kauris ja leijona???

Nimetön

kertokaas mulle et miten kauris miehen ja leijona naisen suhteet yleensä pelaa..???

16

11661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Madonna_

      Itselläni tuo suhde ei valitettavasti pelannut. Kauris mieheni ei koskaan voinut myöntää virheitään ja anteeksi hän ei voinut myöskään koskaan sanoa. Kerran tai kolme taisin kuulla tuon anteeksipyynnön, mutta senkin vain repimällä revittyä.
      Hän meni kaikesta helpoimman kautta ja hänelle se tärkein on hän itse, aina. Jos häntä loukataan, hän loukkaa toista kahta kovemmin. Tämä kauris halusi pitää hauskaa eikä koskaan aikuistua.
      Hän nautti siitä kuinka hän sai toisen osapuolen tuntemaan itsensä ala-arvoiseksi.
      Mutta loppujen lopuksi hauskaa seuraa ja onnea sellaiseen suhteeseen. Leijona-naisena älä koskaan anna periksi hänen tekemissään virheissä, ennen kuin hän omasta tahdostaan niitä katuu. Muuten hän toistaa samaa kaavaa aina.

      • a.c.i

        Aivan sama juttu. Kauris vei kaiken itsetuntoni ja nautti siitä täysin, mutta minun vika kun annoin sen tapahtua.


      • pettynyt
        a.c.i kirjoitti:

        Aivan sama juttu. Kauris vei kaiken itsetuntoni ja nautti siitä täysin, mutta minun vika kun annoin sen tapahtua.

        Pitää paikkansa, ei myöskään kunnioita naista, osaa kaiken, ei osaa näyttää tunteitaan.
        Niin kauan meni hyvin kun mentiin hänen tahdon mukaan. Omat mielipiteeni eivät merkinneet hänelle mitään. Minulta meni kauan että sain itsetuntoni takaisin.


    • leijonamisu

      kauris ja meillä menee hienosti. Keväällä tulee 14v hääpäivä ja meillä on 3 lasta, kissa, koira ja omakotitalo sekä meillä on yhteinen yritys joten olemme päivät myös yhdessä. Kumpikaan meistä ei ole luonteeltaan aivan kuin luonneanalyysi sanoo ja tuosta anteeksi pyynnöstä minkä toinen vastaaja sanoi.....meillä se mies pyytää anteeksi heti ja mä ehkä parin päivän päästä jälkikäteen (jos silloinkaan...)
      Joten tähän asti ainakin pärjätty.....tsemppiä teillekin!

    • kauris n ja jellona m

      moi! ollaan oltu leijonan kanssa avioliitossa kohta 17 v. erittäin antoisaa aikaa ja ihanaa yhdessäoloa, yhteenotoilta ei voi välttyä ja meno voi olla aika hurjaakin välillä. leijonan huumori on sellaista josta kauris nauttii ja he ovatkin hyviä ystäviä. leijona flirttailee mielellään mutta on tarkka "omastaan" eikä sallisi sitä toiselle. leijona voi oppia virheistään, ainakin katuu hölmöilyjään. kun muistaa pitää leijonaa yhtä hyvänä kuin lapsiaan, voi olla varma tämän isoharjaisen kollin kehräämisestä. kun pelaat oikein, saat olla vaimo ja rakastajatar... leijonahan on kissa joka saalistaa vain syödäkseen.
      leijonaa kannattaa kehua vaikka liikaakin, hän arvostaa uskollisuuttasi ja aloitteellisuuttasi myös kammarin puolella. leijona voi herkästi talloa kauriin "sanallisesti" eikä edes itse sitä huomaa ennen kuin kerrot pahan olon syysi. mutta mutta... kauriin kärsivällisyys ja leijonan rohkeus ovat sellainen yhdistelmä että teillä tapahtuu. tylsää elämänne ei tule olemaan.

    • Leo

      Tässä tapauksessa, että minä olen leijona ja naispuolinen kauris, niin voin sanoa että ei toimi..Pidemmän päälle!

    • kokemusta on

      ei kokemuksieni mukaan paras vaihtoehto. Kauris on työnarkomaani ja hieman liian tosikko leijonan makuun. Liian jalat maassa joka jutussa. Seksi voi olla hyvää, sillon kun sitä on mutta pihi mies voi olla pihi myös siinä...

    • a.c.i

      Juuri kauriin kanssa kaksi vuotisen tien päättäneenä sanoinsin, että tuo kauris oli todella pikkutarkka, alistava,hallitseva, dominoiva, mutta äärettömän rakastava ja ihana mies. Sillonkun oli kivaa oli kivaa ja aivan ihanaa, mutta kun riideltiin (ja usein) oli se aivan kamalaa. Hän loukkasi mahdollisimman pahasti, mökötti ja uhkasi erolla ja meni henkilökohtaisuuksiin joka kerta. Mun oli pakko lähteä että sain itteni kokoon. Mutta todellakin luulin elämäni häntä mieheksi, kunnes tajusin että hän vain haluaa hallita minua ja pitää kotona odottamassa häntä.

    • kaurisneito

      Minä ja leijona mieheni olemme olleet yhdessä n. 20 kuukautta, eli ei kyllä kovin pitkään vielä. Suhde on toiminut oikeestaan koko ajan hyvin, mitä nyt tietenkin pieniä riitoja, jotka yleensä ovat minun omia syitäni.. Suhde on aika tasaista. Kumpikin meistä on oikeestaan sellaisia jalat maassa tyyppejä, sellaista rauhallista yhteiseloa. :)

    • Kauris_n

      Meillä on mies jellona ja nainen kauris.
      On ollut vaikka minkälaisia ylämäkiä ja alamäkiä mutta siltä tässä ollaan jo 7 vuotta oltu.Naimisissa ollaan ja on kaksi lasta.Ja en vaihtais mitään asiaa meidän elämästä mitään ollaan yhdessä koettu kun kuitenkin joillakin asioilla tarkoituksensa.
      Ihan onnellisia ollaan nyt ja toivottavasti vielä jatkossakin.=)

      • jellona-w

        l-n, k-m ;haastava yhdistelmä..mutta ihmisistä kiinni kuten suhde aina on.leijonan suoruus ,ylpeys,ärähtely, saa kauriin käyttämään nopeuttaan ja väistelemään ketterästi.mutta kauriillakin on " tietää mitä tahtoo " luonne: toimii jos molemmat osapuolet pystyvät ajattelemaan asioita kokonaisuuksina.olemme molemmat " toisella kierroksella " tosin reippaiden kahdenkymmenen ex-vuosien jälkeen, jolloin kokemuksella mielestäni vaikutus elämään, mutta suhde aivan ihanaa vuoristorataa..parasta kuitenkin tässä mäenlaskussa on se, että mikään asia ei kummallekkaan jää painamaan mieltä.riidellään täysillä, mutta sovitaan asiat.puhutaan,mietitään,keskustellaan,sanotaan kaikki tuntemukset: sillä riskillä,että toinen ei ehkä edes ymmärrä,mutta toimii.
        luottamuskin...ja sillä tavalla,että koskaan ei voi tietää mitä toinen tekee, mutta se on sovittu, että jos tehdään väärin tai mielestämme loukataan toista,sekin sanotaan.tavallaan molemmat ovat vapaita,mutta rohkeutta tarvitaan siihen ,että uskaltaa sanoa toiselle jos on tehnyt väärin.Ja hups!Vapaus tuo vastuun! Tsemppiä kaikille.Jos asioita ei haluta selvittää puhumalla, niin anti olla.se on ainut keino elämässä.Horoskooppimerkistä riippumatta


    • meilläkin

      pettyny

      • dorkista

        dorkimmat uskotteko todellaki noin paljon tollaiseen hölynpölyyn joo jos rakastut mieheen ja hän on leijona ja sinä kauris jätä hänet, koska suhde ei voi toimia... HUOH.. rakkaus on rakkautta joka ei tuollaisesta paskapuheesta särjy, horoskoopit SUCKS.. mitäs jos toinen olisikin vaikka neitsyt mutta silti samanlainen kuin esim. kauris niin kuinka siihen suhtaudutaan onko syntyny vääränä päivänä ja kuukautena, kun ei ole sen luonteinen kun neitsyen tulisi olla vaan on esim. kuin leijona :))


      • 43534636
        dorkista kirjoitti:

        dorkimmat uskotteko todellaki noin paljon tollaiseen hölynpölyyn joo jos rakastut mieheen ja hän on leijona ja sinä kauris jätä hänet, koska suhde ei voi toimia... HUOH.. rakkaus on rakkautta joka ei tuollaisesta paskapuheesta särjy, horoskoopit SUCKS.. mitäs jos toinen olisikin vaikka neitsyt mutta silti samanlainen kuin esim. kauris niin kuinka siihen suhtaudutaan onko syntyny vääränä päivänä ja kuukautena, kun ei ole sen luonteinen kun neitsyen tulisi olla vaan on esim. kuin leijona :))

        totta. yleensä vaikka olisi esimerkiksi horoskoopilta leijona niin luonteeltaan voi olla myös vähän rapua ja vesimiestä. eli ei kannata sokeana tällaisiin asioihin luottaa. ei kaikki jotka ovat esim. kauriita ole samanlaisia. riippu ihan milloin on syntynyt ja omasta elämästä ja kokemuksesta että millainen on luonteeltaan jne :)


    • ezdrjxfk

      Olen aurinkomerkiltäni leijona, jolla nousumerkki on kauriissa. Mies on aurinkomerkiltään kauris, jolla nousumerkki on jousimiehessä. Aloitimme seurustelemaan joskus noin 17-vuotiaana. Seurusteltiin yli 7 vuotta, joista osa kihloissa ja vuosi avoliitossa.

      Suhteen alussa olin juuri sellainen ihana ja valovoimainen persoona, joihin leijonissa usein ihastutaan. Flirttailu ja toistemme hauskuuttaminen oli suhteemme alkupuolella suuressa roolissa. Alkuun kaurismies antoikin sitä romantiikkaa ja palvontaa, mitä leijonanaisena kaipasin. Leijona naisena taas olin antelias, lämmin ja huolehtivainen.

      Jossain vaiheessa matkan varrella mä kuitenkin hukkasin itseni. Suhteen ulkopuolisessa elämässäni oli haasteita ja ongelmia, jonka seurauksena menetin sen valovoimaisuuteni ja huolettomuuteni. Mies ei tätä ymmärtänyt missään vaiheessa, josta seurasikin paljon ongelmia suhteeseemme. Myönnän, että viimeisen vuoden aikana en ollut kovin hyvää seuraa. Suhde päättyi hänen aloitteesta.

      Suhteen päättymisestä on kulunut lähemmäs kaksi vuotta. Erokivuista huolimatta olen todella onnellinen, että suhde päättyi ja olen saanut panostaa itseeni. Olen löytänyt taas itsestäni sen ihanan, säteilevän ja seurallisen ihmisen, siis sellaisen, jonka seurassa muutkin viihtyvät. Jälkikäteen olen hieman epäillyt, että hukkasin itseni osittain suhteen takia. Hän oli melko dominoiva suhteessamme, ja minä leijonan tavoin omistauduin siihen suhteeseen liikaa. Monesti leijonaa pidetään kovin itsekkäänä, jota olenkin joissakin ihmissuhteissa. Rakkaussuhteissa taas olen liian antelias ja alistuva, jonka takia taas en jaksa olla iloinen ja flirttaileva. Ongelmia toi myös kaurismiehen välillä liiallinen omistautuminen työhönsä, kauriithan ovat toisinaan lähes työnarkomaaneja.

      Suhde kauriin ja leijonan välillä voi toimia hyvinkin. Molempien osapuolien on vain varottava, ettei jommasta kummasta osapuolesta tule liian dominoivaa. Kauriitkin ovat yllättävän kovia hallitsemaan, vaikka ei niin suorasukaisesti kuin leijonat. Suhde toimii ehkä parhaiten, kun kauris hemmottelee leijonan romanttista puolta ja leijona saa kauriin unohtamaan arjen murheet.

    • Anonyymi

      Olen kauris nainen ja mieheni on leijona mies olemme täydellinen pari, myös sängyssä. Kemiat ei aina riipu horoskoopista, vaan kasvatuksesta, kunnioituksesta, anteeksi antamisesta, rakkaudesta ja pienistä hellyyden sanoista. Kun rakastaa toista ihmistä hyväksyy myös omat virheensä ilman toista muuttaen. Jokainen meistä on erillainen ja me myös tarvitsemme vastakohtaista partneria että voimme nähdä omat virheemme. Siitä alkaa yhteinen taival eteenpäin ilman horoskooppia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe