En jaksa oikein enää ymmärtää tätä touhua,suomen omat herrat saatana ajaa koko ajan takaa omia hiihtäjiä kiristää silmukkaa ja vittuilee.
sitten näissä foorumeissa kaiken maailman hörhöt kertoo "totuuksia" ja ovat kaikista aina niin varmoja(vaikka epäilen että haukkujoilla takanaa urheilu saavutuksina roskapussien kanssa ulkoilu)..pitäsitte turpanne kiinni jos ette tiedä mistään mitää!!!!!
taas lahdataan varista ja haukutaan omia,oletteko sattunu pitää kirjaa että nykyää tätä tapahtuu aina arvokisojen alla??omien keskittyminen kärsii mutta ketkäs saavat olla rauhassa??no norjalaiset ja saksalaiset muut maat tietysti!!!kukaan ei muista kisojen aikaa björgenin"sairastelua" ennen kisoja vaikka ottaakin mitalleja(vai muka sairas)eipähän oo muitten kanssa samalla harjoitus leirillä,ja saa vedellä tabuja kaikessa rauhassa!!!entäs saksalaisen niille jaetaa jo erikois lupia ennen kisoja korkeitten veri arvojen takia(tämmöisiä lupia on jaettu vuoden sisällä jo viisi kpl)ja nythän niistä saivat jo suomalaisetkin tietää???näitten veriarvojen seuraaminen pitäis aloittaa jo lapsesta asti että saisi tarkan käyrän esille,ei riitä että seurataa muutama vuosi ja se on siinä....
nyt nämä herrat ja haukkujat vois vetää päänsä perseestään pihalle tai painua sinne perseesee kokonaan,onko tämä omien mustamaalaaminen tahatonta vai tahallista,välillä tuntuu kun sama kuvio toistuu vuodesta toiseen et meidän "toppatakki"porukoissa on kätyreitä et muut maat saa toimia ennen kisoja kaikessa rauhassa!!!!!
Suomen hiihtäjille kovasti tsemppiä kisoihin ja voimia et jaksais herroja ja turhanpäiväisiä paskanjauhajia!!!!!
Voi prkle
6
685
Vastaukset
- postimerkki perseeseen
j avinkiintiaan.
- kyllä ne herrat pitäs laittaa
vinkuintiaan kisojen ajaksi nämä hiihtoliiton ja olympiakomitean pösilöt. Mitä Kanerva on tehnyt mm urheilun hyväksi. Tuommosia huuliveikkoja on maailma täynnä. Pitäneekö Kanervan olla mukana testatakseen naishiihtäjät, koetulosten mukaan ne joilla ei ole muuta näyttöä!
- Watson
Ei ihme jos ADT:n urheilijoiden seurantaan tarkoitetut sivut eivät toimi,kun ADT:tä johtaa rattijuoppo.Nyt se äijä on syyttänyt Varista siitä,että Varis mukamas ei ole ollut tavoitettavissa siinä osoitteessa minkä hän on ADT:lle ilmoittanut.Voiko rattijuopon sanaan luottaa...mielestäni ei.Seppälähän on humalapäissään voinut lukea Kaisan jättämät tiedot väärin,tai hän on humalapäissään ajanut väärään osoitteeseen,tai vaikkapa sikakännissä ajanut poliiseja pakoon ja syyttää nyt Varista kaikesta.Rattijuopot eivät koskaan tunnusta olevansa itse syyllisiä tilaansa,he syyttää aina toisia.
Kanervakin on pilannut Suomen mainetta hillumalla sikahumalassa yksissä olympialaisissa.
Tässä meillä hyviä esimerkkejä....tekopyhiä perkeleitä ne vaan on....ja juoppoja. Kuvailit osuvasti itseäsi tuossa paatoksesi alussa. Et tosiaan tiedä mistään mitään: "Omien keskittyminen kärsii..." Hahhhhhaaaaaaaaaah! Ei Varis ole kenenkään meidän oma, vai onko? Osoitit alhaisen älykkyysosamääräsi ja tietämättömyytesi väittäessäsi että muut (norjalaiset) saavat olla "rauhassa". Kyllä se on Björgen johon kohdistuu suurin median paine ja sinä vain luulet että se on joku vitun varis. Ja sitä paitsi, toinen suuri munauksesi oli se, että sanoit ettei Björgen ole muiden kans samalla harjoitusleirillä. On se nyt siellä, muttei ollut aiemmin koska oli sairas ja antibioottikuurillahan EI SAA treenata.
Ja sinä olet näköjään jo mitalitkin jakanut jo etukäteen, noooh on se hyvä kun luotat norjalaisiin, niin teen minäkin.
Kerropa muuten mitä tarkoitat sillä että veriarvoja pitäisi seurata lapsesta asti??????? Voiko esimerkiksi kolmevuotiaasta sanoa että "tästä se tuleekin huippuhiihtäjä joten täytyykin alkaa seurata hänen veriarvojaan".
Sinäkin paraskin urheilija. Mitähän saavutuksia sinullakin muka on? Syytät muita heti mustamaalamisesta heti kun se kohdistuu suomalisiin, mutta itse puhut estoitta paskaa muiden maiden urheilijoista ja esität niin kuin jostain muka jotain tietäisit. Tietämätön helvetin tyhäm paska!- suomi
väitätkö sinä norjalaisten "kenttä heteka" että nämä turhat kirjoittelut aina kisojen alla ja suomalaisten syyllistäminen ei vaikuttaisi urheilioihin?? tarkoitin omilla kaikkia suomalaisia urheilioita jotka ovat olympialaisiin lähtemässä!!! joo ja tiedän että björgeni on tällä hetkellä muitten turskan pyytäjien joukossa, ja sullahan on tietysti hänen lääke resepti ja basileja taskussa et voit olla noin varma :)
ja jos olet sattunut huomaamaan et sinusta on otettu nuoresta asti veri näytteitä jotka merkitään ylös ja laitetaan talteen,sellaisia lukemia pitäisi verrata ja kartoittaa kokonais kuvaa veri arvojen tasosta(sinun on sitä varmaan vaikea käsittää kun olet vasta siirtymässä teenagevaselinbondage vaiheesta aikuisten maailmaan) !!!!!!!
myönnän että puhun paskaa muitten maitten urheilioista mutta tunnen ylpeyttä olla puhdasverinen suomalainen ja sanonta kuuluu"sitä saa mitä tilaa" ja kun luin sinun kirjoituksesi tunnen erintoten suurta ylpeyttä et ymmärän ja osaan pitää omien puolta enkä suostu muitten orjaksi,huoraksi ja nuoleskeliaksi kun suomalsisia syytetään!!!!!!
ja vielä hetki "heteka" olen viettänyt elämästäni enemmän suksien ja piikkareitten päällä kuin sinä olet edes tätä maailmaan nähnyt,ja ihan sm tasolla!!!!! ja olen viettänyt aikaa paljon nykyistenkin ja erimaiden urheilioiden kanssa....
kannataisi sinunkin ensin ottaa selvää että elämää on ovien ulkopuolellakin,totuus ei löydy lehdistä,tv:stä ja netistä!!!!!!
ja lopuksi mutta ei vähiten,älä tyttö mulle ala,mä oon nuollu pilluakin enemmän ku sä tikkaria :) - johtopäätöksen,
suomi kirjoitti:
väitätkö sinä norjalaisten "kenttä heteka" että nämä turhat kirjoittelut aina kisojen alla ja suomalaisten syyllistäminen ei vaikuttaisi urheilioihin?? tarkoitin omilla kaikkia suomalaisia urheilioita jotka ovat olympialaisiin lähtemässä!!! joo ja tiedän että björgeni on tällä hetkellä muitten turskan pyytäjien joukossa, ja sullahan on tietysti hänen lääke resepti ja basileja taskussa et voit olla noin varma :)
ja jos olet sattunut huomaamaan et sinusta on otettu nuoresta asti veri näytteitä jotka merkitään ylös ja laitetaan talteen,sellaisia lukemia pitäisi verrata ja kartoittaa kokonais kuvaa veri arvojen tasosta(sinun on sitä varmaan vaikea käsittää kun olet vasta siirtymässä teenagevaselinbondage vaiheesta aikuisten maailmaan) !!!!!!!
myönnän että puhun paskaa muitten maitten urheilioista mutta tunnen ylpeyttä olla puhdasverinen suomalainen ja sanonta kuuluu"sitä saa mitä tilaa" ja kun luin sinun kirjoituksesi tunnen erintoten suurta ylpeyttä et ymmärän ja osaan pitää omien puolta enkä suostu muitten orjaksi,huoraksi ja nuoleskeliaksi kun suomalsisia syytetään!!!!!!
ja vielä hetki "heteka" olen viettänyt elämästäni enemmän suksien ja piikkareitten päällä kuin sinä olet edes tätä maailmaan nähnyt,ja ihan sm tasolla!!!!! ja olen viettänyt aikaa paljon nykyistenkin ja erimaiden urheilioiden kanssa....
kannataisi sinunkin ensin ottaa selvää että elämää on ovien ulkopuolellakin,totuus ei löydy lehdistä,tv:stä ja netistä!!!!!!
ja lopuksi mutta ei vähiten,älä tyttö mulle ala,mä oon nuollu pilluakin enemmän ku sä tikkaria :)että tuo nimim. Zip1 on henkisesti jälkeenjäänyt, kilpahiihtoa armottomasti treenaava piirikunnallisen tasoinen rääpijä, joka luulee, että hänen mainetekonsa kasvavat sillä, että hän jatkuvasti mollaa suomalaisia, varsinkin naishiihtäjiä.
Poronpurijanperillinen jostain Kuusamon -Rovanniemen erämaa maisemista. Ei käy paljon sääliksi, mutta toisaalta pahoittelen, että perintötekijät ovat todella vajavaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2742445Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001314- 1081211
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831211Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581165Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811106- 44972
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67907Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33777