Mitä se on? Voisiko joku onnellinen vähän valoittaa sitä minulle et mistä se tulee..
Onnellisuus
3
655
Vastaukset
- näin minä
Se tulee itsestä, sisältä. Näkyy hymynä. Onnellisuus on onnea asioista joita sinulla jo on. Materia on toisarvoista. Onnellisuus on tasapainoa, rauhallisuutta, elämän rikkauden näkemistä. Onnellisuus on itsenäistä, ei toisesta riippuvaista, mutta onnellisuuden voi jakaa toisen kanssa kun osaa ensin olla onnellinen yksin. Onnellisuus on kissani kehräys, lumisade, hyvä esimies. Mottoni on: pienistä onnen murusista tulee iso onnellinen pipari.
- onnielli
Olen samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja, mutta en ota noin siirappista linjaa...onnellisuus lähtee vain ja ainoastaan sinusta itsestäsi! Toiset ihmiset osaavat onnellistua pienistäkin asioista, toiset taas ovat luonteeltaan katkeruuteen ja synkkyyteen taipuvaisia ja silloin elämästä nauttiminen on vaikeampaa. Siis pidä huoli siitä, että loppuelämäsi tavoite on optimistinen asenne ja luotto siihen, että kaikista ongelmista selvitään - vaikka välillä vähän takapakkia tulisikin! Eikä raha ei tee onnelliseksi, vaikka se pirusti helpottaakin...
- piparinmuruset
onni on hyvä olo. Minulle se tulee useimmiten luonnossa. Mikään ei ahdista tai lannista. On hyvä ja vähän "juhlava olo". Tämä olo voi tulla huonon päivän keskelläkin. Onni on kauneuden havaitsemista ja tunne-elämys kauneudesta. Voit katsella maailman kauneinta maisemaa ja se ei tunnu missään tai sitten voit tuntea auringon paisteen ja nähdä hämähäkin seitin nurkassa kiiltävän ilta-auringossa. Ja se on niin kaunis että jäät sitä hartaana ihailemaan.Onni on elämää. Elämä on ihmiset, eläimet ja luonto. Onni on välittämistä. Onni on aito hymy.
Tällasia pieniä onnenmurusia tuli mieleen. Liian harvoin osaan olla onnellinen. Onnelliseksi voi kuitenkin toinen ihminenkin tehdä. Ihmiset ovat riippuvaisia toisistaan, koska heijastavat toisiaan. Jos minä hymyilen sinulle ja sinä hymyilet vastaan oloni on onnellisempi kuin jos irvistäisit minulle. Onni on iloa olemassaolosta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516600- 705601
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1034908Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273635- 2053201
- 413025
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242944mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132829- 1561661
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3461610