Lueskelin Koiramme lehden tämän vuoden ensimmäistä numeroa ja hermostuin ihan täysin kun pääsin Tapio Eerolan tekstiin (s. 61). Eerola kirjoitti "130 kansanedustajaa allekirjoitti koiraveron poistamista ehdottaneen lakialoitteen, mutta mitään ei ole tapahtunut. 130 vastustajaa ei mahda mitään 70 koiraveron puolustajalle. Demokratiaa?" Niinpä. Mielestäni tuon pitäisi jo kertoa jotain. Valituskirjeet matkaan vaan..
Tyrmistyttää..
4
794
Vastaukset
- mieltä
Mutta eniten mua ketuttaa se, kun meidän kaupunki ei pysty kertomaan mihin koiravero rahat on käytetty. Ovat menneet kuulema sellaiselle momentille, josta rahoitetaan mm. hiihtolatujen kunnossapito. Ja tunnetusti hiihtoladuille ei ole koiran kanssa menemistä, ellei halua sauvasta silmään... vielä jotain hyödyllisempää voisin rahoittaakin.
- ja roimasti, ,
sen verran kokonaishaittoja, että pitäisi korottaa niin paljon, että todelliset koirien ystävät erottuisivat. kai sitä mielellään maksaa, jos on sen arvoista.
- JOO
OLEN SAMAA MIELTÄ, KUTEN VARMAAN SUURIN OSA KOKO SUOMESTA.
- Hömelö
Nyt kyse oli kyllä lähinnä siitä että kuinka demokraattinen tuo veropäätös olikaan... Asioita haudataan salaperäisesti.
Jos koiraveroa maksava henkilö jotenkin hyötyisi tuosta verosta niin voisi olla että ihmiset maksaisivatkin koiraveroa. Nykyään vaikuttaa vähän siltä että jos kaupungilla on koirapuistoja, ne ovat täynnä lasinsiruja ja kasvavat heinää reiteen asti.. Meneppä sitten sinne koiran kanssa. Mihinhän kaupungit pistävät ne koiraverorahat? Olisi hyvä, jos kaupunki tiedottaisi ihan julkisesti siitä mihin ne rahat menevät ettei ihmisten tarvitsisi ihmetellä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804476
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433719Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163393Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102624IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391963Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941238