Vihdoinkin se tapahtu

Aliannsi ulos liigasta

Vihdoinkin se tapahtui,se jota kauan osattiin osottaa,eli Vantaan Allianssille ei myönnetty liigalisenssiä.Oikein vantaalaisille,toivottavasti oppivat,että liigaan noistaan pelaamalla eikä ostamalla Stadilaista joukkuetta ja siirretä sitä Vantaalle.

6

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallipanssi

ei ostamalla vaan pöllimällä

• joku889

TE MOLEMMAT OOTTE NUIJIA JA MUUTENKIN ULKONA ILMEISESTI JALKAPALLOSTA...
        Huomautan että atlantis oli talous vaikeuksissa silloin ja he suostuivat järjestelyihin joissa ATLANTIKSEN VELKAVASTUU POISTUU
        suomessa on liikaa idiootteja kuten liigan lisenssi valiokunta...jan valden on itse niin iso idiootti että palloliitto jää sen varjoon

• dsöflkösa
        joku889 kirjoitti:

Huomautan että atlantis oli talous vaikeuksissa silloin ja he suostuivat järjestelyihin joissa ATLANTIKSEN VELKAVASTUU POISTUU
        suomessa on liikaa idiootteja kuten liigan lisenssi valiokunta...jan valden on itse niin iso idiootti että palloliitto jää sen varjoon

Hajoo sä siihen vantalainen juntti! Onneks tommonen sopupelijoukkue tiputettiin pois! Luulin jo että liikaa sisäpiiriläisiä joukkueessa ni painetaan villasella mut onneks ei!

• perse
        joku889 kirjoitti:

joo, spedeanssihan pelasti atlantiksen. vittu mua vituttais olla joku ALLIGAATTORI!

• joopajoo

Juu kiitos siitä että tuollainen pelkällä rahalla, saatananmoisella kikkailulla ja tuollaisella eipäs-juupas ry-oy-ry-oy kikkailulla toiminut seura pudotettiin ja toivottavasti pudotetaan sieltä perkeleen valituslautakunnasta (vai mikä helvetti se on).. eihän asiassa pitäisi olla mitään epäselvyyttä. Kaikki velvollisuudet näköjään heidän mielestään kuuluu OY:lle ja oikeudet kaikesta taasen RY:lle... EI VOI TOIMIA!!! toivottavasti toista: poikkeusluvalla varmaan jo 7 vuotta pelannutta seuraa ei sieltä pohjoisesta vaan lasketa tilalle.. muut laittaneet katsomotyms.. kuntoon vuosina 98-2000 ja nämä pelleilleet sieltä asti "poikkeusluvillaan"

• VERIKOIRAT!

ON YKSIMIELISESTI PÄÄTETTY, ETTÄ PISTERILLE LANGETETTUJA SAKKOJA EI POISTETA. FASISTIT OVAT PUHUNEET BELGIALAISELLE AINOATA KIELTÄÄN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      501
      1887
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      379
      1576
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1378
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1367
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      113
      972
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      929
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      916
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      771
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      764
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      763
    Aihe