Mikä teidän mielestänne on Einin paras levytys?
Muistin virkistystä seuraavista linkeistä:
http://www.einimusic.com/fi/discografia/levyt.html
http://www.einimusic.com/fi/discografia/singlet.html
http://www.einimusic.com/fi/discografia/muut.html
Einin paras levytys
12
660
Vastaukset
- Salla-Mari
On Kesä ja yö. Kerro mulle ja Kun kosket mua ovat myös loisto kipaleita...
biisiä vai levyä?
Paras levy tähän astisista on mielestäni eka, mutta myös "Aina sun luonas" ja "Jossakin jos haluat" ovat hienoja.
Biiseistä on vähän hankala sanoa..."Kultasein" on sellainen hieno ja tempperamenttinen.- Monnis
paras .
- Sippu^
mielestä paras Einin Biisi on Rakkauden satu.
Sitten tulee näitä muita....
-Kerro mulle
-Kun kosket mua
-Olen neitsyt
-Monta monta yötä
-Haaveissain
-Rajana Taivas
-Me kaksi matkalla Tukholmaan
-Seinilla on korvat
-Olet rakkain
-Johnny Guitar (suomenkielistä nimeä en muista)
-Vie vie vie
-Liian pian ilta päätty
-Nukuitko sä kulta jo?
Ja monia muita mutta tässä oli parhaimmistoa...
Ai niin ja yksi laulu mitä keikoilla kuulee paljon ja on pirun hyvä: Hot Stuff...
Lötyyhän niitä muitakin todella hyviä, mutta tuo muisti on ihmeellinen juttu,kun siellä säilyy vain rajallinen määrä tavaraa!!!
Tarvisin hiukan lisämuistia. - tämä...
Sippu^ kirjoitti:
mielestä paras Einin Biisi on Rakkauden satu.
Sitten tulee näitä muita....
-Kerro mulle
-Kun kosket mua
-Olen neitsyt
-Monta monta yötä
-Haaveissain
-Rajana Taivas
-Me kaksi matkalla Tukholmaan
-Seinilla on korvat
-Olet rakkain
-Johnny Guitar (suomenkielistä nimeä en muista)
-Vie vie vie
-Liian pian ilta päätty
-Nukuitko sä kulta jo?
Ja monia muita mutta tässä oli parhaimmistoa...
Ai niin ja yksi laulu mitä keikoilla kuulee paljon ja on pirun hyvä: Hot Stuff...
Lötyyhän niitä muitakin todella hyviä, mutta tuo muisti on ihmeellinen juttu,kun siellä säilyy vain rajallinen määrä tavaraa!!!
Tarvisin hiukan lisämuistia."Liian pian ilta päättyy" !!
Se on muuten loistava!!
Ja "Tyydytys" myöskin !! - Sippu^
tämä... kirjoitti:
"Liian pian ilta päättyy" !!
Se on muuten loistava!!
Ja "Tyydytys" myöskin !!Liian pian iltä päättyy on mun mielestä aivan liian hyvä.En tiedä mikä siinä biisissä on mutta saa mut mukaansa aivan totaalisesti....
Kuten monet muutkin Einin biisit...
- Eini-fani
paljon on Einillä hyviä levytyksiä!
Mutta minä pidän erityisen paljon mm.
-Vielä jossain kohdataan
-Kesä ja yö
-Huone 105
-Kun kosket mua
-Kerro mulle
-Suoraan suoneen
-Yön jälkeen
-Haloo hela finland
-Kiitävän hetken hurma
-Voitko koskaan ymmärtää?
-Täysikuu
-Me kaksi matkalla tukholmaan
...ja lisäksi monia, monia muita hyviä!!! - niimiikkoo
Huone 105
- Neipsyt
on - Olen neitsyt.
- nallukka pallukka
aika hyvä on tuo einin aina sun luonas levy harmi kun olen kadottanut voisin ostaa jos jollakin olis myytävänä laitoin tori.fi ilmoituksen
- ikifani
UUSI KUUMA VIDEO PALANEN ONNEA http://www.iltalehti.fi/iltvmusiikki/20140218037312806_a4.shtml
"Tiistai 18.2.2014 klo 07.40
Eini häpeilee sunnuntaiaamuna pienessä hameessa taksia heiluttaen."
Todella kuuma nainen, nam ;) Menisi 35-vuotiaasta.
---------------------
Vastaukseni itse kysymykseen: tässä jokunen: Kaiken kauniin rinnalla, Lyhyt rakkaustarina, Ei tiennyt Marja-Leena, Kesä ja yö, Rakkaudella uuteen huomiseen, Huone 105, Neitoperhonen, Älä menetä mua, Saisit haudatun kuun jne. - Fani vuodesta 1977
Paras kappale on ehdottomasti Kesä ja yö vuodelta 1984. Se versio joka kuullaan Uuno armeijan leivissä -elokuvassakin. 2000-luvulla Einin paras kappale on ollut mielestäni Kerro mulle. Viimeisimmät levyt ovat olleet hengetöntä popiskelmää joka uppoaa tämän päivän radiopoppiiin herättämättä minkäänlaisia intohimoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701