Delta-Auto romahtaa

VillaCuore

Saatte nähdä, tällä menolla Delta-Auto joko lopettaa tai merkittävästi supistaa toimintaansa vuoden sisällä. Autot myydään alennuskupongeilla, annetaan ylihyvityksiä, henkilökunta vaihtuu tuhkatiheään, ja huolloista revitään tähtitietellisiä summia. Ei se venäläinen raha loputtomasti voi riittää....

75

54589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tomppa

      Kävin viikonvaihteessa Delta-autossa Lahdessa eikä se ainakaan romahtanut mihinkään. Sen sijaan Puolassa romahti messuhalli, mikä sinänsä oli ikävä tapaus. Sekä venäläinen että Delta-auton raha ovat kasvusuunnassa. Venäjän kansantalous kasvaa Euroopan kovinta vauhtia ja kasvussa on myös Delta-auton myynti. Kia on osoittautunut myyntimenestykseksi, Alfa 159 on jo nyt myynyt hyvin, Croma tulee nostamaan Fiatin myyntiä uudelle tasolle, samoin Grande Punto, samoin uusi Stilo... Venäjältä ei tarvitse pumpata Delta-autoon rahaa. Virta on toiseen suuntaan, valitettavasti.

      • Arska

        siinä oli tyhjentävä vastaus epätietoiselle kaverille. Hyvä Tomppa


      • Tomppa
        Arska kirjoitti:

        siinä oli tyhjentävä vastaus epätietoiselle kaverille. Hyvä Tomppa

        ...ja kuittaa.


      • Lada 1200s

        Ladan myynti kasvaa myös, alkaa olla myydyimpien mallien joukossa hintaluokassaan. Tänä vuonna esitellään uusi Kalina ja tulossa on myös 110:n korvaava priora...


      • on näin, sano...
        Lada 1200s kirjoitti:

        Ladan myynti kasvaa myös, alkaa olla myydyimpien mallien joukossa hintaluokassaan. Tänä vuonna esitellään uusi Kalina ja tulossa on myös 110:n korvaava priora...

        "Ladan myynti kasvaa myös, alkaa olla myydyimpien mallien joukossa hintaluokassaan. Tänä vuonna esitellään uusi Kalina ja tulossa on myös 110:n korvaava priora..."

        Varmasti on myydyin, siinä hintaluokassa kun ei muita autoja ole...


      • Lada 1200s
        on näin, sano... kirjoitti:

        "Ladan myynti kasvaa myös, alkaa olla myydyimpien mallien joukossa hintaluokassaan. Tänä vuonna esitellään uusi Kalina ja tulossa on myös 110:n korvaava priora..."

        Varmasti on myydyin, siinä hintaluokassa kun ei muita autoja ole...

        No esim. suzukilta, fiatilta, kialta, daevoolta löytyy samassa hintaluokassa olevia autoja. Varmaan muitakin. Katsele itse tuulilasin sivuilta. Aken sivuilta voit hakea myyntimäärät. Äkikseltään ei löytynyt muita kuin fiat punto, jota olisi myyty enempi ku lada 110:a


      • Monni

        Eihän ne myyntimäärät, vaan se mitä siitä jää käteen.


      • Monni kirjoitti:

        Eihän ne myyntimäärät, vaan se mitä siitä jää käteen.

        Lupasivat autostani 10 000 e. vaihdossa uuteen. Vastaavia kuin omani (joskin hieman vähemmän ajettuja) on kyseisessä firmassa myytävänä hintaan 21 000 - 23 000 e. Mielestäni 100%:n kate on aika hyvä millä tahansa alalla? Ei taida olla kuin huumausainekauppa, jossa yleisesti katteet ovat kovemmalla tasolla.


      • kuga
        Jönsson kirjoitti:

        Lupasivat autostani 10 000 e. vaihdossa uuteen. Vastaavia kuin omani (joskin hieman vähemmän ajettuja) on kyseisessä firmassa myytävänä hintaan 21 000 - 23 000 e. Mielestäni 100%:n kate on aika hyvä millä tahansa alalla? Ei taida olla kuin huumausainekauppa, jossa yleisesti katteet ovat kovemmalla tasolla.

        Se, miksi sinun autoosi on tarjottu niin paljon vähemmän on varmasti monta syytä. Yksi, minkä itsekin kerroit on kilometrit. Jos sitten autoa ei ole huollettu ja se on täynnä lommoja ym. mitä pitää laittaa ennenkuin auto on myyntikunnossa on varmasti pudottanut autosi arvoa. Pitäkää hyvä huoli autoistanne, jos vaihto on joskus ajankohtainen. Vain sillä saatte autostanne parhaan mahdollisen arvon.


      • 6011
        Lada 1200s kirjoitti:

        Ladan myynti kasvaa myös, alkaa olla myydyimpien mallien joukossa hintaluokassaan. Tänä vuonna esitellään uusi Kalina ja tulossa on myös 110:n korvaava priora...

        Joo, ensi vuonna julkaistaan se uusi kolina ja kuulemma iso sportti räminä.


      • Kävikää n

        no mites nyt suukki pannann oli vahvat mielipiteet ,, mut valitettavasti väärät


      • reksama
        Tomppa kirjoitti:

        ...ja kuittaa.

        Kuinkas siinä sitten kävikään? :)


      • Pankkineiti
        Jönsson kirjoitti:

        Lupasivat autostani 10 000 e. vaihdossa uuteen. Vastaavia kuin omani (joskin hieman vähemmän ajettuja) on kyseisessä firmassa myytävänä hintaan 21 000 - 23 000 e. Mielestäni 100%:n kate on aika hyvä millä tahansa alalla? Ei taida olla kuin huumausainekauppa, jossa yleisesti katteet ovat kovemmalla tasolla.

        Sori aiheeseen suoraan liittymättä kateprosentti lasketaan myyntihinnasta, ei hankintahinnasta. Toki tos esimerkissä reilu 50% on ihan mukava kate ;/


    • deltan asiakas

      ei villa cuore, mikä sitten liekään kelvannut vaihtoon......

    • Teltsikka

      ainakin Vaasassa, Delta-auto tarvitsee aina vaan pienempiä ja pienempiä toimitiloja. Kohta ne myy ja huoltaa kai niitä Ladoja ja Fiatteja asuntovaunusta käsin, sillä aikaa kun muut laajentaa.

      • lopetti

        kokonaan. Vuoden vaihteessa. ei näy enää yhteystietoja netissä


      • italofani
        lopetti kirjoitti:

        kokonaan. Vuoden vaihteessa. ei näy enää yhteystietoja netissä

        ..paskaa, ainakin viikko sitten oli uusia fiatteja ja ladoja pihalla monin kappalein..


      • Kemu69

        Delta-Autolla on kylän komeimmat "lasipalatsit". Kauppa käy ja rahaa tulee.


      • Lada 1200s
        italofani kirjoitti:

        ..paskaa, ainakin viikko sitten oli uusia fiatteja ja ladoja pihalla monin kappalein..

        www.delta-auto.fi sivuilta ei löydy yhteystietoja, eikä liikkeen vaihtoautoja. Ennen vuodenvaihdetta löyty. Miksi?


      • Moskovskaja
        Kemu69 kirjoitti:

        Delta-Autolla on kylän komeimmat "lasipalatsit". Kauppa käy ja rahaa tulee.

        Deltalinnakeen viimeinen monni.


    • pennin venyttäjä

      Huoltohinnat ovat tosiaan kalliit.
      Kannattaisi katsoa Deltajengin peiliin, miksi autot katoavat muualle huoltoon.Itsekkin olen jo sellaisen tempun tehnyt. Samat huollot ja ehkäpä paremminkin tehtynä noin 100 euroa halvemmalla. Siis liki 600 mummon markkaa. Minulla ainakin moisella rahalla on muutakin käyttöä kuin autoon sijoittaminen.

    • 110 Ladailija

      Olen kanssasi justiin samaa mieltä: Palvelu on huonontunut ainakin Lada-autokuskin näkövinkkelistä käsin.Konelan aikana varaosat löyty suoraan hyllystä.Nyt odotellaan monta viikkoa ja hinnat ovat pilvissä.Varaosamyynnissä sanotaan aina ei oo hyllyssä pitää tilata. Ei lähetetä enää Konela uutisia missä on Automerkin varuste ja huoltotarjouksia samoin käyttäjäkokemuksia.Onneksi on Lada klubi netissä missä hyviä tietoja.Deltassa keskitytään vaan palveluun arvoautojen ostajalle.

    • Miten mahtaa käydä?

      Minulla ei ole mitään Delta-Auton edustamaa autoa. Vanhoilla romuilla vaan ajellaan. Mielenkiinnolla olen seurannut Delta-Auton touhuilua. Joku järkikin siinä täytyyy olla, kun esim. Kia on tällä hetkellä Suomen ostetuin auto. Olen kuullut ja sattumalta läheltä seuranneena tiedän, että Deltan huolto on täysin perseestä, mutta niin ovat melkein kaikkien muidenkin merkkien huollot. Seuraillaan tilannetta...

      • Stilo -95

        Meillä loppupuolen -95 Stilo ja takuuhuolloissa käyty valohoitoa hakemassa ihan riittävästi. Takuu loppui ja niin loppui Stilon matkakin, nimittäin kansi hajosi vajaa puolivuotta takuun loppumisesta. että sillälailla Italialaisella....


      • romahtaa lopullisesti
        Stilo -95 kirjoitti:

        Meillä loppupuolen -95 Stilo ja takuuhuolloissa käyty valohoitoa hakemassa ihan riittävästi. Takuu loppui ja niin loppui Stilon matkakin, nimittäin kansi hajosi vajaa puolivuotta takuun loppumisesta. että sillälailla Italialaisella....

        On nimittäin niin heikkopäisten johdossa koko firma, laittomia irtisanomisia on mielettömästi. Oikeusjuttuja tosi paljon. Työntekijöiden paineet on liian suuret, jengiä lähtee koko ajan.


      • justice for all
        romahtaa lopullisesti kirjoitti:

        On nimittäin niin heikkopäisten johdossa koko firma, laittomia irtisanomisia on mielettömästi. Oikeusjuttuja tosi paljon. Työntekijöiden paineet on liian suuret, jengiä lähtee koko ajan.

        Oikeusjuttuja on todella paljon ja ei oo puhtaat jauhot pussissa...


      • oikeudetta
        justice for all kirjoitti:

        Oikeusjuttuja on todella paljon ja ei oo puhtaat jauhot pussissa...

        Olen samaa mieltä,nyt yksi lisänä,pelkään pahoin ettei konkurssipesän varat riitä kaikkiin tuleviin korvauksiin.


      • oikeudetta kirjoitti:

        Olen samaa mieltä,nyt yksi lisänä,pelkään pahoin ettei konkurssipesän varat riitä kaikkiin tuleviin korvauksiin.

        Täysin samaa mieltä on omakohtaisia kokemuksia selitellään ja kiistetetään päivänselviä asioita ja ihmiset vaihtuu kokoajan kuukauden aikana kolme eri korjaamopäälikköä eikä kukaan ota vastuuta virheestä!alkaa olla mitta täynnä vaikka on vesiselvät todisteet ja valokuvat ja virheellinen osakin on toimitettu korjaamolle.asiaa vaan pitkitetään näin Deltta Niittykumussa!!!ensimmäinen ja viimeinen auto siitä pajasta eikä ole Kia tai Fiat eikä muukaan deltan edustama merkki.


    • SeppoQ

      Sivut ollut koko päivän alhaalla. Firma konkassa?

    • ällistynyt

      Täysin perseestä! Ajatelkaa, Fiat Marea Weekend takajousen rajoitinkumitutti, tingitty hinta 55 € /kpl! Tutin todellinen hinta varmaan luokkaa 1-2 €. Onko tälläinen rosvous todella sallittua?. En koske enää ikinä delta-auton edustamiin automerkkeihin.

    • Croma_2

      ... on kulunut kaksi ja puoli vuotta ennustuksestasi. Ainakin Turussa on toiminta vaan laajentunut, missähän lienee supistunut? Suomen suurin autoliikeketju, tietääkseni...

      • ahneat auto kauppiiat

        Delta autossa ei välitetä asiakkaista vaan rahasta. Taitaa firmalla mennä todella huonosti kun kohdellaan rehellisiä asiakkaita TODELLA TÖRKEÄSTI!!!! Toivon sydämestäni että DELTA AUTO TIPPUU JA LUJAA!!!


    • atled

      Delta-auto senkuin porskuttaa. Kohta on kolme vuotta kulunut VillaCuoren ennustuksesta ja Delta-autolla menee hyvin.

      • dhytrgfbvhfgvyrg

        Niinpä , lehdessä luki tällä viikolla että esim.Iisalmesta vähennetään ainakin 4 henkilöä ,eli Delta on alkanut jakaa potkuja kannattamattomissa pisteissään.Ei ne venäläisten pestyt rahat pitkään riittäneet ;-)


      • Cubbe
        dhytrgfbvhfgvyrg kirjoitti:

        Niinpä , lehdessä luki tällä viikolla että esim.Iisalmesta vähennetään ainakin 4 henkilöä ,eli Delta on alkanut jakaa potkuja kannattamattomissa pisteissään.Ei ne venäläisten pestyt rahat pitkään riittäneet ;-)

        Minä olen saanut erittäin hyvää palvelua Delta-autossa. Olen ollut asiakkaana noin 8v.
        Suosittelen lämpimästi


    • alfisti

      Venäläisten raha on vielä riittänyt, mutta huoltohinnat johtaneet asiakaskatoon. Henkilökunta kuulemma myös lähdössä.

      • Nallea naurataa

        Ostin uuden Fiatin... Peugeot meni vaihdossa jolla sain enemmän mitä itse maksoin 500 euroa ja 1000 euron bensat.Kauppias saa uudesta autosta riittävät voitot.Auton vaihdossa on väliraha ratkaisevassa asemassa ja pitkä "takuu" aika.


      • Fiiu 04
        Nallea naurataa kirjoitti:

        Ostin uuden Fiatin... Peugeot meni vaihdossa jolla sain enemmän mitä itse maksoin 500 euroa ja 1000 euron bensat.Kauppias saa uudesta autosta riittävät voitot.Auton vaihdossa on väliraha ratkaisevassa asemassa ja pitkä "takuu" aika.

        Delta-auton huolto on todella onneton. Hankin syksyllä käytetyn Fiat Stilo JTD:n. Jossa oli 10 000 km:n puolitakuu. Heti "tarkastetun" auton hankinnan jälkeen huomasin paljon pikku puutteita, jotka kyllä korjattiin. Huoltokirjassa ei ollut merkintää nokkahihnan saatikka vesipumpun vaihdosta, mutta yllättäen merkintä hihnan vaihdosta löytyikin liikkeen tietokoneelta. No pari kuukautta ajoa ja vesipumppu lakkasi toimimasta. En enää autoa Telttaan vienyt, vaan toiseen paikkaan, jossa ihmeteltiin, oliko vesipumppua jakohihnan vaihdon yhteydessä lainkaan vaihdettu. Yleensähän se menee aina vaihtoon samalla. 120 000 km:n huoltohinta kerrottiin puhelimessa Deltassa 738 €:n hintaiseksi, viikon päästä tarjous kotiin hinnalla 399 €! Paikallisella korjaamolla hinta oli lopulta 255 €.


      • Fiat
        Fiiu 04 kirjoitti:

        Delta-auton huolto on todella onneton. Hankin syksyllä käytetyn Fiat Stilo JTD:n. Jossa oli 10 000 km:n puolitakuu. Heti "tarkastetun" auton hankinnan jälkeen huomasin paljon pikku puutteita, jotka kyllä korjattiin. Huoltokirjassa ei ollut merkintää nokkahihnan saatikka vesipumpun vaihdosta, mutta yllättäen merkintä hihnan vaihdosta löytyikin liikkeen tietokoneelta. No pari kuukautta ajoa ja vesipumppu lakkasi toimimasta. En enää autoa Telttaan vienyt, vaan toiseen paikkaan, jossa ihmeteltiin, oliko vesipumppua jakohihnan vaihdon yhteydessä lainkaan vaihdettu. Yleensähän se menee aina vaihtoon samalla. 120 000 km:n huoltohinta kerrottiin puhelimessa Deltassa 738 €:n hintaiseksi, viikon päästä tarjous kotiin hinnalla 399 €! Paikallisella korjaamolla hinta oli lopulta 255 €.

        Kyllä koiralta kusi lopuu ennen kuin Delta-autolta autojen myynti.Olen tyytyväinen palveluun ja muutenkin heidän toimintaansa,Sain mielestäni hyvät kaupat vaihtoautostani ja kaiken maailman kylkijäiset siinä sivussa, eilen noudin postiin tuleet polttoaine lahjakortit arvoltaan 1000 euroa.Siinä on minun ajoilleni ainakin vuoden Behsat.Kyllä Jyväskylän Delta-autossa kelpaa asioida.


      • mun pösö
        Nallea naurataa kirjoitti:

        Ostin uuden Fiatin... Peugeot meni vaihdossa jolla sain enemmän mitä itse maksoin 500 euroa ja 1000 euron bensat.Kauppias saa uudesta autosta riittävät voitot.Auton vaihdossa on väliraha ratkaisevassa asemassa ja pitkä "takuu" aika.

        Mun pösö meni vaihtokaupassa alle torihintojen kiitos teltta auton.


      • Nimetön
        mun pösö kirjoitti:

        Mun pösö meni vaihtokaupassa alle torihintojen kiitos teltta auton.

        just joolle .taisi olla ainut autokauppias joka ymmärsi pösösi edes jonkinarvoiseksi.eikö kauppaa tehdessä raksuttanut kun nyt sitä itket,


      • autoikijoita
        Fiat kirjoitti:

        Kyllä koiralta kusi lopuu ennen kuin Delta-autolta autojen myynti.Olen tyytyväinen palveluun ja muutenkin heidän toimintaansa,Sain mielestäni hyvät kaupat vaihtoautostani ja kaiken maailman kylkijäiset siinä sivussa, eilen noudin postiin tuleet polttoaine lahjakortit arvoltaan 1000 euroa.Siinä on minun ajoilleni ainakin vuoden Behsat.Kyllä Jyväskylän Delta-autossa kelpaa asioida.

        riittää, niin Ladalla, KIA:lla, FIAT:illa kuin Alfallakin pöristeleviä.

        Yhdistävänä tekijänä tyytyväisyys erittäin laadukkaaseen laatumerkkiinsä. Oikeita automaailman parhaimmistoja. Ainoastaan Renault puuttuu porukasta, niin olisi tullut luetelluksi maailman vikaisimmat ja huonoimmat rottelot.


      • herhee
        autoikijoita kirjoitti:

        riittää, niin Ladalla, KIA:lla, FIAT:illa kuin Alfallakin pöristeleviä.

        Yhdistävänä tekijänä tyytyväisyys erittäin laadukkaaseen laatumerkkiinsä. Oikeita automaailman parhaimmistoja. Ainoastaan Renault puuttuu porukasta, niin olisi tullut luetelluksi maailman vikaisimmat ja huonoimmat rottelot.

        nyt on sulla jääny lääkkeet ottamatta


      • Fiiu 04 kirjoitti:

        Delta-auton huolto on todella onneton. Hankin syksyllä käytetyn Fiat Stilo JTD:n. Jossa oli 10 000 km:n puolitakuu. Heti "tarkastetun" auton hankinnan jälkeen huomasin paljon pikku puutteita, jotka kyllä korjattiin. Huoltokirjassa ei ollut merkintää nokkahihnan saatikka vesipumpun vaihdosta, mutta yllättäen merkintä hihnan vaihdosta löytyikin liikkeen tietokoneelta. No pari kuukautta ajoa ja vesipumppu lakkasi toimimasta. En enää autoa Telttaan vienyt, vaan toiseen paikkaan, jossa ihmeteltiin, oliko vesipumppua jakohihnan vaihdon yhteydessä lainkaan vaihdettu. Yleensähän se menee aina vaihtoon samalla. 120 000 km:n huoltohinta kerrottiin puhelimessa Deltassa 738 €:n hintaiseksi, viikon päästä tarjous kotiin hinnalla 399 €! Paikallisella korjaamolla hinta oli lopulta 255 €.

        Täysin sammanlaisia kokemuksia Deltta niittykumussa


    • telttassa niitä "autoj...

      Taas alkaa uusi Yt-neuvottelu kierros.......kyllä se vaan niin on että maahantuontilaitos on konkkurssi kypsä nykyisen johdon takia!!!

    • paskahousut

      Toivottavasti tämä tulee tapahtumaan.

      • fiat

        Esim. jos käyt ostamassa leipomosta pullaa joka on sika hyvää. lähet menee firma menee konkkaa muuttuuko se pullakin heti huonoks ? Hä ?


    • ladakiamersu

      Nordea pankki hakee Delta-auton emoa konkurssiin.

      • linkki?

        eli löytyykö linkkiä, josta lukea asiasta enemmän?


      • -
        linkki? kirjoitti:

        eli löytyykö linkkiä, josta lukea asiasta enemmän?

        http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2009/07/delta-auton_emoyhtio_haettu_konkurssiin_854520.html


      • deltassa

      • Marxgf
        deltassa kirjoitti:

        Alfa 156 kytkimen vaihto.
        Delta-auto 1300e
        Car-pojat järvenpää 700e

        No joojoo mutta Car-poikien jäljiltä ei ohjauskulmat ole viturallaan kytkimen vaihdon jäljiltä eikä ojaamossa paskasia sormenjälkiä.


    • ata66

      Kaksi vuotta vanha Stiloni on odottanut takuukorjausta kaksi viikkoa, auto seisoo Herttoniemen pisteessä odottaen sytytyspuolaa, on kuulemma toimitusvaikeuksia. Menee Fiat myyntiin, kunhan saan auton pois sieltä. Ala-arvoista toimintaa Deltassa.

      • :O

        Homoja?


      • Mulla seisoi Volvo kuukauden Niittykummun pisteessä oli kytkinremontissa ja piti vaihtaa vaihteisto oljyt samalla ajoin autolla n. 20km kytkin rempan jälkeen ja vaiheistoöljyjen vaihdonjälkeen?Jos oli edes vaihdettu vaikutta siltäettä öljyt oli valutettu pois mutta oli unohdettu laittaa uudet tilalle tai sitten oli täysin väärän tyyppiset öljyt nyt väännetään että kuka maksaa ja mitä maksaa... Deltan korjaamopäälikkö väitti ettei Volvoon saa mistäänkäytettyä laatikkoa ja uusi maksaa 2500E tarkistin Biliasta 2300 tässäkin hinnassa vedätystä kustannus arvio rempalle3000 josta dellta tarjoitui maksamaan kolmanneksen kävin varaosahaku.net.issä vähän ajettuja volvon takuu laatikoita löytyi useita hintaan 700-850 yritin tilata laatikon deltan laskuun mutta firma on laskutus kiellossa.maksoin laatikon itse ja sovittin että laatikon hinta vähennetään lppulaskusta,kun vihdoin sain autoni kuukauden odottelun jälkeen minua vielä laskutettin 200E oma vastuulla joka oli kuulemma sovittu asiakaan kanssa minulle asiasta ei ollut ilmitettu/informoitu.kaverini joka on autonasentaja avasilaalaatikon ja totesimme että kaksi laakeria oli palnut kiini ja joku akseli oli tullut kykinkotelosta läpi mutta öljyä laatikosta ei tullut pisaraakaan ulos laatikosta on otettu kuvia ja lähetetty krjaamo vastaavalle sähköpostilla ja lisäksi toimitin koko laatikon sinne analisoitavaksi silti deltassa väitetään että laatikko ei ole käynyt kuivana.deltan viimisin veto oli että tilataan tavarantarkastaja arvioimaan tilanne ja hävijä maksaa kulut?onko kokemuksia tämmöisistä tavarantarkastajista?onkohan tässäkin joku vedätystakana?mitä olette mieltä toiminnasta?ennen kun vein volvon takuu rempaan rääkäisevän kytkimenpainelaakerin takia josa möskin maksoin puolet vaihteisto toimi täydellisesti. volvolla on ajettu 170000km hullettu biiliassa säänöllisesti ei pitäisi vielä olla vaiheistol loppu jos ei olla hullossa mokattu jotain?


    • Asiakas?

      Olen varma, että joku sieltä näitä palstoja lukee.
      Onko tähän deltta-huollon huonoon maineeseen kiinnitetty huomiota?
      Entä onko ryhdytty toimiin palvelun ryhdin palauttamiseksi?

      Omalta kohdaltani tämä saattaapi olla ratkaiseva asia, tuleeko minusta asiakasta Delta-autolle, vai ei.

      • Delta-huollot

        Minulle ilmoitettiin, kun en käyttänyt ko. huoltopalveluita että 7 vuden takuu on 2 vuotta. On muuten viimeinen deltalta ostamani auto, palvelu on huoltopoulella alaarvoista. Vein auton takuukorjaukseen ja sanoin että soittavat heti kun on kunnossa. Odotin jonkinaikaa ja menin kysymään, koska auto oli jo ulkona niin minulle ilmoitettiin, että hehkujen km raja on 80000 eikä siis oltu tehty mitään.


      • cowboy2
        Delta-huollot kirjoitti:

        Minulle ilmoitettiin, kun en käyttänyt ko. huoltopalveluita että 7 vuden takuu on 2 vuotta. On muuten viimeinen deltalta ostamani auto, palvelu on huoltopoulella alaarvoista. Vein auton takuukorjaukseen ja sanoin että soittavat heti kun on kunnossa. Odotin jonkinaikaa ja menin kysymään, koska auto oli jo ulkona niin minulle ilmoitettiin, että hehkujen km raja on 80000 eikä siis oltu tehty mitään.

        Mikähän Alfa mahtaa olla, jos sillä on 7v takuu. Ja hehkuthan on kulutusosa, ainakaan minä en ole varaosakaupasta vielä löytänyt hehkuja, joille antaisivat 20tkm pidemmän toimintatakuun.


      • sano yksi
        cowboy2 kirjoitti:

        Mikähän Alfa mahtaa olla, jos sillä on 7v takuu. Ja hehkuthan on kulutusosa, ainakaan minä en ole varaosakaupasta vielä löytänyt hehkuja, joille antaisivat 20tkm pidemmän toimintatakuun.

        Sano yksi osa autosta joka ei ole kulutusosa. Eli ei siis kulu lainkaan, ei mekaanisesti, kemiallisesti tms. auton elinikänä?

        Yksi osa.

        Eli siis sellainen osa jonka voi irrottaa 30 vuotta kuusen alla maanneesta autosta joka on sinne uutena ajettu, paketoida ja myydä uutena osana eteenpäin?

        Kyllä on ruostetta, hapettumaa, rispaantumista, kuoleentumista, homehtumista yms. vaikka autolla ei olisi ajettu metriäkään. Seisotettu vaan kuusen alla.


    • pönkä oven edessä

      mutta sen saa huonolla palvelulla ja jatkuvalla investoinnilla...

    • nyt vasta

      "Delta keskittyy jatkossa yhä enemmän ydinosaamiseensa: autojen myyntiin ja niiden huoltamiseen." Näin on Deltan tiedotteessa 12.8.2009 heidän nettisivuillaan.

      Mitähän Delta-auto on sitten tähän asti tehnyt vai pitäisikö tästä lukea rivien välistä, että jatkossa Delta ei enää tuo maahan autoja?

      • Temper

        Delta myi heinäkuussa? Fiateja 17-19 kpl.


      • til2
        Temper kirjoitti:

        Delta myi heinäkuussa? Fiateja 17-19 kpl.

        Alfoja rekisteröitiin heinäkuussa kolme kappaletta. Fiateja rekisteröitiin 30 kpl.

        http://www.ake.fi/AKE/Tilastot/Ensirekisteröinnit/Henkilöautot merkin ja mallin mukaan/Heinäkuu 2009.htm


      • rekisteröitiin
        til2 kirjoitti:

        Alfoja rekisteröitiin heinäkuussa kolme kappaletta. Fiateja rekisteröitiin 30 kpl.

        http://www.ake.fi/AKE/Tilastot/Ensirekisteröinnit/Henkilöautot merkin ja mallin mukaan/Heinäkuu 2009.htm

        vain kaksi, joten selkeää eteenpäinmenoa heti havaittavissa!


      • Parempaa palvelua
        rekisteröitiin kirjoitti:

        vain kaksi, joten selkeää eteenpäinmenoa heti havaittavissa!

        Minun luotto meni noin 3 vuotta sitten Deltan huollon surkeaan palveluun, kun siellä käytin kahta vanhempaa Alfaa huolloissa. Todella kansainvälisen palvelunhan siellä toki sain kuskattuani sinne 'kottikärryllä' rahaa: italialaista varaosaa ja kaupan päälle venäläistä palvelua. Ostaisin Alfan heti, jos joku muu niiden varaosatuonnin ja huollon hoitaisi. Toivottavasti Deltan ostaa joku pois pyörimästä ja laittaa asiakaspalvelua arvostamattomat pomot pihalle.


      • 2+17
        Parempaa palvelua kirjoitti:

        Minun luotto meni noin 3 vuotta sitten Deltan huollon surkeaan palveluun, kun siellä käytin kahta vanhempaa Alfaa huolloissa. Todella kansainvälisen palvelunhan siellä toki sain kuskattuani sinne 'kottikärryllä' rahaa: italialaista varaosaa ja kaupan päälle venäläistä palvelua. Ostaisin Alfan heti, jos joku muu niiden varaosatuonnin ja huollon hoitaisi. Toivottavasti Deltan ostaa joku pois pyörimästä ja laittaa asiakaspalvelua arvostamattomat pomot pihalle.

        jokos olet ostanut alfan??


      • lada
        2+17 kirjoitti:

        jokos olet ostanut alfan??

        kaikille autoliikkeille pitää toivottaa menestystä tänä aikana delta autolle myös .


    • Kiakuski

      Olen Kian erittäin tyyväinen omistaja,. Olen ajellut sille nyt reilun 40000 km . Auton ostin uutena kaksi vuotta sitten. Hyvin pelaa ja miks ei pelaisi , kun kerta Kia on. Hyvä etten uskonut niitä ennustaja ukkoja jotka ennustelivat Delta -auton katastrofia jo vuosia sitten. Selailin kyllä netistä mitä ihmiset kirjoittivat Delta- autosta ja Kiasta . Ennusteluista huolimatta päätin muodostaa oman mielipiteeni vasta sen jälkeen , kun olen testannut auton ajamalla sitä itse. Testattu on ja hyväksi todettu.

      • A3SB

        Joo mutta Delta-Auton koko organisaatio ja tilat on rakennettu usean merkin myyntiä silmällä pitäen. Pelkkä Kian myynti tuskin riittää suurien tilojen ja ison huolto-organisaation pyörittämiseen. Vielä kun entisenä asiakkaana tietää hyvin miten ko puljua pyöritetään on suuri vaara siitä että homma kaatuu silkkaan mahdottomuuteen. Montakos merkkiä Deltalla oli vielä vuosi sitten edustuksessa. Fiat, Alfa, Kia joissakin toimipisteissä Mazda ja mitähän niitä oli.

        Ei silti ei se jos Delta menee nurin mitenkään Kiaa autona huononna. Ainakin Fiattia ja Alfaa näyttäisi vaan parantaneen Deltan suojista ulos lähtö.


    • huru3g

      kummasti alfan ja fiatin omistajat jälleen ovat autojaan Deltalle tuoneet taisi siinä rytäkässä ammatti taito jäädä deltalle,ainakin millaista palautetta olemme saaneet...

    • ihmettelen nyt

      Olette saaneet??
      Eli sielläkö olet töissä? maksetaanko kirjoittamisesta?

    • No harm

      Taitaa tämän viestin lähettäjä olla itse jo romahtanut, Venäläisellä rahalla tekee ihmeitä. Esim Jyväskylän toimipisteessä kaupataan Kian lisäksi Mazda, Mitsua ja tilattaessa Ladaakin uusina. Parempi antaa neuvot perluskoonille makaronimaakareitten maahan, jotka vielä ilkeävät myydä Fiat (lue viat valmiina) merkkiä Ferrarin nostattamana. Eipä mene Suomalaisiin, ks tilastot.

      No harm

    • hehehehe

      Kun paikan nimi on Suoli24, niin se tarvitsee anuksen, josta p4ska suolletaan ulos. Tälläkin sivulla näet monta anusta, joista valuu jatkuvasti märkää kakkaa ulos.

      • unelmaaa

        sä vaan unelmoit !!!


    • -pErIkAtO-

      Nyt kun kakkaa pengotaan, nostetaan vanha kakka pöydälle - ja ah miten se haisee! Armon vuonna 2012 on taas asiat huonosti ja tämä syksy tuo sen, mitä aloituksessa on jo vuosia sitten on povattu!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe