Maikkula

muuttamassako?

Millainen paikka Maikkula on asua? Onko peruspalvelut lähellä? Olen katsonut asuntoa Puohitieltä, onko kenelläkään kokemusta alueesta?

10

1852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alappilalainen

      Itse en ole varsinaisesti Maikkulassa asunut, Iinatissa kylläkin ja kävin aikoinani yläasteen Maikkulassa. Yleisesti ottaen Maikkula on mielestäni ihan asumisen arvoinen paikka. Jotain huhuja olen kuullut, että ostarin ympäristössä olevissa vuokrataloissa olisi ollut joskus jonkinasteisia häriöitä, mutta niin kai se taitaa olla kaupunginosasta riippumatta? Maikkulan ja Talonpojankankaan alue on yleisesti ottaen kuitenkin aika rauhallinen alue, ja peruspalveluiden puolesta pärjää kyllä. Ehkä huonoin puoli alueessa on mielestäni se, että linja-autoja voisi kulkea erityisesti myöhäisempaan aikaan ja viikonloppuisin useampiakin kuin vain linjat nro 3 ja 4, arkisin ajaa sentään numero 5 päivällä.

      • Tietävän

        Eihän Maikkulaan kule yöllä ku yks linkku kerran tunnissa ja se on kolomonen. Nelonen lopettaa Maikkulaan vuorot joskus 9 aikoihin illalla.


    • Annikki

      Kyllä Maikkula on rauhallinen ja kiva paikka asua.Linkut kulkevat viikonloppuisin tosi huonosti varsinkin sunnuntaisin 3 ja 4 peräkanaa ja tosi harvakseltaan,ei järkee.Kaukovainiollle tosi huono päästä myös sekä Kaakkurin suunnalle.

      • pussimatkaaja

        Kaakkuriin kulkee arkisin 1,7,12,13, sunnuntaisin 1 ja 7. Kaukovainiolle 7,12,13(ei pyhänä),14.
        Eli ei mitenkään kovin huonosti maikkulaan verrattuna.


      • auto

        Mikä helevetin linkku. Linja-auto on Oulussa ollut ja tulee olemaan onnikka.


    • Juha

      Postipalvelut kaupassa,hammashoitola (johon on vaikea päästä),kirjasto OK,hieno asukastupa,
      kesällä löytyy hyvät penkit lammen vierestä,
      siellä voi ryypätä ja seuraa on runsaasti.

    • gemmu

      Maikkulassa oli ihan mukava asua.. rauhallista ainakin meillä vaikka sivakan kerrostalossa asuttiinkin..

      Paikka tuli joka puolelta tutuksi.. ikäväkin niitä hyviä lenkkeily maastoja..

      Palveluita oli ihan mukavasti ja kirjastokin remontoitu vasta.. samoin neuvola..

    • asuu edelleen

      Joo täällä Maikkulassa on ihan hyvä asua.Olen asunut Puohitiellä 6v ja asunnot ihan mukavat ja isot verratuna uudempiin.
      Palvelut ihan OK.
      Toi onnikka liikenne on kyl aika peestä kun menevät niin perä kanaa tuossa.
      Ja Kaakkuriin olis hyvä saada vaikka linja 5 ajamaan niin pääsis vaikka onnikalla cittariin kauppaan.Lähi kauppa aika kallis ja Kauppias...omituinen.

    • misäseon

      sehän rempattiin/rempataan se kauppa missä oli se posti. Onko se vielä sielä vai mihin se on muuttanu?

    • Anonyymi

      Vieläkö suomen suosituin petite asuu Maikkulassa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe