Tässä hommassa muuten elää pirun pitkään.*Ei rauhoitu*
Ihmissutena olemisesta,osa 2.
11
961
Vastaukset
- aivan joo
joo joo . . .
- kotoisin
susiläänistä sieltä itärajalta. . Sama se mutta jätä lampaat rauhaan. Ulvo kuuta. UUUU UUUUUU! :)
- lady.young
Oletko tosissasi, siis en nyt ivaa mitenkään...
- AROSUSI-09
Mulla nyt vain on vähän kipeä huumorintaju...Toivottavasti joku sai niistä traumoja:P
- lady.young
AROSUSI-09 kirjoitti:
Mulla nyt vain on vähän kipeä huumorintaju...Toivottavasti joku sai niistä traumoja:P
Joo tosi pahoja... Nyt en tuu enää saamaan unta kun pelkään että arosusi tulee vierailulle... ;)
- AROSUSI-09
lady.young kirjoitti:
Joo tosi pahoja... Nyt en tuu enää saamaan unta kun pelkään että arosusi tulee vierailulle... ;)
niin saattaa tullakin.*Lääh*
- lady.young
AROSUSI-09 kirjoitti:
niin saattaa tullakin.*Lääh*
No täytyy sitten lukita ovet ja ikkunat ekstra varmasti... Vai meinaatko tulla niiden läpi ;)
- AROSUSI-09
lady.young kirjoitti:
No täytyy sitten lukita ovet ja ikkunat ekstra varmasti... Vai meinaatko tulla niiden läpi ;)
koko talon nurin ja sitten syön suihini !
- lady.young
AROSUSI-09 kirjoitti:
koko talon nurin ja sitten syön suihini !
Hui!
- devilived
Tuskinpa AROSUSI-09 kenenkään taloa puhkuu tai puhaltaa, ehkä muodonmuutos on enemmänkin Wallace ja Gromit-leffan tyylinen ;)
- AROSUSI-09
olen tavoittelemassa,mutta menköön nyt;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 522638
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319