Kertokaa onko kotisivupalvelinta joka olisi suomen kielinen. Jos sellaista ei ole niin antakaa teko ohjee Geocitiesin kotisivupalvelimelle.
Kotisivuista
9
445
Vastaukset
- Sauli
Esimerkiksi http://www.surfeu.fi/
Ohjeita löytyy suomeksi netistä, mutta englannin ymmärtämisestä on tietotekniikassa aina hyötyä.- Kotisivuista
Mistä siinä voi tehdä kotisivut. Sori jos mä oon tyhmä mutta mä etsin kotisivun tekoohjelmaa. Mä oon vasta viidesluokkalainen joten enkkua en osaa paljoa.
- M2KD
Kotisivuista kirjoitti:
Mistä siinä voi tehdä kotisivut. Sori jos mä oon tyhmä mutta mä etsin kotisivun tekoohjelmaa. Mä oon vasta viidesluokkalainen joten enkkua en osaa paljoa.
Miten niin mistä voi tehdä? Luonnollisesti voit tehdä sivut tasan siitä mistä haluat, ei ole väliä kiinnostaako sua syksy vaiko fantasiamaailmat...
Lue jotain HTML oppaita niin saat PALJON paremman tuloksen (ja hyvän pohjan tulevaisuuden sivujasi ajatellen) kuin jollain valmiilla editorilla (esim www.expage.com). - Make
M2KD kirjoitti:
Miten niin mistä voi tehdä? Luonnollisesti voit tehdä sivut tasan siitä mistä haluat, ei ole väliä kiinnostaako sua syksy vaiko fantasiamaailmat...
Lue jotain HTML oppaita niin saat PALJON paremman tuloksen (ja hyvän pohjan tulevaisuuden sivujasi ajatellen) kuin jollain valmiilla editorilla (esim www.expage.com).Mulla on kans sivut valmiina mut en löydä suomen kielistä isäntää(En taho surfeuta)mistä löydän isännän
???????????????????????????? - M2KD
Make kirjoitti:
Mulla on kans sivut valmiina mut en löydä suomen kielistä isäntää(En taho surfeuta)mistä löydän isännän
????????????????????????????ISP:ltäs varmaan löytyy tilaa 5-30 megaa sivujas varten...
- Make
M2KD kirjoitti:
ISP:ltäs varmaan löytyy tilaa 5-30 megaa sivujas varten...
Mikä sen sivun osoite on...
- M2KD
Make kirjoitti:
Mikä sen sivun osoite on...
www.ispsiosoitetähän.fi tod näk. rtfm sieltä niin selviää.
- suntuubi
suntuubi
- fgfghjjkjlklk
no eiköhän tuo ole JO 16 VUODESSA oppinut jotain uutta dorka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694921Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893404- 423308
- 502599
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451817- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971428- 131295
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027