ajattelin keväällä hankkia skootterin(kun ei ole varaa pitää autoa)ja budjetti on tuollainen 600€.ja nyt tarvitsisin teiltä vähän vinkkiä että minkä merkkisen skootterin sitä kannattaisi hankkia ja mitä ei missään nimessä. eli sellainen perus 50cm3, jolla voisi ajaa myös muutaman asteen pakkasessa.
kiitoksia!
hyvä skootteri alle 600€:lla?
58
104176
Vastaukset
- Kiki
Sinä MISTÄÄN löydät 50cm3 skootteria, etkä mitään muutakaan skootteria noin 600 eurolla, et edes käytettynä, skootterista joudut pulittamaan ainakin tuollaisen 1200€ käytettynä ja uutena muutaman tonnin.
Halvin skootteri taitaa tällä Hetkellä olla Honda ja sit fude- skopan ostaja
kyllä suhtkoht hyvän skootterin saa robinhuudista tai citimarketista alle 800 eurolla. Kunnon skootterin saa myös 950 eurolla. Se on jo todella laadukas Peugeot V-clic.
- Sinde-
skootterin saa alle tonnilla jos vaan osaa etsiä. esimerkiksi leppävirralta tai varkaudesta saattais lähtee skootteri alle 800€:lla.
- Absukkaliini
Kiki 600e:llä saa itse asiassa ihan hyvänkin skoban. Sinulla ei ilmeisesti ole tietoa nyky skoottereiden hinnasta laadun suhteen. Kuten joskus edellä mainitsin, mopon merkki, mopon katteet, mopon teema ja muutenkin ulkonäkö verottaa osansa jo huimasti. Sinuna olisin todellakin hiljaa, jos et todellakaan tiedä mistään mitään. Pidä mölyt mahassa ja suhtaudu asioihin enemmän positiivisesti. Älä ajattele tätäkään juttua tyyliin: Voi vittu ku roikkuu!!, vaan: Vittu ku roikkuu hienosti
- ,,,,,,,
Ainakin myllymäki myy ROCKY TITAN hinta jotain 700e. Se on hintaansa nähden erittäin laadukas, ainakin mitä olen kuullut juttuja.
- Rabe-90
tuo kiki tuossa taas viisastelee.
siis tarkoitat varmaan moposkootteria.
eli Fude taitaa olla tällä hetkellä halvin moposkootteri jotain 600€.- Kiki
Hän meinaa 50cc kevariskootteria, johan se viestissäkin sanotaan
- maccary69
jos merkillä ei ole niin väliä, niin käyppä katsomassa ihan vaikka halpahallista tai jostain vastaavasta. tai katso netistä käytettyjä, varmasti löytyy ältä 600E, mm. www.nettiauto.com, heti löysin alta 600E maksavan pelin, mm. 200E eikä näyttänyt miltään romulta. käyppä kattomassa.
- maccary69
maccary69 kirjoitti:
jos merkillä ei ole niin väliä, niin käyppä katsomassa ihan vaikka halpahallista tai jostain vastaavasta. tai katso netistä käytettyjä, varmasti löytyy ältä 600E, mm. www.nettiauto.com, heti löysin alta 600E maksavan pelin, mm. 200E eikä näyttänyt miltään romulta. käyppä kattomassa.
nettiauto/nettimoto sivuilta löytsin merkki skootterin juuri siihen 600E. Peugeot Trekker, jossa näytti vielä olevan tehoputki kiinni!
- fudemies
LOOOOOOOOOOOOOOOOL ite ostin fuden 100e ja toimi moitteettomasti -.- niitä saa sika halvalla ku osaa ettiä esim nettimotosta pälli
niitä saa talvella aivan kohtuuhintaan
- hod
http://www.savenmaa.fi/tuotteet/150/152/sko599.phtml
Ei mikään paras mahollinen mutta onpahan uus ja maksaa sen 600 e.- Kiki
Toihan on mopo, ja ei saa kevarin kilpiin helpolla..
- jay
anteeksi epäselvyys, nimittäin tarkoitan moposkootteria.
- jay
eli onko jotain hyviä nettisaitteja missä myydään uusia tai käytettyjä moposkoottereita?
- Reksa08
jay kirjoitti:
eli onko jotain hyviä nettisaitteja missä myydään uusia tai käytettyjä moposkoottereita?
www.myllymaennettikauppa.fi
- hhhhhhhh
www.motopalsta.com
- Jemina91
Maksaa 990€ muistaakseni. Ja fude on vielä halvempi. Muita en tiedä.
- ...
Osta Kinroadin skootteri kone-glansilta. makso jotaa 600€ ja meni vakiona GPS mittauksen mukaan 68 km/h. Ei noi kiinalaiset taida noit kuristuksii paljo asennella..
- hau
löytötavara talo/ kuljun kartano myy kiinalaista skootteria 599€
- ????
moi mitäs skopon uus omistaja tietää kohta on uus skopo hetki vielä
- nauris
www.kone-glans.fi Tulta saat fuden kinroad merkkisenä 700€. hyvä mulla kulkee vakiona n.65km/h
- holla
no jos ostat käytetyn se ois tuplasti halvempi ku upo-uus.. aprillia on sillee käytettynä 600-2000e.. käy tzekkaamassa www.nettimoto.com sieltä eti minkä vaan haluut.. ja hinnat on 400-2000e :) kalliimpikin löytyy xD
- Nanni-73
Osta käytetty kymco super fever. Ne ovat kestäviä, laadukkaita ja halpoja. Älä kajoa noihin kiinan ihmeisiin. niiden laatu ei ole mitenkään ihmeellisen hyvää. Omalla feverilläni on ajettu 16 000km ilman mitään ihmeempiä vikoja.
- von tare
kiinalaiset skootterit ovat ihan ok mutta itse olen kokeillut ajaa ja ajotuntuma oli kepponen tehottoman tuntoinen pieni kokoinen isolle miehelle suosittelen cpi popgornia skootteria hinta noin 1140 ekuria 2 tahtinen mutta jos ajat myös talvella kannattaa kysyä osto paikasta toimiiko myös pakkasella itselläni oli mbk booster joka ei pelannut talvi aikaan kaasuvaijeri jäätyi jumiin muutenkaan runko malli ei ollut talvi aikaan sopiva
- maccary69
suosittelen powermax yiying, ei mikään kallis, mutta toimiva peli. melko pirteä, suoralla vakiona NOIN 60-70KM/H. nopeusmittarissa voi olla heittoa joka johtuu skootterin 12tuuman renkaasta. mutta suositteen silti tätä mopoa. (ei kannata pitää ulkona tai ajaa liian kovilla pakkasilla!)
- late--90
älä nyt hyvä ihminen osta tommosta halpa paskaa, koska sulla menee sen korjaamiseen samat rahat ku uuteen esim. peugeot skopoon ajan mittaan, varsinkin jos ajelet paskoilla teillä tai talvella. Pikku vikoja täynnä jatkuvasti, tai ei välttämättä niin pieniäkää vikoja. OSTA LAATU SKOPO, pääset helpommalla.
- make
late--90 kirjoitti:
älä nyt hyvä ihminen osta tommosta halpa paskaa, koska sulla menee sen korjaamiseen samat rahat ku uuteen esim. peugeot skopoon ajan mittaan, varsinkin jos ajelet paskoilla teillä tai talvella. Pikku vikoja täynnä jatkuvasti, tai ei välttämättä niin pieniäkää vikoja. OSTA LAATU SKOPO, pääset helpommalla.
joopa joo, jo vajaan vuoden ajelleena powermaxilla osaan sanoa et hukkaan ois menny kaikki yli 795 summasta. ei vikoja ja säilytän pihalla sateessa ja myrskyssä. mitä sitä maksaa merkkiskootterista turhaan! sillä hinnalla saa kolme kinuskia. kunhan huollot tekee ajallaan ni tuskin mitään ongelmia tuleekaan
- jannu93
mulla ois myynissä peugeot speedake kaikki toimii moitteetomasti, ja kulkee joku 60. takana on uus kumi ja eteen ehkä ostan tässä joku päivä jos kerkeen ja muistan. vm.96 osia eii oo tarvinnu siihen ostaa muutakun sytytyspuolan, ajovalo polttimon ja tulpan uusin samaan aikaan kuin sytyspuolan, niin ja akku on ostettu pari viikkoo sitten. niin ja voi ajaa pakkasellakin että kyllä lähte aina käyntiin??
- kaasari
www.falmek.fi sietä kannattaa katsella aika-ajoin. Siellä on välillä ihan älyttömän halpoja skoduja ja mönkkäreitä. Yleensä vaan 1 kappale mut silti.
- keeway
tosi laadukkaita ja halpoja,
mukana:
kauko käyynistys/varashälytin
peite
boxi ( homonäköne)
focus ja matrix on päälle 1000 uutena
mut hurricane lähtee varmaa jostain tolla hinnalla, jokku kiinalaiset halpa mopot kute fude (helppo käyttönen)sitä suosittelisin jos ei halua kauheesti siottaa rootteriin, kuristukset pois ehd ne vaa syö konetta... - nännärgee
osta piaggio, jos saa alle kuuensaan, mut ei saa uutta, nrg een jos löyät ni hyvä
- Nekkunen
MItä eroa on mopolla skootterilla ja moposkootterilla? mikä kortti se on minkä voi suorittaa 15 v:nä? ja mitä sillä kortilla saa ajaa ??
- tinttani
Nekkunen kirjoitti:
MItä eroa on mopolla skootterilla ja moposkootterilla? mikä kortti se on minkä voi suorittaa 15 v:nä? ja mitä sillä kortilla saa ajaa ??
Mopo on 50cc kakspyöränen peli. Skootteri on skootterimallinen pyörä, voi kuitenkin olla tehokkaampi kuin 50cc, esim kevariskootteri 125cc. Moposkootterilla tarkotetaa vaan 50cc skootterimallista pyörää. Eli mopotehoista skootteria.
15v. voi ajaa moposkootterin ja sillä saa ajaa mopoa, mönkijää ja moottorikelkkaa. Samaan kokeeseen voi yhdistää myös traktorikortin jos haluu, maksaa joku 20e lisää. - joku joka tietää
tinttani kirjoitti:
Mopo on 50cc kakspyöränen peli. Skootteri on skootterimallinen pyörä, voi kuitenkin olla tehokkaampi kuin 50cc, esim kevariskootteri 125cc. Moposkootterilla tarkotetaa vaan 50cc skootterimallista pyörää. Eli mopotehoista skootteria.
15v. voi ajaa moposkootterin ja sillä saa ajaa mopoa, mönkijää ja moottorikelkkaa. Samaan kokeeseen voi yhdistää myös traktorikortin jos haluu, maksaa joku 20e lisää.mopokortilla ei saa jaa moottorikelkkaa, siihen tarvitaan T-kortti eli traktorikortti ja mopo- ja traktorikortti yhdessä maksaa tasan saman verran kuin pelkkä mopokortti
- vitsi
osta kerralla kunnon peli ni ei mene rahat korjauksiin ja varaosiin
- dfghdggegdg
kymco on ihan ok se vaan hajoo käsiin, peugeot on nätti, kestävä hyvä yms
- Kokemusta olisi.
Laita vaan halpis kiinalainen. ne on varmatoimisia.
- on Ehdottomasti
Baotian. Katso skootterivertailu
http://www.skootteri.info/ - Abuliinuska
Siis 600e saa ihan kohtuu hyvän skoban, millä pääsee paikasta toiseen ihan näppärästi. yleensäkin merkki, katteet, mopon teema tuo monta sataa euroa lisää hintaa. Ei huolta: moponetti.com ! Sieltä etsit sopuisan skobbeliinin ja ei muuta kuin hauskoja ajelu hetkiä kesän rientoon. KLYCKA TILL !
- |juha|§
300 sadalla saa jo hyvän skootterin D:
- von tare
no näin ostin powermax mtx 2 skoden ja ongelmia on ollut pensan saannissa alipainehana on ihan epäonnistunut keksintö toimii jonkun aikaa 45km nopeudessa kun ajaa jonkun aikaa sammuu koko paska ohitin itse hanan kokonaan suoraan letku kaasuttajaan niin pelaa kyllä jarrut on tehottomat kiinan ihmeessä h850e uutena siihen hintaan ok väkkärä
- skodemän
von tare kirjoitti:
no näin ostin powermax mtx 2 skoden ja ongelmia on ollut pensan saannissa alipainehana on ihan epäonnistunut keksintö toimii jonkun aikaa 45km nopeudessa kun ajaa jonkun aikaa sammuu koko paska ohitin itse hanan kokonaan suoraan letku kaasuttajaan niin pelaa kyllä jarrut on tehottomat kiinan ihmeessä h850e uutena siihen hintaan ok väkkärä
en suosittele kiinalaista on kokemusta mbk yamaha yms laatumerkki
- hullui
skodemän kirjoitti:
saatana kiinalaiset mä sexsyaaan teidät
- kiinalainen sanili
skodemän kirjoitti:
kyllä kiinan ihme skootterit hyvin toimii ja liikkuu -10 asteen pakkasessakin ihan hyvin
- kalukalu
HAHAA sain skootterin 200eurolla, kaverin mopo meni huoltoon, uus jäähdytin 275 muu huolto, n. 200 lisää= 475 =2 omaa skootteriani Tosin, skootterini on käytetty, sillä on kaaduttu ja katteet ovat naarmuilla ja hieman rikki osa, mutta muuten edullinen ostos!
- just joo
just hyvä paras mä ostan
- yssnjsz
Kiinan skootteri cittarin eteisestä. Oli viimeinen laatuaan ja mopokausi lopussa: Myivät heti pois 450 eurolla. On jopa valmiiksi kilvissä : ) Soliferin tarrat, ei ihan se pienin malli.
Näitä yksittäiskappaleita saattaa saada sopivasti. Keväällä maksaa taas 700 eurosta ylöspäin.- dfr
pyöräkin on nopeampi kuin joku marketista ostettu paska.
- en ehtiny ostaa!
dfr kirjoitti:
pyöräkin on nopeampi kuin joku marketista ostettu paska.
aloittaja on jo autoiluikäinen!!!
- glanspower skootteri
Ostin jonkin aikaa sitten Kone-Glansilta tyttärelle kiinalaisvalmisteisen "GlansPower ZNEN ZN50QT-11 CLASSICO" merkkisen pyörän ja hyvin on pelittänyt, hintakin alle 600e. Tyttökin ihastui väriin, kun sai pinkkinä.
http://glanspower.fi/tuote/413 - noob-mopoilija
glanspower skootteri kirjoitti:
Ostin jonkin aikaa sitten Kone-Glansilta tyttärelle kiinalaisvalmisteisen "GlansPower ZNEN ZN50QT-11 CLASSICO" merkkisen pyörän ja hyvin on pelittänyt, hintakin alle 600e. Tyttökin ihastui väriin, kun sai pinkkinä.
http://glanspower.fi/tuote/413Oon ostamassa kesää varten ekaa skootteria kun ei jaksa autolla aina ajella, oon 25v ja oon kattonut Solifer 50S skootteria jonka hinta on 990euroa netanttilassa toimituskulut.
Olisko tuo GlansPower ZNEN ZN50QT-11 CLASSICO parempi vaihtoehto? :)
- Löytyykö esimerkiksi varaosia mistään?
- Eikös Soliferissa ole samat osat kuin kiinan ihmeissä mutta kasaus tapahtuu suomessa?
- Saako mopon seisontavakuutukselle talven ajaksi? - Kokemusta on
noob-mopoilija kirjoitti:
Oon ostamassa kesää varten ekaa skootteria kun ei jaksa autolla aina ajella, oon 25v ja oon kattonut Solifer 50S skootteria jonka hinta on 990euroa netanttilassa toimituskulut.
Olisko tuo GlansPower ZNEN ZN50QT-11 CLASSICO parempi vaihtoehto? :)
- Löytyykö esimerkiksi varaosia mistään?
- Eikös Soliferissa ole samat osat kuin kiinan ihmeissä mutta kasaus tapahtuu suomessa?
- Saako mopon seisontavakuutukselle talven ajaksi?Voi kuule samoja osoa samasTa tehtaasta ne tulee ulos sekä soliferin skootterit että baotianin/fuden solifereita kasattiin suomessa sillon kun sä olit vielä tutti pullo iässä
- keeway matrix
olis keeway matrix myynnissä! Toimiva peli myös talvella (: maksoi uutena 1500e eli aika halvalla lähtee! itse en sitä enää tarvitse.. jos olet kiinnostunut, niin pistä viestiä sähköpostiin: [email protected]
- keewayt hyytyy
älä mitään fude keeway ym kiinanpaskaa osta ne hajoaa vaan on rumia ja saat hävetä ite ostin yamaha jog r 50cc skopon ja kaverit kuolaa peräs ja ei oo mitää vikoja
- Made in China
Yamah Jog = MBK MACH
- Jokujokatietää
Et varmasti saa HYVÄÄ skootteria 600eurolla... joudut maksamaan ainakin 1000e jos haluat vähänkin laadukkaan pelin.
- skoterboy
Citymarketista löytyy skootteri jtn. 700-800€
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505167Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.672945Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2871466Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721143Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781106Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1291072
- 1711044
- 49924