Fort Minor?

jästi

Kyllä täytyy sanoa, että Fort Minorin musiikki on tosi erilaista kuin Linkin Parkin. Eipä olisi uskonut, että Mark Shinoda tälle linjalle lähtee. Mitä muut tykkää Fort Minorista?

19

2779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsester

      Linkin Parkista "lähteneen" jänesen nimi on Mike (Kenji) Shinoda, ei siis Mark. Muuten ihan hyvä.

      • fort

        pieni korjaus mike shinoda EI ole LÄHTENYT Linkin Parkista vaan Fort Minor on hänen ystäviensä bändi jota hän tukee olemalla projektissa mukana...että sellaista.


    • liisi

      on kyllä aika erilaista.. en tykkää:(

    • gloy

      Miken räpäytys kyllä aika vaisua joskus...

    • Bloody-eye

      Itse en oikein välitä räpistä.Voisi kyllä jatkua entiseen malliin.miksi?oi,miksi...

      • gloy

        Onhan ne jo tekees uutta oikeeta Linkin Park -levyä. Ja kohta tulee Chesterin oman projektin levy mis ei mun ymmärtääksein oo räpista hajuakaa.

        Toivottavast tykkäät sit huutamisesta, ku seuraavalla levyllä (Linkin parkin siis) sitä kuulemma piisaa:

        Chester: "There will be A LOT of screaming. My screaming seems to get harder and more disgusting every time I do it. I had to go home and go to bed after I was working on the music at Mike's."


      • Miia D.
        gloy kirjoitti:

        Onhan ne jo tekees uutta oikeeta Linkin Park -levyä. Ja kohta tulee Chesterin oman projektin levy mis ei mun ymmärtääksein oo räpista hajuakaa.

        Toivottavast tykkäät sit huutamisesta, ku seuraavalla levyllä (Linkin parkin siis) sitä kuulemma piisaa:

        Chester: "There will be A LOT of screaming. My screaming seems to get harder and more disgusting every time I do it. I had to go home and go to bed after I was working on the music at Mike's."

        Kysymys kuuluukin vain: Voiko Chester ylipäätään huutaa liikaa levyllä??? :D

        Viva la angsti!! :)


    • Miia D.

      Itse keskimäärin ihan pidän Fort Minorista. Jotain tämän tyylistä osasin odottaakin Miken taustan tietäen. Yhdyn toki siihen, että räbäytyksessä olisi saanut ehkä olla enemmn potkua paikoin, mutta kelpaa mulle. Petrified toimii ainakin hyvin. Saas nähdä, mitä Fort Minorista lopulta kehkeytyy, koska totuushan on, että Miken nimellähän sitä on myyty, siitä ei pääse minnekään.

      • pihalla__

        onko mike lähteny pändistä?vai fort minor joku sivuprojekti?


      • Miia D.
        pihalla__ kirjoitti:

        onko mike lähteny pändistä?vai fort minor joku sivuprojekti?

        Sooloprojekti vaan minun tietojeni mukaan. Ei Mike ole kadonnut minnekään Linkin Parkista.


    • freak_on_the_leash

      niin, tyypin nimi on mike... linkin park on aivan mahtava bändi, jonka sydämmenä sykkii (mielestäni) Chester! Mutta bändi ei olisi kuitenkaan mitään ilman Mikeä... Mike ei kuitenkaan ole itse duettona mielestäni hyvä...

      • gloy

        Chesterhän hankittiin bändiin ihan vaan koska alkuperäinen laulaja lähti. Ja muutenkin Mike se taitaa siellä se pomo olla :) Mut onhan chazy iso osa LP:tä kummiski...


      • fanatic
        gloy kirjoitti:

        Chesterhän hankittiin bändiin ihan vaan koska alkuperäinen laulaja lähti. Ja muutenkin Mike se taitaa siellä se pomo olla :) Mut onhan chazy iso osa LP:tä kummiski...

        Alkuperäinen laulaja on Chester Bennington.


      • gogol
        fanatic kirjoitti:

        Alkuperäinen laulaja on Chester Bennington.

        Bändi oli pystyssä ja nimenä oli Xero, laulajana Mark Wakefield. Mark siirtyi muihin hommiin, Chester otettiin mukaan (vuosi 1999) ja bändin nimeksi tuli Hybrid Theory. Kun saivat levysopimuksen piti nimi muuttaa, koska toinen samanniminen bändi oli jo olemassa. Siispä nimeksi tuli Linkin Park.


    • sanoa

      että ainakin kappale Believe me on ihan hyvä. Ekan kerran sen kuultuani ihmettelin että onpa Linkin Parkilta tullu erilaista musiikkia. Mutta sitten kun näin sen musavideon Vivalla, niin hokasin että kyseessä olikin toinen bändi :)

      • Ansku

        hei, mist ossast sait believe me:n musavideon. ois kiva nähä se. ;) Ite tykkään fort minorist. :)


      • fdhghj
        Ansku kirjoitti:

        hei, mist ossast sait believe me:n musavideon. ois kiva nähä se. ;) Ite tykkään fort minorist. :)

        Jotkut kappaleet on hyviä, mut ne lyriikat on aika samaa so...


      • Fort minor&Flipsyde
        Ansku kirjoitti:

        hei, mist ossast sait believe me:n musavideon. ois kiva nähä se. ;) Ite tykkään fort minorist. :)

        No hyvä jos lähtis sielt linkin parkist fort minor on hyvää kuunneltavaa linkin park on iha erijuttu Tak ryu ja mike osaa räpätä hyvi


      • mike_love
        Fort minor&Flipsyde kirjoitti:

        No hyvä jos lähtis sielt linkin parkist fort minor on hyvää kuunneltavaa linkin park on iha erijuttu Tak ryu ja mike osaa räpätä hyvi

        Vanha keskustelu, mutta pakko vastata. Fort Minor on aivan loistava! :) Itseasiassa syy siihen, miksi alunperin ihastuin Linkin Parkiin. Harmi, ettei lisää musiikkia ole (ainakaan näillä näkymin) tulossa... :/ Mike on tehnyt hienoa työtä levyn kanssa, ja mun mielestäni on mahtavaa kuulla enemmän räppiä, etenkin, kun sitä nyt uusimmalla levyllä on huomattavasti vähennetty...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe