Morjensta! Ajattelin vähän näin yleisesti kysellä mielipiteitä Tompasta! Ruusuja ja risuja!
Itse pidän paikkaa Kouvolan ykkös pubina! Kiva aina mennä.. saa ystävällistä palvelua ja ihan jees porukkaa istumassa! Ainut miinus että viikonloppuisin paljon porukkaa! Stand up illat on loistavia! Eli jatkakaa siellä Tompassa samaan malliin!
Irish Pub Old Tom
9
3612
Vastaukset
- paikka!
Tomppa on erittäin leppoisa paikka ja palvelu on hyvää. Ainut miinus on minunkin mielestä väenpaljous viikonloppuisin ja sempä takia on tomppa-käynnit harventuneet.
- vanha tomp...
Olen käynnyt kys. paikassa n.10 vuoden ajan. Välillä tuntuu että porukka aika soseessa..mut kaipaamaan jään elävää musiikkia eritoten ja urheilua voisi vähentää.henk. kunta on nykyään ok.
- kokemuksia.
No minä puolestani olen törmännyt baarimikkojen "pakkomyyntiin"...paikka oli menossa kiinni ja kuulin kun baarimikko sanoi julkaisukelvottomia juttuja koskien minua, kun istuuduin baaritiskin luo ja sitten kuuluvammin ystävällisen maireasti, että "mitä saisi olla"..?
En tilannut mitään.- aina paha.
Olisiko kapakoissa parempi, jos henkilökunta ei asiakkaita huomaisikaan?
- edellinen
aina paha. kirjoitti:
Olisiko kapakoissa parempi, jos henkilökunta ei asiakkaita huomaisikaan?
Kyse oli VITTUILUSTA. Minä en tilaa vittuilevilta baarimikoilta mitään!
- ScottyBoyWithKilt
Mukava mesta, mut viikonloppuisin hirmu täys (pieni koko). Mukava irkkutunnelma ja hyvät oluet. Urheilutapahtumat screeniltä on tietysti ihan hyvä lisä ketkä moisesta touhusta tykkää...
- mielipide.
Kunnon "irkkutunnelma" löytyy IRLANNISTA itsestään!
- Samppa
mielipide. kirjoitti:
Kunnon "irkkutunnelma" löytyy IRLANNISTA itsestään!
On kyllä totta, mutta...
Itse irlannin yöelämään (tai no iltaelämään) tutustuneena sanon, että jos on suomalaiset töykeitä baarissa niin irkut sitä vasta onkin !
En ole missään törmännyt vastaavaan, että esim pöytä vallataan tyylillä; voinko istua hetkeksi tähän odottamaan kaveriani", hetken päästä "mehän ollaa istuttu tässä koko ilta etsikää itse vapaa pöytä" !
Eikä ollut ainoa tapaus. Mutta se siitä.
Tomma ihan ok paikka, yleinen siisteys vaan saisi olla parempi. Alkaa olemaan aika nuhjuinen paikka jo nykyään. Rempnttia kaipaisi ! - mielipide.
Samppa kirjoitti:
On kyllä totta, mutta...
Itse irlannin yöelämään (tai no iltaelämään) tutustuneena sanon, että jos on suomalaiset töykeitä baarissa niin irkut sitä vasta onkin !
En ole missään törmännyt vastaavaan, että esim pöytä vallataan tyylillä; voinko istua hetkeksi tähän odottamaan kaveriani", hetken päästä "mehän ollaa istuttu tässä koko ilta etsikää itse vapaa pöytä" !
Eikä ollut ainoa tapaus. Mutta se siitä.
Tomma ihan ok paikka, yleinen siisteys vaan saisi olla parempi. Alkaa olemaan aika nuhjuinen paikka jo nykyään. Rempnttia kaipaisi !Ainakin irkut osaa BAILATA! Sen, mitä minä tiedä n, niin "tunnelma oli katossa" Irlannissa ja jengi tanssi miehiä myoten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840