut voisin ostaa jos jollakin olis myytävänä laitoin tori.fi ilmoituksen

    • ikifani

      UUSI KUUMA VIDEO PALANEN ONNEA http://www.iltalehti.fi/iltvmusiikki/20140218037312806_a4.shtml


      "Tiistai 18.2.2014 klo 07.40

      Eini häpeilee sunnuntaiaamuna pienessä hameessa taksia heiluttaen."

      Todella kuuma nainen, nam ;) Menisi 35-vuotiaasta.
      ---------------------
      Vastaukseni itse kysymykseen: tässä jokunen: Kaiken kauniin rinnalla, Lyhyt rakkaustarina, Ei tiennyt Marja-Leena, Kesä ja yö, Rakkaudella uuteen huomiseen, Huone 105, Neitoperhonen, Älä menetä mua, Saisit haudatun kuun jne.

    • Fani vuodesta 1977

      Paras kappale on ehdottomasti Kesä ja yö vuodelta 1984. Se versio joka kuullaan Uuno armeijan leivissä -elokuvassakin. 2000-luvulla Einin paras kappale on ollut mielestäni Kerro mulle. Viimeisimmät levyt ovat olleet hengetöntä popiskelmää joka uppoaa tämän päivän radiopoppiiin herättämättä minkäänlaisia intohimoja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe