Valitusta tulee, että poistan liian vähän joskus liian paljon. Tämä valittaminen on hyödytöntä.
Järjestelmä toimii siten, että joka havaitsee sopimattoman viestin, ilmoittaa siitä virallista kanavaa ja asia tulee harkituksi.
On siis täysin väärin käydä kinastelemaan ja mennään nimittelyasteelle asti toisinaan.
Tässä on kaksi mahdollisuutta: 1. Antaa palstan toimia valtoimenaan, mutta siinä on käräjöintiriski.
Sheriffi on valittu siksi, ettei oikeusjuttuja tulisi turhaan. Tämä koskee tekijänoikeusrikkomuksia, kunnian loukkaamista sekä muita lainrikkomisia.
2. Minä voin ryhtyä poistamaan kaikki, joissa on vähänkin epäkohteliasta ilmaisua.
Kun poistolinjalle lähdetään, siinä poistuu myös ihan asiallista materiaalia, koska valvonta ei voi olla reaaliaikaista. Kuitenkin katson oikeaksi poistaa koko rimpsu, joka on johtanut toisen kirjoittajan nimittelyyn tai muuhun aliarviointiin.
Palstan hoidosta
1
534
Vastaukset
- Realisti
Jatka sitä, "vihne".
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509