Luotettavimmat kotimaiset webhotellit!

Flasher

Mitkähän mahtaa olla luotettavimmat kotimaiset webhotelli-palvelut. Eli missä toimii hyvin asiakaspalvelu (puhelintuki), on ohjeita kotisivuilla, ja ominaisuuksia todella paljon.. ym.

54

15010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flasher

      Nämä ainakin vaikuttaisi hyviltä:

      www.nebula.fi

      www.kotisivut.com

      • Höpö

      • webol

      • Macmää
        Höpö kirjoitti:

        http://datamappi.fi/

        Ei oo ollu ongelmia

        Samaa mieltä. Henk. Kohta saanut hyvää palvelua, hotelliin on onnistunut *kaikki* pikkumuutokset saman tien, https, kirjastojen lisäys, domainien lisäys... ja siis puhelinsoiton aikana ja ilmaiseksi.


      • Netic

        Tämä näyttäisi kanssa hyvältä ainakin kotisivujen perusteella: www.shnetworks.net


      • Kyllästynyt
        webol kirjoitti:

        www.webol.fi

        Webol.fi on todella kaukana luotettavasta. Domaineissa ja sähköpostissa saattaa olla vuorokauden katkoksia, eikä asiakaspalvelua saa lainkaan.


      • Jermu
        webol kirjoitti:

        www.webol.fi

        Ollanko sitä webolissa niin ylpeitä että tullaan vaan esittelemään itteänsä noin.

        Tuleepahan mieleen semmonen sarja kun oikeus ja kohtuus oliskohan tänä päivänä jollain muulla nimellä liikkeellä tuo sarja missä lakifirman omistaja hokee kokoajan Danny Grain.

        Danny Grain < Webol.fi ;) jos jotain matikan tunneilta tai koodauksesta on jääny mielee.


      • kapperi
        Kyllästynyt kirjoitti:

        Webol.fi on todella kaukana luotettavasta. Domaineissa ja sähköpostissa saattaa olla vuorokauden katkoksia, eikä asiakaspalvelua saa lainkaan.

        Minulla on nyt ainakin viimeaikoina toiminut Webolin Unoprezzo täydellisesti, ei mitään katkoksia. Asiakaspalveluunkin on vastattu joka kerta nopeasti sähköpostilla ja puhelimella.


      • esko
        Netic kirjoitti:

        Tämä näyttäisi kanssa hyvältä ainakin kotisivujen perusteella: www.shnetworks.net

        Esimerkiksi just nyt on katkos.Ei kulje sähköpostit, ei pääse sivuille yms Etsin uutta palveluntarjoajaa.


      • pettynyt
        Kyllästynyt kirjoitti:

        Webol.fi on todella kaukana luotettavasta. Domaineissa ja sähköpostissa saattaa olla vuorokauden katkoksia, eikä asiakaspalvelua saa lainkaan.

        Webol on tuntunut huijaavan minua nyt kertakaikkiaan.
        Minulle annettiin ymmärtää että kaikki on hyvin ja sivuni on siirretty kun 15 euron hintaan siirsin sivuni toiselta palvelun tarjoajalta webolille. Nyt sivuillani on ilmoitus että domainini on vanhentunut. Minulle asiasta ei tietenkään ilmoitettu mitään ja asiakaspalvelusta tylysti sanotaan että domainiani ei koskaan siirrettykään ja minä olin jo maksanut kaksi kuukautta sitten 15 euroa. Nyt he haluavat että uusin domainini vanhan palvelun tarjoajan kautta jotta webol voi siirtää domainini. Voitteko kuvitella. Täyttä rahastusta! Mitä minun pitäisi nyt tehtä. Sähköpostiini enkä sivuihini en pääse käsiksi ja siellä on tärkeitä maileja. Kaiken lisäksi asun ulkomailla tällä hetkellä. Nolottaa kun tärkeät ihmiset ovat saaneet käyntikortissani kotisivujeni osoitteen ja nyt ne eivät sitten toimi. Auttakaa ihmiset mitä teen. Laitoin valitusta että korjaavat virheensä. Mutta en tiedä auttaako se.


      • hintalaatu
        pettynyt kirjoitti:

        Webol on tuntunut huijaavan minua nyt kertakaikkiaan.
        Minulle annettiin ymmärtää että kaikki on hyvin ja sivuni on siirretty kun 15 euron hintaan siirsin sivuni toiselta palvelun tarjoajalta webolille. Nyt sivuillani on ilmoitus että domainini on vanhentunut. Minulle asiasta ei tietenkään ilmoitettu mitään ja asiakaspalvelusta tylysti sanotaan että domainiani ei koskaan siirrettykään ja minä olin jo maksanut kaksi kuukautta sitten 15 euroa. Nyt he haluavat että uusin domainini vanhan palvelun tarjoajan kautta jotta webol voi siirtää domainini. Voitteko kuvitella. Täyttä rahastusta! Mitä minun pitäisi nyt tehtä. Sähköpostiini enkä sivuihini en pääse käsiksi ja siellä on tärkeitä maileja. Kaiken lisäksi asun ulkomailla tällä hetkellä. Nolottaa kun tärkeät ihmiset ovat saaneet käyntikortissani kotisivujeni osoitteen ja nyt ne eivät sitten toimi. Auttakaa ihmiset mitä teen. Laitoin valitusta että korjaavat virheensä. Mutta en tiedä auttaako se.

        Moi,

        Tilasin juuri weboilin paketin. Mielestäni eivät ole huijanneet tässä vaiheessa mitenkään. Toimitusehdot kannattaa lukea huolellisesti ja omaksua ennen tilausta.

        Hintalaatu erittäin kohdallaan! Kalliimmilla ISP:llä toki saattaa tulla lisänä jotain mitä papereissa ei kerrota. Tässä ymmärtääkseni ei!

        Tuntuu että weboilin kaverit osaavat asiansa!


      • Kalle EAT
        webol kirjoitti:

        www.webol.fi

        Itselläni on vankka kokemus WEBOL.Fi hostista 3 vuoden ajalta ja kolmesta eri domainista joista 2 on yrityskäytössä.
        Palvelusta on pelkkää hyvää sanottavaa, kaikki toiminut moitteita kyseisenä aikana ja sivustot aina pystyssä joten sähköpostit ovat myös toimineet moittetta. Suosittelen lämpimästi. Ainoana epäkohtana pidän tosi surkeaa hallintapaneelia mutta halvalla ei voi saada kaikkea.


      • dhamma

      • lijöioj
        dhamma kirjoitti:

        Suosittelen https://adpgtr.com/click/5a46485c8b30a88a188b4567/140808/178171/subaccount
        Olen jo heidän asiakas, heillä on edulliset webhotellit sekä verkkotunnukset!
        Nopea ja valmis cpanelli kaikille webhotellipaketille heti maksamisen jälkeen.

        Jaaha. Joku taas nostelee wanhoja ketjuja.

        Tiedätkö mitä? Ihan pelkästään tuo nettiosoite on niin epäluotettavan oloinen, että kenenkään ei pitäisi sitä klikata. Olisit edes maininnut sen firman ja tuotteen nimen, joita yrität mainostaa - paitsi jos ainoa tavoitteesi on kerätä klikkauksia tuohon click-osoitteeseen.


    • tämä toimii

      www.int2000.net

      hyvin toimii small business palvelu

    • Niko

      Tässä on muutamia luotettavia ja isoja webhostaajia. Suosittelen vertaamaan seuraavia hotelleja. Ja "unohtakaa" hinta mikäli haluatte että sivunne toimii tai jos ei toimi ni saatte ainakin jonkun kiinni.

      www.nebula.fi
      www.foral.fi
      www.capnova.fi
      www.kotisivut.com

      Itse en halpoihin laita vaikka ei niistä minulla ole kokemusta esim. tässä keskustelduista mainitut int2000 tai webolii laittaisi johan se hinta puhuu sen puolesta että ei siellä palvelua saa. (Jostakin syystä minun ei ole keskustelu aluiella tarvinnut koskaan porata siitä että en saa palvelua valitsemastani webhotellista). Mun mielestä se on jopa hiukan hölmöä että jotkut jaksaa valittaa että eivät saa 3€ uukausihinalla palvelua. Itse teen asiakkaille sivuja ja asiakkaiden toive on että sivut myös toimii eikä vain ole sijoitettu "jonnekkin" web-hotelliin.

      Ajatteleppa itse jos joku antaa sulle 3€ kk rahaa ni kuinka paljon olet valmis puhumaan tai ratkomaan "sivuntekijän ongelmia" 3€:lla puhelimessa kuukaudessa. Siihen ku tuodaan sitte viellä se että toi 3€ ei todellakaan ole puhtaana käteen sille webhostaajalle. Joku vois viisaana sanoa että onhan niitä web-hotelleja paljon ni niistä kerääntyy "isokakku", mutta eikös sillon puheluiden määräkin kasva. ;)

      Nämä on mun mietteitä webhotelleista joihin omat asiakkaani vien. Kirjottakaa omia näkemyksiänne kiinostaisi tietää millä perusteella muut valitsee hotellinsa.

      Terv Niko

      • voi jessus

        Terve,

        Ihan ensimmäiseksi kerron, että olen palkkatyössä firmassa joka ei edes myy mitään alle 3ke:n
        Täällä helpdesk luonnollisesti on, mutta vain normaali toimistotyö ajan.

        Sitte kerron firmasta jossa olen vapaa aikana töissä. Tämä firma on niitä sinun mainitseamiasi "halpoja ja paskoja" firmoja.
        Täältä webhotellin saa alle 2.5e/kk, mutta kas kummaa helpdesk päivystää 24/7

        joten pistäppä saatanan märkäkorva sinne nyt semmonen nootti itsellesi, että ei se hinta aina ratkaise!!

        Jos tätä firmaa lähdetään sitten vertaamaan vaikkapa nebulaan, joka on "parempia" hostaajia.
        Niin ensimmäinen mistä tulee pitkät miinukset nebulalle on se, että he eivät suostu kustomoimaan palvelimiaan mitenkään, ei siis mitenkään.

        - Esimerkiksi sqlite on poissa käytöstä.
        - VirtualHosteja et apacheen saa.
        - Omien sivujen loki tiedostoja et saa koska he vetoavat "teletunnistetietoihin"

        Lista on loputon ja niin olette te sokeat tollotkin, jotka kyyläätte hintaa.
        Ottakaa ennemmin selvää ketä siellä ylläpidossa on. Yksi ihminen pystyy pitämään helposti 1000 asiakkaan webhostaus firmaa pystyssä olettaen, että tietää mitä tekee.

        Eläkää elämä onnellisena loppuun asti, niin minkäkin teen, mutta ottakaa asioista selvää ennenku tuutte näillä teini foorumeille lässyttämään paskaa!

        PS. Juttu ei ole tuulesta temmattu.
        PPS. Alalta yli 10v kokemus
        PPS. Ja liksa pitkälti yli 5ke/kk joten tiedän mistä puhun.


      • kukko
        voi jessus kirjoitti:

        Terve,

        Ihan ensimmäiseksi kerron, että olen palkkatyössä firmassa joka ei edes myy mitään alle 3ke:n
        Täällä helpdesk luonnollisesti on, mutta vain normaali toimistotyö ajan.

        Sitte kerron firmasta jossa olen vapaa aikana töissä. Tämä firma on niitä sinun mainitseamiasi "halpoja ja paskoja" firmoja.
        Täältä webhotellin saa alle 2.5e/kk, mutta kas kummaa helpdesk päivystää 24/7

        joten pistäppä saatanan märkäkorva sinne nyt semmonen nootti itsellesi, että ei se hinta aina ratkaise!!

        Jos tätä firmaa lähdetään sitten vertaamaan vaikkapa nebulaan, joka on "parempia" hostaajia.
        Niin ensimmäinen mistä tulee pitkät miinukset nebulalle on se, että he eivät suostu kustomoimaan palvelimiaan mitenkään, ei siis mitenkään.

        - Esimerkiksi sqlite on poissa käytöstä.
        - VirtualHosteja et apacheen saa.
        - Omien sivujen loki tiedostoja et saa koska he vetoavat "teletunnistetietoihin"

        Lista on loputon ja niin olette te sokeat tollotkin, jotka kyyläätte hintaa.
        Ottakaa ennemmin selvää ketä siellä ylläpidossa on. Yksi ihminen pystyy pitämään helposti 1000 asiakkaan webhostaus firmaa pystyssä olettaen, että tietää mitä tekee.

        Eläkää elämä onnellisena loppuun asti, niin minkäkin teen, mutta ottakaa asioista selvää ennenku tuutte näillä teini foorumeille lässyttämään paskaa!

        PS. Juttu ei ole tuulesta temmattu.
        PPS. Alalta yli 10v kokemus
        PPS. Ja liksa pitkälti yli 5ke/kk joten tiedän mistä puhun.

        heräähän jo äläkä tule tänne kukkoilemaan


      • Niko
        voi jessus kirjoitti:

        Terve,

        Ihan ensimmäiseksi kerron, että olen palkkatyössä firmassa joka ei edes myy mitään alle 3ke:n
        Täällä helpdesk luonnollisesti on, mutta vain normaali toimistotyö ajan.

        Sitte kerron firmasta jossa olen vapaa aikana töissä. Tämä firma on niitä sinun mainitseamiasi "halpoja ja paskoja" firmoja.
        Täältä webhotellin saa alle 2.5e/kk, mutta kas kummaa helpdesk päivystää 24/7

        joten pistäppä saatanan märkäkorva sinne nyt semmonen nootti itsellesi, että ei se hinta aina ratkaise!!

        Jos tätä firmaa lähdetään sitten vertaamaan vaikkapa nebulaan, joka on "parempia" hostaajia.
        Niin ensimmäinen mistä tulee pitkät miinukset nebulalle on se, että he eivät suostu kustomoimaan palvelimiaan mitenkään, ei siis mitenkään.

        - Esimerkiksi sqlite on poissa käytöstä.
        - VirtualHosteja et apacheen saa.
        - Omien sivujen loki tiedostoja et saa koska he vetoavat "teletunnistetietoihin"

        Lista on loputon ja niin olette te sokeat tollotkin, jotka kyyläätte hintaa.
        Ottakaa ennemmin selvää ketä siellä ylläpidossa on. Yksi ihminen pystyy pitämään helposti 1000 asiakkaan webhostaus firmaa pystyssä olettaen, että tietää mitä tekee.

        Eläkää elämä onnellisena loppuun asti, niin minkäkin teen, mutta ottakaa asioista selvää ennenku tuutte näillä teini foorumeille lässyttämään paskaa!

        PS. Juttu ei ole tuulesta temmattu.
        PPS. Alalta yli 10v kokemus
        PPS. Ja liksa pitkälti yli 5ke/kk joten tiedän mistä puhun.

        Niinkun otsikossa totesin niin muutamia minun mielestä hyväksi toteamia web-hostaajia.

        Itse en edusta ketään mainitsemista web-hostaajista toisin kun sinun puheesta voisi päätellä. Lainaanpa muutamia pätkiä tekstistäsi.

        Sitte kerron firmasta jossa olen vapaa aikana töissä. Tämä firma on niitä sinun mainitseamiasi "halpoja ja paskoja" firmoja...

        Ja toinen kommentti.

        Yksi ihminen pystyy pitämään helposti 1000 asiakkaan webhostaus firmaa pystyssä olettaen, että tietää mitä tekee.

        Noitten kommenttien perusteella ("olettamus") sä pidät yksinään yllä jotain halpaa web-hotellia. Ja "asiakaspalvelu" auki 16.00-07.00 kun käyt päivätöissä. Mitäs tekee sun esim 100 henkilön yritysasiakkaat jotka tarvitsee 07.00-16.00 välisenä aikana APUA kiirrellisesti sähköpostiongelmissa ja teikäläinen "kutoo sukkia" päivät muualla. Ton luin rivien välistä sun kommenteista (edelleenkin olettamus).

        Noo mä en haluu sua asiasta enempää parjata kun en siitä sun tilanteesta mitään tiedä, mutt haluan korostaa sitä että Suomessa on sanan vapaus. Eikä sun pidä niistä niin kauheesti hermostua "ei täällä muutkaan palvelun tarjoajat mielipiteitänsä näytä".

        Olen kokeillut kyllä noita halpoja paikkoja ja kyllä jotkut niistä on ollut ihan hyviäkin. (Sivuston kehittäjän näkökulmasta). Entä asiakkaani näkökulmasta (loppuasiakkaan) siitä en sano mitään. Eikös sivut loppupeleissä ole tehty kuitenkin palvelemaan sivuntekijän asiakasta eikä sivuntekijää?

        Terv Niko


      • se sama mies
        Niko kirjoitti:

        Niinkun otsikossa totesin niin muutamia minun mielestä hyväksi toteamia web-hostaajia.

        Itse en edusta ketään mainitsemista web-hostaajista toisin kun sinun puheesta voisi päätellä. Lainaanpa muutamia pätkiä tekstistäsi.

        Sitte kerron firmasta jossa olen vapaa aikana töissä. Tämä firma on niitä sinun mainitseamiasi "halpoja ja paskoja" firmoja...

        Ja toinen kommentti.

        Yksi ihminen pystyy pitämään helposti 1000 asiakkaan webhostaus firmaa pystyssä olettaen, että tietää mitä tekee.

        Noitten kommenttien perusteella ("olettamus") sä pidät yksinään yllä jotain halpaa web-hotellia. Ja "asiakaspalvelu" auki 16.00-07.00 kun käyt päivätöissä. Mitäs tekee sun esim 100 henkilön yritysasiakkaat jotka tarvitsee 07.00-16.00 välisenä aikana APUA kiirrellisesti sähköpostiongelmissa ja teikäläinen "kutoo sukkia" päivät muualla. Ton luin rivien välistä sun kommenteista (edelleenkin olettamus).

        Noo mä en haluu sua asiasta enempää parjata kun en siitä sun tilanteesta mitään tiedä, mutt haluan korostaa sitä että Suomessa on sanan vapaus. Eikä sun pidä niistä niin kauheesti hermostua "ei täällä muutkaan palvelun tarjoajat mielipiteitänsä näytä".

        Olen kokeillut kyllä noita halpoja paikkoja ja kyllä jotkut niistä on ollut ihan hyviäkin. (Sivuston kehittäjän näkökulmasta). Entä asiakkaani näkökulmasta (loppuasiakkaan) siitä en sano mitään. Eikös sivut loppupeleissä ole tehty kuitenkin palvelemaan sivuntekijän asiakasta eikä sivuntekijää?

        Terv Niko

        niinkuin viestissäni sanottiin, halpa firman helldesk vastaa 24/7. Jos en minä niin joku muu.
        Ja kyllä mulla on tässä hommassa oma lehmä ojassa ja asenne kieltämättä ekassa viestissä hyvinkin syvältä, mutta kun olen nähnyt niin monta ISOA firmaa ja politiikan jolla he asiakkaitaan hoitavat niin en itse henk.kohtaisesti näihin firmoihin kajoa sormellakaan.

        Lähes tulkoon 2/3 firmasta omaa ylläpidon. jolla ei loppu peleissä ole hajuakaan sen palvelimen toiminnasta. Tästä en ala esimerkkejä lajittelemaan, mutta esim. erään suomalaisen ison webhostaus firman ylläpidon mielestä on helpompi siirtää heiltä asiakas meille kuin päivittää palvelimelle PHP5.

        Luonnollisesti ratkaiseva asia on se loppukäyttäjän kuvakulma, mutta eihän sillä ole mitään merkitystä millä palvelimella sivut on, jos palvelimella on taitava ylläpito ja palvelin sijaitsee fyysisesti toimivassa konesalissa.


    • Jon
      • Nettibiznes

        Tässä puhutaan niin kovasti hosting yritysten tuki palveluista... vastataanko kun soitetaan jne.
        - Sitä mä vaan tässä että itse valitsin suuren hosting yrityksen koska kaikki palvelut on kokeiltuja ja testattuja. Lupaavat esim että palvelimet skulaa 99,9% ajasta(www.domaintunnus.com)
        Joka tapauksessa en ole pariin vuoteen vielä ensimmäistäkään varsinaista ongelmaa palvelusta löytänyt. Eikä kukaan ole tullut kertoilemaan ettei sivuilemme pääsisi. Palvelu on minun mielestä edullinen, vaikka halvempiakin ehkä hakemalla löytää.
        En voi tässä muuta kun ihmetellä että mihin noita tuki asioita noin paljon tarvitsee - jos palvelut mukamas ovat niin laadukkaita ja toimivat?
        Mainitsemassani puljussa pääsee itse asetuksia muuttamaan ja ohjelmistoja ja tietokantoja asentamaan - yleensä napin painalluksella.
        En oo mikään guru, mutta meillä on ainakin heidän systeemit pelanneet.
        Pääasia on meille että asiakkaat pääsevät netti-sivuilemme kun sinne yrittävät.


    • Nimetön
    • Kokemusta on

      Enpä ostaisi futorinilta mitään. Palvelut eivät toimi, asiakaspalvelu ei toimi. Paljon teknisiä vikoja. Yksinkertaisesti SURKEIN suomalainen web-hotelli, jonka palveluita olen käyttänyt. Kokemusta on kourallisesta palveluntarjoajia, muilla palvelu on asiallista ja homma toimii tyydyttävästi.

      • NO niin että!

        Annan tässä nyt oman mielipiteeni asiakkaana. Ammuu.com on ollut yksi tähänasti parhaista käyttämistäni palveluista! Paljon sitä on parjattu mutta tuntuu olevan ainoa paikka mistä nykyään saa yksilöllistä palvelua. Asiakasta kohdellaan ihmisenä ja vastauksen saa selkeällä suomenkielellä ei millään teknohötöllä. Ottakaapa muut mallia! www.ammuu.com sinne ne webhotellit mennet on!


    • FiksuSami

      Tuolla www.euhost.fi ollu nyt käyttäjänä reilu kuukauden, olen ihan tyytyväinen .
      Kannattaa testata . Itse olen ollut asiakkaana vasta varsin vähän aikaa, mutta dataa saa hyvin mahtumaan . Noilla on aina toiminut hommat hyvin, ja on kotimainen
      Tässä vaiheessa voin suositella toistaseks kaikille ketkä haluaa halvalla hyvää.

      • ei vakuuta

        suomi24 - teinihostien sisssimainontaa - ei mitään aitoa


    • AleksiJääskeläinen

      www.webhotellit.com

      Hinnat alkaa 1,25€ kuukaudessa.

      • jepulisx

        Vertaa täällä
        www.hostmedia.fi


      • teinix_
        jepulisx kirjoitti:

        Vertaa täällä
        www.hostmedia.fi

        Epämääräinen webhotelli mainostaa täällä epämääräistä vertailusivustoa? Epäilyttävää.


    • Phoenixx

      Älkää missään tapauksessa sortuko käyttämään webhotelli.fi:n palveluja. Ovat onnistuneet hukkaamaan domainin rekisteröinnin (domain karkasi muiden hallintaan) eivätkä korvaa siitä muuta kuin enintään vuoden hosting-maksun!

      • Konkku

        Itsellä netfinn ollut hyvä. Ei katkoksia tai muitakaan ongelmia. Hintakin ok. Kannattaa kuitenkin vertailla hinta ja ominaisuudet esim. www.webhotellivertailu2.fi sivustolla. Tai googlella webhotelli vertailu. Noita vertailusivustoja on paljon.. Helpompaa kuin jos itse vierailisi joka palveluntarjoajan sivut läpi.


      • Jaakko Vartiainen
        Konkku kirjoitti:

        Itsellä netfinn ollut hyvä. Ei katkoksia tai muitakaan ongelmia. Hintakin ok. Kannattaa kuitenkin vertailla hinta ja ominaisuudet esim. www.webhotellivertailu2.fi sivustolla. Tai googlella webhotelli vertailu. Noita vertailusivustoja on paljon.. Helpompaa kuin jos itse vierailisi joka palveluntarjoajan sivut läpi.

        Olen yrittänyt löytää hyvää webhotellien vertailusivustoa jo pitkään, mutta kaikki ovat olleet tosi suppeita ja niiden tiedot vanhentuneita. Tuo www.webhotellivertailu2.fi vaikuttaa erittäin erittäin hyvältä. Kiitos Konkulle linkistä, tulen varmasti käyttämään webhotellivertailu2.fi-sivustoa aina kun on tarvetta uudelle webhotellille.


    • palvelu kunniaan

      EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA WEBHOTELLI.FI PALVELUITA KENELLEKKÄÄN ! Heidän palvelussa on jatkuvia vikoja, domainit häviää, laskuttavat vääriin osoitteisiin korjauksista huolimatta, sähköpostit lakkaa toimimasta ja korjaus kestää parhamillaan viikkoja. Hassuinta on ettei heihin saa yhteyttä millään muutoin kuin soittamalla maksulliseen linjaan (kun on sähköpostit poikki), vaikka vika on heidän (eivätkä uskalla soittaa takaisin soittopyynnöistä huolimatta). Pidän heitä osaamattomina, piittamattomina ja rahastuksemakuisena ilman palvelua häivääkään.En voi suositella kellekkään!!!

      • Juuso->

      • corona_

        Itselläni on pari sivua ollut webhotelli.fi:ssä ja sitä edeltävässä futuronissa. Palvelu on mielestäni parantunut merkittävästi viimeisen parin vuoden aikana eikä ole enää ollut toimintakatkojakaan mitä vuosia sitten oli jonkin verran. Mun mielestä hintaisekseen ihan hyvä


      • Pettynyt käyttäjä

        Vaikka edellä olevasta viestistä on jo kaksi vuotta, voin yhtyä siihen monin paikoin.
        Olin tyytyväinen webhotelli.fi-palveluihin pari vuotta mutta nyt meni hermot lopullisesti ja etsin uutta palveluntarjoajaa.
        Mulla on sitä kautta useita webhotelleja ja lisädomaineja (teen asiakkaille kotisivuja). Kaikki sivut ovat aina pysyneet pystyssä, laskut tulleet perille ja sähköpostikin ihan ok, mutta TUKI ontuu pahemman kerran. Sähköpostitse lähetettyyn tukipyyntöön saa vastauksen miten sattuu. Välillä jopa samana päivänä, mutta nytkin meni viikko, ennen kuin asia selvisi. En raaskinut soittaa 0600-numeroon, koska pelkäsin laskun määrää.


    • annaliss9999

      Neobittia käytin monta vuotta ja suosittelen. Hyvä hinta-laatusuhde ja isoimmassa webhotelli-paketissa ei liikennerajoituksia. Samaan webhotelliin saa liitettyä useamman osoitteen, löytyy c-panel ja kaikki tarpeellinen yksityiseen ja pk-yrityskäyttöön. Ainakin sähköisiin palvelupyyntöihin ym vastataan nopeasti.

      Tarpeet kuitenkin kasvoivat, halusin hostata rajattoman määrän osoitteita samassa hotellissa jne joten siirryin ulkomaiseen palveluntarjoajaan.

      • Vaihto edessä?

    • Kalle-Ville Kolmonen
    • Karpalo72

      www.vhosti.com (taitaa olla sama kun riekale.fi) on live-asiakaspalvelu sivuilla ja puhelintuki löytyy myös

      puhuvat kotimaan kieltä eikä ole ulkoistettu vinkukiinaan asiakaspalvelua :D

    • HostiKosti

      Eiköhän Nebula ja Planeetta ole parhaimmasta päästä.

    • Webhotellivertailu.fi-sivuston avulla löydät helposti ja nopeasti juuri sinulle täydellisesti sopivan tuotteen. Sivustolla on myös käyttäjien omakohtaisia kokemuksia eri webhotelleista. Voit siis vertailla sekä webhotellien hintoja ja ominaisuuksia että käyttäjien kokemuksia

      http://www.webhotellivertailu.fi/

    • Wille-
    • Yosakoqs
    • webbisivuja tehnyt

      Planeetta = vanhanaikaiset palvelimet,, hidas aspa ja kallista.
      Nebula = kallista, mutta avunkin kyllä saa kun kysyy. Tietokantojen pitäisi olla jo arkipäivää joka palveluntarjoajalla, mutta eipä ole.

    • Petri.

      Kotimaista palveluntarjoajien parhaimmistoa edustavat mm. Jyväskyläiset yritykset:

      www.vhosti.fi

      sekä

      www.ihme.org

    • Ekoseko

      Onko kenelläkään kokemuksia näistä?

      www.vihreatsivut.net

      www.woima.fi

    • WebbiHotelliFree

      Tää on ilmanen :
      ilmainenwebhotelli.com/
      luotettava on WOT:in kanssa voit katsoa jos et usko.

    • sorimeniväärin

      www.ilmainenwebhotelli.com

    • 1+2

      Ite oon hankkinut www.virtualhosting.fi kautta hostingpalvelut ja toimii moitteettomasti, suosittelen.

    • TosiLuotettava

      Tuo virtualhosting.fi näyttää seuraavaa:

      This Account Has Been Suspended

      Ei nt kovin luotettavaa kuvaa anna.

      Suosittelen hankkimaan palvelut luotettaksi todetulta palveluntarjoajalta.

    • Sandra R

      Webolin asiakaspalvelu - jota siis ei ole lainkaan - on aivan uskomaton. Miten markkinoilla voi olla tällainen palveluntarjoaja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe