Homoeroottinen leffailta.

JJJ

Se oli ihan tavallinen perjantai-ilta, olimme menossa elokuviin katsomaan jotain uutta leffaa; minä sekä Pete. Leffateatteri oli aivan täynnä, kuten yleensäkin ensi-illoissa. Pääsimme kumminkin aika hyville paikoille, takariviin ihan keskelle. Pete oli minua ainakin 10 senttiä pidempi, joten sillä ei ollut näkemisen kanssa vaikeuksia. Kun minulla taas oli; eteeni rojahti joku parimetrinen roikale, joka näytti siltä että repii pääsi irti jos edes katsot sitä väärin. Annoin asian olla, ja yritin keskittyä leffan katseluun ( tai siihen vähään mitä näin. ) Leffaa oli tullut reilusti yli tunnin, kun minulle iski kamala jano ja kurottauduin ottamaan limsaani lattialta, pitäen silmät tiukasti valkokankaalla. Nostin pullon huulilleni ja juuri silloin Pete tökkäsi minua olkapäähän ja pullo lipsahti käsistäni suoraan syliini.

"Hitto vie!" sähähdin nesteen imeytyessä housujeni kankaaseen. Vaaleille farkuilleni muodostui tumma läikkä - juuri haarojen kohdalle ja kirosin Peteä, tämän nauraessa vieressäni. Kaksimetrinen äijä kääntyi katsomaan meitä, vilkaisi haarojani ja virnisti. Punastuin korviani myöten ja Pete taittui penkillään kaksinkerroin. Joku päästi kovan "shhh" - äänen jostain, ja Pete painoi käden suulleen.

"Mene kuivaamaan ittes mies", se kuiskasi ja loin häneen murhaavan katseen. Perkele, kuivaamiseen menisi ainakin vartti ja joka vietetty minuutti miestenvessassa olisi pois leffanautinnostani. Huokaisin syvään ja lähdin pujottelemaan pois paikaltani, kohti vessoja, saaden osakseni vihaisia mulkaisuja ja ärähdyksiä, kun tungin ihmisten edestä. Pääsin lopulta käytävälle ja suunnistin miestenvessaan. Avasin oven hitaasti ja vilkaisin sisälle. Hienoa, ei ketään. Kävelin altaille ja nappasin tukun paperia käteeni, alkaen hinkata housujeni etumusta. Turhaa touhua, limsa oli jo ehtinyt imeytyä kokonaan ja kuivaaminen oli yhtä tyhjän kanssa. Kirosin ääneen Peteä ja sitä, että olin laittanut kaikista vaaleimmat housut mitä omistin jalkaani. Ovi kävi, enkä vaivautunut edes katsomaan taakseni. Mietin jo valmiiksi, mitä sanoisin jos tulija sattuisi näkemään kostuneen jalkovälini, kun joku tarrasi minua olkapäästä ja käänsi ympäri. Pete.

"Hitto että säikäytit mut", naurahdin ja viskasin paperit roskakoriin.

"Tulitko ojentamaan auttavan käden vai?" vinoilin, mutta Pete ei edes hymyillyt. Sen kasvot olivat haudanvakavat ja minunkin hymyni hyytyi nopeaan. Sitten ihan yllättäen se tarrasi minua niskasta ja painoi huulensa omilleni. Järkytys oli aikamoinen, enkä osannut tehdä mitään, kun se tarrasi minua toisella kädellään palleista ja puristi hellästi. En tajunnut edes rimpuilla vastaan, vaan annoin sen työntää minua taaksepäin, kunnes törmäsimme seinään. Sen käsi tuntui hyvältä, kun se hieroi sillä hellästi ja vastasin lopulta sen suudelmiin. Tartuin sitä takinrintamuksesta ja vedin lähemmäs ja se tarrasi molemmilla käsillään minua perseestä. Suutelimme pitkään ja hartaasti, enkä jaksanut vaivata päätäni sellaisella pikkuseikalla, että kuka tahansa olisi voinut kävellä sisään ja löytää meidät näin. Lopulta Pete irrottautui minusta ja heitti takkinsa lattialle, kiskoi omani pois ja siinä samassa paitani. Tarrasin sen paidanhelmaan ja kiskoin sen hänen päänsä yli. En ollut ihan varma, mitä olimme aikeissa tehdä, mutta koko tilanne kiihotti minua silmittömästi. Pete alkoi availla housujensa nappeja ja hetken kuluttua seisoimme molemmat alasti. Hän työnsi minut seinää vasten ja suuteli kiihkeästi; kasvava erektio painautuen vasten reittäni. Hän tarttui molemmilla käsillään minua perseestä ja nosti jalkojani maasta, minä kietaisten ne hänen vyötärönsä ympärille. Käteni vaeltelivat pitkin hänen ruumistaan, hänen paljasta, lihaksikasta selkäänsä ja tarrasin lopulta häntä hiuksista, syventäen suudelmaamme.

"Ootsä tehny tätä ennen?" Pete huohotti korvaani ja pudistin rajusti päätäni. En tiennyt edes olevani kiinnostunut pojista. Pete virnisti ja hyväili sormillaan peräaukkoani. Hän työnsi niitä varovasti sisälleni ja veti sitten ulos, takaisin sisään ja jatkoi tätä hetken aikaa. Suljin silmäni ja nojasin päätäni vasten hänen olkaansa.

"Aion nussia sua niin, ettet kävele viikkoon", Pete mumisi korvaani ja päästin pitkän, valittavan huokaisun. Se työnsi sormensa vielä kertaalleen sisälleni, levitteli niitä ja vetäisi sitten pois. Penikseni hankautui meidän väliimme ja se tuntui äärettömän hyvältä. Hän painoi minut tiukasti seinää vasten ja puristin jalkojani tiukemmin hänen ympärilleen. Hän levitti pakaroitani molemmilla käsillään ja tunsin hänen kovan peniksensä painautuvat peräaukkoani vasten. Paine kasvoi pikkuhiljaa kunnes hän pääsi sisääni, sentti, kaksi senttiä, kolme... Kipu oli mieletön ja upotin lyhyet kynteni hänen selkäänsä.

"Voi luoja", mumisin ja Pete voihkaisi.

"Oot helvetin tiukka", se ähkäisi ja työntyi koko ajan syvemmälle ja aloin nähdä tähtiä. Tuntui kuin olisin repeämässä kahtia. Kun hän oli lopulta koko mittaansa ( varmaan lähemmäs 20 senttiä ) myöten perseessäni, aloin pikkuhiljaa rentoutua. Hän veti itseään hitaasti ulos minusta, puristaen kaksin käsin persettäni, ja sitten takaisin sisään. Hän piti rytmin tasaisena ja hitaana, antaen minulle aikaa totutella valtavaan kokoonsa. Lopulta kipu alkoi hellittää ja aloin nauttia siitä, Peten lisätessä vauhtia. Hän piteli minusta kiinni ja nussia minua, pääni hakatessa seinää, aivojeni käydessä ylikierroksilla. Sitten yhtäkkiä hän lopetti, vetäytyi kokonaan ulos ja työnsi minut altaita vasten. Hän käänsi minut kasvot peilejä kohti ja käski minun pyllistää. Tiesin jo mitä oli tulossa, enkä pystynyt hillitsemään täriseviä jalkojani. Hän tarrasi minua lantiosta ja työnsi peniksensä sisääni yhdellä sulavalla liikkeellä. Levitin jalkojani hieman ja hän aloitti kiihkeän rytmin, pannen minua kovemmin kuin aikaisemmin, minun katsellessani hänen jokaista ilmettään peilistä. Hänen suunsa oli auki ja silmänsä kiinni, musta tukka roikkui hikisillä kasvoilla, ja jokaisella työnnöllä hän päästi valittavan voihkaisun. Nussittuaan minua aikansa hän työntyi kaikilla lopuilla voimillaan sisälleni ja huusi ääneen, laueten sisääni. Hän veti veltostuneen peniksensä ulos minusta ja käänsi minut ympäri, käyden polvilleen eteeni.

"Haluan että runkkaat mun naamalle", se huohotti ja tein työtä käskettyä. Laukesin pitkin hänen kasvojaan, sperman valuessa alas hänen otsaansa, poskiaan ja leukaansa. Hän pyyhki mällit kasvoiltaan sormillaan ja nuoli sormensa puhtaaksi, tuijottaen minua sekaisen tukkansa alta. Nojasin itseni vasten altaita, jalkani tärisivät ja olo oli kuin maratonin juosseella. Perseeseen koski ja olin varma, että seuraavat pari päivää joutuisin istumaan ekstravarovaisesti, mutta se oli sen arvoista. Puhdistimme itsemme, pukeuduimme ja kävelimme takaisin saliin. Leffa oli jo lähellä loppua, mutta jostain syystä se ei enää harmittanut. Voisihan sitä tulla takaisin joskus toistekin...

8

5032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJJ

      ~~~

    • *jossu*

      Vautsi, mä tykkäsin. Taitavasti kirjoitettu. Pitäisköhän lähteä leffaan?!=b

    • upeeta!

      todella mahtava tarina :-) tätä lisää!

      • fog1

        Mäkin tykkäsin! :D oli kiva lukee..;) näitä todellakin lisää kiitos! :D


    • Crimson_Sorrow

      "--musta tukka roikkui hikisillä kasvoilla--" Voi luoja ;) Tuossa kohtaa mää olin viimestään ihan kuumana..Kuvittelin noi henkilöt kahdeksi, nuoreksi tiukkaperserokkariksi..juu ;) aijai..

    • Lurps

      Voi ihanaa, mikä ihana kokemus jos sattuis omalla kohdalle ;)

    • mrl

      tapahtui vähän liiankin nopeasti.... :D

    • orgas

      ihana, todentuntuinen ;)
      jatkoa??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe