Onnellisuus

Junnujannu

Mitä se on? Voisiko joku onnellinen vähän valoittaa sitä minulle et mistä se tulee..

3

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin minä

      Se tulee itsestä, sisältä. Näkyy hymynä. Onnellisuus on onnea asioista joita sinulla jo on. Materia on toisarvoista. Onnellisuus on tasapainoa, rauhallisuutta, elämän rikkauden näkemistä. Onnellisuus on itsenäistä, ei toisesta riippuvaista, mutta onnellisuuden voi jakaa toisen kanssa kun osaa ensin olla onnellinen yksin. Onnellisuus on kissani kehräys, lumisade, hyvä esimies. Mottoni on: pienistä onnen murusista tulee iso onnellinen pipari.

    • onnielli

      Olen samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja, mutta en ota noin siirappista linjaa...onnellisuus lähtee vain ja ainoastaan sinusta itsestäsi! Toiset ihmiset osaavat onnellistua pienistäkin asioista, toiset taas ovat luonteeltaan katkeruuteen ja synkkyyteen taipuvaisia ja silloin elämästä nauttiminen on vaikeampaa. Siis pidä huoli siitä, että loppuelämäsi tavoite on optimistinen asenne ja luotto siihen, että kaikista ongelmista selvitään - vaikka välillä vähän takapakkia tulisikin! Eikä raha ei tee onnelliseksi, vaikka se pirusti helpottaakin...

      • piparinmuruset

        onni on hyvä olo. Minulle se tulee useimmiten luonnossa. Mikään ei ahdista tai lannista. On hyvä ja vähän "juhlava olo". Tämä olo voi tulla huonon päivän keskelläkin. Onni on kauneuden havaitsemista ja tunne-elämys kauneudesta. Voit katsella maailman kauneinta maisemaa ja se ei tunnu missään tai sitten voit tuntea auringon paisteen ja nähdä hämähäkin seitin nurkassa kiiltävän ilta-auringossa. Ja se on niin kaunis että jäät sitä hartaana ihailemaan.Onni on elämää. Elämä on ihmiset, eläimet ja luonto. Onni on välittämistä. Onni on aito hymy.

        Tällasia pieniä onnenmurusia tuli mieleen. Liian harvoin osaan olla onnellinen. Onnelliseksi voi kuitenkin toinen ihminenkin tehdä. Ihmiset ovat riippuvaisia toisistaan, koska heijastavat toisiaan. Jos minä hymyilen sinulle ja sinä hymyilet vastaan oloni on onnellisempi kuin jos irvistäisit minulle. Onni on iloa olemassaolosta:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      41
      3021
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2011
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1473
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1355
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1331
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1241
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1161
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1095
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe