paras musikaali?

Christine

Musikaalien ystävänä kysyn, mikä on sinusta paraa musikaali?
Mikä on taas ollut huonoin näkemäsi musikaali?

Minusta Oopperan kummitus on ihana. Musiikki on niin kaunista!
Itse en pitänyt Hair-musikaalista. Tosin siihen vaikutti varmasti myös se, että esitys oli saksaksi..enkä kieltä osannut. Musiikissa ei vaan ollut mitään erikoista.

12

3947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ittaka

      Paras musikaali katsoa on ehdottomasti Cats. Kauniit laulut ja mahdollisuudet vaikka minkälaisiin koregrafioihin.
      Näyttelemisen kannalta oma suosikkini on Viulunsoittaja katolla. Siinäkin paljon musiikkia ja mahdollisuus saada yleisöstä vaikka minkälaisia reaktioita.

      • Crais

        Paras musikaali on ehdottomasti RENT. Näin sen Tampereen Teatterissa vuosina 98-99. Olen nähnyt niin monta musikaalia, mutta huonoinpia on ollut mm. Hair, Saturday Night Fever ja Hairspray.


      • aulikatherine

        Cats on ehdottomasti musiikillisesti paras. Evitan näin elokuvana ja uskon, että sekin on hyvä musikaalina, mutta Lontoossa. Oopperan kummitus oli mahtava Lontoossa, mutta saa seurakseen Les Miserables molemmat myös Lontoossa nähtyinä.


    • Santtu

      Oma suosikkini on ehdottomasti CHICAGO. Loistavaa musiikkia, hyvä tarina... ja näyttelijälle myös "mehukkaat" roolit. Varsinkin tällä hetkellä Lontoossa ja New Yorkissa pyörivä revival-versio on ihan huippu. Elokuva oli näyttämöversiosta vähän erilainen.

      Huonoin näkemäni musikaali on NOTRE-DAME-DE-PARIS. Surkeaakin surkeampi. Ajan ja rahan tuhlausta.

      • Hei Santtu. Löysin vanhan viestisi. Onko sulla tai jollakin muulla tietoa keskustellaanko netissä vielä jossain musikaaleista? Viimeksi näin tehtiin vuonna 2019 .....


    • angie

      Minun mielestäni Oopperan kummitus on myös ihana, mutta muita mahtavia musikaaleja on mm. Jesus Christ superstar, Saturday night fever,Grease ja We will rock you

      • ***

        Moulin Rouge todella hyvä, näyttelijät yllättivät täysin lauluäänellään. Chicago oli myös yllättävän hyvä.


    • ANNIE

      Paras musikaali jonka olen nähnyt on ehdottomasti
      PORIN TEATTERIN BEATLES STORY.!! kävin katsomassa sen useampaan kertaan, suosittelen jos se vielä johonkin muuallekin tehdään!!!! CRACY FOR YOU on myös todella hyvä!!! tosi huonoa on todella vaikea nimetä...

    • Lauri

      On tässä: (olen kuusinkertainen Lontoon kävijä, älkää siis inttäkö vastaan)

      1. Les Miserables
      2. The Blood Brothers (Tulossa muuten Helsinkiin, Veriveljet nimisenä kulttuuriareena Gloriaan Toukokuussa!!!)
      3. The Phantom of the Opera (elokuva oli häväistys)

      4. Billy Elliot ( Huikea poliittinen musikaali!)

      5. Evita, Cats, JCS, The producers, whistle down the wind

    • sinttu

      Syyskuussa -05 nähty Eppujen biiseihin pohjautuva Linnunradan laidalla musikaali (Hesan Peacockissa) teki kyllä lähtemättömän vaikutuksen ja jäi ikuisiksi ajoiksi sydämeeni! Eli se on paras musikaali!

    • Moi

      Cats on peruskamaa, erityisesti Webberin tuotannossa :) Mutta sitten on Rebecca, Wicked, Les Mirables ja vakavasta aiheesta poiketen Mel Brooksin Spring time for Hitler ja sitten tietty Phantom of The Opera :) Näin ensin alkuun... olen melkoinen musikaalien fani ;)

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      254
      681
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe