Lueskelin Koiramme lehden tämän vuoden ensimmäistä numeroa ja hermostuin ihan täysin kun pääsin Tapio Eerolan tekstiin (s. 61). Eerola kirjoitti "130 kansanedustajaa allekirjoitti koiraveron poistamista ehdottaneen lakialoitteen, mutta mitään ei ole tapahtunut. 130 vastustajaa ei mahda mitään 70 koiraveron puolustajalle. Demokratiaa?" Niinpä. Mielestäni tuon pitäisi jo kertoa jotain. Valituskirjeet matkaan vaan..
Tyrmistyttää..
4
778
Vastaukset
- mieltä
Mutta eniten mua ketuttaa se, kun meidän kaupunki ei pysty kertomaan mihin koiravero rahat on käytetty. Ovat menneet kuulema sellaiselle momentille, josta rahoitetaan mm. hiihtolatujen kunnossapito. Ja tunnetusti hiihtoladuille ei ole koiran kanssa menemistä, ellei halua sauvasta silmään... vielä jotain hyödyllisempää voisin rahoittaakin.
- ja roimasti, ,
sen verran kokonaishaittoja, että pitäisi korottaa niin paljon, että todelliset koirien ystävät erottuisivat. kai sitä mielellään maksaa, jos on sen arvoista.
- JOO
OLEN SAMAA MIELTÄ, KUTEN VARMAAN SUURIN OSA KOKO SUOMESTA.
- Hömelö
Nyt kyse oli kyllä lähinnä siitä että kuinka demokraattinen tuo veropäätös olikaan... Asioita haudataan salaperäisesti.
Jos koiraveroa maksava henkilö jotenkin hyötyisi tuosta verosta niin voisi olla että ihmiset maksaisivatkin koiraveroa. Nykyään vaikuttaa vähän siltä että jos kaupungilla on koirapuistoja, ne ovat täynnä lasinsiruja ja kasvavat heinää reiteen asti.. Meneppä sitten sinne koiran kanssa. Mihinhän kaupungit pistävät ne koiraverorahat? Olisi hyvä, jos kaupunki tiedottaisi ihan julkisesti siitä mihin ne rahat menevät ettei ihmisten tarvitsisi ihmetellä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381