on uuden clion ja uuden yariksen ero.Meinaan onko laadussa ,mukavuudessa,ajettavuudessa eroja.Tilat ja turvallisuus,hinta ja lienee äänettömyyskin on samalla tasolla.
Mikäköhän
2
503
Vastaukset
- Sakke
Itse kävin Helsinki Motor Showssa koeistumassa uuden Clion, joka tulee Suomen markkinoille. Auto on hieman isompi kuin uusi Yaris ja saanut paljon kehuja laadustaan eurooppalaisilta mooottoritoimittajilta. Kannattaa odottaa kevättä ja vertailla molempia silloin.
- Mutua
että Clio on mukavampi, parempi ajettava ja hiljaisempi kuin Yaris. En ole tosin uutta Clioa ajanut (tai edes nähnyt), mutta Yarista koeajoin tänään. Yaris on selvästi huonompi ajaa kuin tämä vielä myynnissä oleva vanhempi Clio.
Vaimon mielestä tosin Yaris oli ihan hyvä ja kun hänelle ollaan autoa ostamassa, niin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966