kasvovoide/miehelle

tosimies

Kuinka moni mies käyttää kasvovoidetta?

9

563

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun iho ei kiristä eikä hilseile, olokin tuntuu paremmalta.

Jos itse kaipaat suositusta, ehdotan vaikka apteekin Apobase-voidetta. Se on tuoksuton ja kosteuttava. Muistathan suojata ihosi asianmukaisella voiteella myös auringossa ja pakkasessa - saunaan mennessäkin pitäisi suojata äkillisiltä lämmönvaihteluilta. Neuvoja kannattaa kysyä ostopaikasta.

PS: Kosteus- tms. sellaisella voiteella voisit välillä hellästi sivellä rakkaasi selkää, jalkoja ja ... vaikka käsiä.

Hoida itseäsi ja hemmottele kumppaniasi. ;)

• ii-li

Naiset ovat varmaan tottuneempia voiteisiin, eivätkä voiteet tunnu häiritsevän heitä. Minusta kaikki voiteet, olivat ne missä päin kehoa tahansa, tuntuvat epämiellyttäviltä.

Tietysti, jos nahka on palanut, niin jotain naamaankin täytyy levittää, mutta aina se tuntuu epämiellyttävältä. - Sama koskee käsiä. Jos ne ovat rohtuneet, niin täytyyhän niihin panna jotakin, mutta koko ajan on sellainen tunne, ettei voi koskea mihinkään.

Ainoa tapa, jolla pystyn käyttämään voiteita on sellainen, että annan voiteen hetken olla, ja sitten painelen kohtaa keittiöpaperilla, ja imeytän liian töhkän siihen.

Tarkoitit aloituksellasi varmaan "kauneusvoiteita", jos sellaisia nyt on olemassa. Minä kyllä luulen, että miehet panevat naamaansa jotain voidetta vain tarpeeseen, ei rutiininomaisesti.

• tosimies

No autolehden välissä tuli näyte miesten kasvovoidetta. Kokeilin ja tuntu kivalta. Piti mennä ostaa oma purkki..

• tosimies kirjoitti:

No autolehden välissä tuli näyte miesten kasvovoidetta. Kokeilin ja tuntu kivalta. Piti mennä ostaa oma purkki..

vapaaehtoisesti mitään töhkää naamaani levittele! Siitähän tulee naama likaiseksi, ja inhottavan tuntuiseksi, töhkä tukkii ihohuokoset ja muut epätasaisuudet jolloin eristävä ilmakerros häviää ja pakkanen pääsee oikein puremaan. Lisäksi se töhkä kosteana kerää kaikki lähistön likahiukkaset.

Ei hilseile, kiristä eikä halkeile iho ainakaan tähän ikään mennessä ilman voiteita, miten lienee voiteilla. Tupakka ainakin tuhoaa naisen ihon, 40 vuotta tupakoineen naaman iho on läheltä katsottuna lievästi sanottuna hirveä! Ihan täynnä pieniä uurteita ja ryppyjä!

"Aloin tupakoida näyttääkseni ikäistäni vanhemmalta ja nyt 40 vuotta myöhemmin voin vakuuttaa, että se todella toimii!"

• tosimies
        sitroen kirjoitti:

vapaaehtoisesti mitään töhkää naamaani levittele! Siitähän tulee naama likaiseksi, ja inhottavan tuntuiseksi, töhkä tukkii ihohuokoset ja muut epätasaisuudet jolloin eristävä ilmakerros häviää ja pakkanen pääsee oikein puremaan. Lisäksi se töhkä kosteana kerää kaikki lähistön likahiukkaset.

Ei hilseile, kiristä eikä halkeile iho ainakaan tähän ikään mennessä ilman voiteita, miten lienee voiteilla. Tupakka ainakin tuhoaa naisen ihon, 40 vuotta tupakoineen naaman iho on läheltä katsottuna lievästi sanottuna hirveä! Ihan täynnä pieniä uurteita ja ryppyjä!

"Aloin tupakoida näyttääkseni ikäistäni vanhemmalta ja nyt 40 vuotta myöhemmin voin vakuuttaa, että se todella toimii!"

Minullakin on rasvainen iho. Ylättävää, kun veti tökötin naamaan; iho kuivui ja tuntui mukavalta. Ei enää rasvanen. Mitään ei tosiaankaan tartu..

• Olen ikäni käyttänyt keveitä kosteusvoiteita -myös käsivoiteina. Minustakin on epämiellyttävää jos iho tuntuu tahmaiselta, siksi inhoan erityisesti varsinaisia käsivoiteita.

Meillä on kai aina ollut peseytymistiloissa ja keittiössä pumppupullo kosteusvoidetta ja sitä on koko perhe käyttänyt aina pesun jälkeen. Ei kiristä iho eikä ole tahmainenkaan. Suosittelen.

• Vanhemmiten on ihoni ruvennut hilseilemään, karhenemaan ja punoittamaan, etenkin nenän juuresta.

Myös hiuspohjan hilseily on ylivoimakas.

Olen lopulta löytäny hiusvettä, joka poistaa hilseilyn. Sivelen tätä myös kasvoihin ja tulos on hyvä. Pakko käyttää jatkuvasti!

Itse pidän tällaista välttämättömänä terveydehoitona, joka vaikuttaa voimakkaasti ulkonäköönkin ja poistaa hilsekerroksen olkapäiltä.

• miehen

yleisvoiteena on parasta vaijerivaseliini tai lampaanrasva, myöskin tummeli nännivoide on hyvää.

• on ensin pestä ihon luonnollinen, suojaava rasva pois ja sitten levittää tilalle jostakin minkinraadosta keitettyä rasvaa? Ainakaan lääkärien mukaan tässä ei ole mitään järkeä. Päinvastoin, kaikenlainen hilseily ja muut ihosairaudet tästä seuraa. Kauppiaat vain tienaa tyhmien kustannuksella.

Muistattekos muuten, mikä oli Tummelin alkuperäinen nimi? Se oli "Iloisen emännän nännivoide"!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      401
      8721
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3091
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1514
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      74
      1056
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1048
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1005
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      63
      958
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      943
    9. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      894
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      890
    Aihe