Tää on kyllä aika nolo kysymys ja varmaan kielletyllä listalla, mutta kun se matkatoimisto ei tiennyt, niin siksi täällä kyselen. Eli tarvitseeko myös lapsi (8 v.) HIV-todistuksen? Onko kokemusta? Missään ei kuulemma kai lue, etteikö tarvitsisi, mutta matkatoimisto sanoi, että koitetaan ensin ilman ja sitten toimitetaan, jos pyydetään. Itse pelkään, että se hidastaa viisuminsaantia ja viisasta olisi toimittaa heti. Toisaalta hyvä olisi testata, ettei sitten turhaan tarvisi joka vuosi viedä piikitettäväksi ainakaan tuossa iässä vielä..
Viisumi, lapsi, HIV-todistus...
katja.jkl
6
2814
Vastaukset
ainakaan mulla kysytty Allun kuppatestiä, eipä tosin munkaan...
- ongelma,
Tämä ei nyt mitenkään liity kysyjän ongelmaan.
Ihan muuten vaan samaan asiaan.
Tarviiko koiralle hiv-todistuksen?- harrastat
koiras kanssa seksiä, niin kyllä tarvitaan. Selvästi mainittu konsulaatin ohjeissa....
- kumisaappaas...
ja koiran jalat pitää desinfioida, jos laitat aktin ajaksi koiran takajalat kumisaappaisiis, ettei koiras pääse karkuun...
golden,tourssilta,joensuusta,ei,tarvii,moisia,papereita,kukaan!
- pertti
mistään ilman ko. papereita?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477