Hei olen juuri tutustunut kaksosmieheen. Hän on 26 vuotias ja minä 18. Hän vaikuttaa jotenkin menevältä tyypiltä, tiettyä lapsenomaisuuttakin löytyy ja arvelen ettei hän ole kyvykäs vakavampaan suhteeseen vai mitä mieltä te olette? Itse olen leijonanainen.
Voiko Leijonan ja kaksosen suhde onnistua? Millaisia kaksosmiehet pohjimmiltaan ovat? Pettävätkö he kumppaniaan ja kyllästyvätkö nopeasti?
Ottakaa kantaa.
kaksoset mies
9
7195
Vastaukset
- Star
Horoskooppien mukaan tuollaisia asioita ei ehkä kannattaisi ottaa liian tosissaan, mutta ainakin Jippii.fin horoskooppi sanoo näin Leijonasta ja Kaksosesta yhdessä:
-----
Kaksosen ja leijonan välinen suhde on leikkisä ja hilpeä. Siinä on paljon liikehdintää ja optimismia. Leijonan luovuus viehättää kaksosta, joka kaipaa älyllisiä haasteita. Ongelmia syntyy, jos leijona ottaa liian vakavasti kaksoselle ominaisen flirttailunhalun tai jos kaksonen kokee leijonan haluavan kontrolloida suhdetta. Kaksonen ja leijona sopivat hyvin yhteen, olkoonkin että leijona haluaa kokea kaiken itse ja kaksonen mieluummin tarkkailee ja kokeilee asiat kaikista näkökulmista ja tavoilla. Yhdessä he voivat kokea ja ymmärtää enemmän kuin kumpikaan yksikseen.
Leijona ja kaksonen ovat molemmat energisiä merkkejä, joilla riittää hyviä ideoita ja yhteisiä intressejä. Molemmat haluavat paljon vapautta, mutta leijonalle se on enemmän fyysistä ja kokeilunhaluun liittyvää, ja kaksoselle henkistä ja älyllistä itsenäisyyttä. Leijona voi auttaa kaksosta päätöksissä, mutta saa olla varovainen ollakseen lankeamatta liialliseen pomotteluun.
Leijonaa ohjaa Aurinko ja kaksosta Merkurius. Planeetat edustavat yksilöllistä ilmaisukykyä ja kommunikaatiota. Samankaltaisilla näkökulmilla varustetut merkit toimivat hyvin yhdessä. Keskustelujen puitteissa voi molempien pinna kiristyä. Kaksonen ottaa tilanteet enemmän leikin kannalta ja leijona tosissaan. Leijona rakastaa keskipisteenä olemista ja se sopii kaksoselle vallan mainiosti. Kaksonen tarkkailee mieluummin muiden reaktioita kuin meuhkaa itse ylimpänä.
Leijona haluaa olla suhteen pomo ja ideakone, mikä käy kaksoselle niin kauan, kuin ideat ovat hyviä eikä häntä painosteta. Parasta leijonan ja kaksosen suhteessa on sen leikkisä ja jopa lapsenmielinen luonne. Molemmat osaavat arvostaa toisiaan sekä toisen panosta suhteen eteen. Yhdessä leijona ja kaksonen ovat erittäin menestyksekkäitä ja onnellisia.
-----
Mies-Kaksonen:
-----
Kaksosmies ei tarvitse esittelyjä, hän esittelee itse itsensä.
Hän koskettaa hänessä olevaa tarvetta jatkuvaan ja innostavaan keskusteluun, liikkumiseen ja uuden kokemiseen. Hän saa naisen tuntemaan, että elämässä tapahtuu aina jotain ja että varsinkin hänen ympärillään tapahtuu. Hän on utelias kokeilija, etsijä, ikuisesti nuorekas ellei sitten keskenkasvuinen kloppi tai murrosikäinen, ikuinen koululainen lukien toisella silmällä sarjakuvia ja toisella koulukirjaa naputellen sormella hermostuneesti viimeistä hittiä pulpetinkanteen. Jokin tästä ikuisesta pojasta säilyy läpi hänen elämänsä leimaten hänen tunne-elämänsä myös. Hänen tarpeensa ovat hetkellisiä ja spontaaneja.
Kukaan ei kiellä, etteikö hän olisi ihmisistä kiinnostunut tai kiinnostava tuttavuus. Usein tunneasiat liittyvät ystävyyssuhteisiin ja kaveruussuhteisiin, jotka alkavat kehittyä pidemmälle. Hän on kuitenkin älyllinen ja mentaalinen ihmistyyppi ja pelkkä tunneside ei useinkaan tule kyseeseen. Kaksosmies tarvitsee kumppanuutta, jossa voi jakaa mielipiteitä, keskustella ja pohtia asioita. Jos löydät ihmissuhteesta sekä mielen että sydämen tasolla yhteistä pohjaa, se on hyvä merkki suhteen jatkoa ajatellen. Liian sitovat, nahan alle imeytyvät tyypit ovat usein hänestä rasittavia.
Hänen merkkinsä on ilman elementin mukainen ja rakkaus etäistä, leikillistä eikä sydänjuuria myöten rasittavaa. Hän voi olla melkoinen ihmissuhdepeluri tai ilmavasti kukasta kukkaan hyppelehtivä kiusoitteleva keiju. Näennäisesti hänestä puuttuu vakavuus ja periaatteet, mutta niidenkin aika tulee parisuhteen kuluessa. Huikentelevaisuus on hänen merkkinsä perinteinen heikko kohta ja siihen pitää löytyä tepsivät lääkkeet, muuten rakkaus on vaikeuksissa. Sinun on joko hyväksyttävä hänen keskeneräisyytensä ja sitoutumisen kammonsa tai opetettava häntä kasvamaan poikasesta aikuiseksi, jonka ei tarvitse pelätä aikuisten ikävää maailmaa. - suru
hei !!!
älä usko kaikkea mitä Kaksonen suustaan päästelee.taitaa olla ihan sama mikä horoskooppimerkki sillä on kierroksessa, niin kauaa se ei jaksa katella.tuntemani Kaksoset ovat n. 2kk suorittaja ja sen jälkeen kaikki on ohi.ovat aika levotonta sorttia.ja kaikki pitää tapahtua mahdollisimman vauhdikkaasti.jos epäilyttää vähänkin,älä anna mennä pidemmälle.EI KANNATA RIKKOA ITSEÄÄN!!! - rrapu
Minun kaksosmieheni on ihana. Hän on hieman lapsellinen/"hassu", romanttinen (kirjoittelee minulle runoja/lauluja), ja kertoo tunteistaan ja usein. Tunnen että minusta oikeasti välitetään ja pidetään huolta. Hän on spontaani, sanoo usein kaiken suoraan - negatiiviset ja positiiviset asiat. Vaikka hän itse pursuaa romanttisia eleitä yms hän myös tarvitsee niitä paljon takaisin. Välillä ilmaantuu outoja huomionkipeys-kohtauksiakin...
½ vuoden suhteen jälkeen hän on vielä tosissaan kanssani (kertoo kyllä sitten jos/kun ei enää kiinnosta). Kaksosmiehet ovat meneviä ja kulkevat välillä oman päänsä mukaan. Jos itsekin olet menevä leijonanainen, pullat on hyvin uunissa. Muutoin tilanteeseen pitää yrittää sopeutua, ja kestää tahdissa mukana. Tai ehkä miekkonenkin rauhoittuu ja asettuu aloilleen suhteen myötä. Muihin kaksosmiehiin en ole tehnyt lähempää tuttavuutta, mutta luulen että useimmat kaksosmiehet ovat unelmamiehiä, suosittelen ;)- heräjä
Odotahan kun ensi huuma haihtuu...Kaksosmies pettää salaa, näin on:motto :mitä sinä et tiedä , ei haittaa sinua ja hänelle se on vain leikkiä. Kolme vuotta on meillä kulunut ja luulen että paras "valttini " on se, että annan hänen mennä vapaasti mitään kyselemättä. Itse teen samoin.Syy siihen on se että yhdessä meillä on monia mukavia hetkiä, en kanna syyllisyyttä minäkään. Elämä on sellaista, kaikki kestää aikansa...so what?
- todettu juttu
Sorry vaan, kaksosmies on menevää lajia ja aina valmis flirttiin. En pidä heitä uskollisuuden perikuvina sillä he keksivät hyviä syitä uskottomuudelleen; vaikkapa riita, jolloin voi hakea "lohdutusta " aivan hyvällä omallatunnolla. Heillä on myös tapana haluta olla seuran tähti vaikka sinua mollaamalla. Lapsenomaisuus tulee esiin pitemmän päälle kiukutteluna ja sitä paitsi heitdän egoaan täytyy alituiseen nostatella.Ei mahdu enenpää...
- jake
Vähänks me kaksoskiehet ollaa makeita :))
T. peruskaksosmies juuri näin - kaksosnaikkonen
Olen kaksosnainen ja kuvauksesi kaksosmiehesi käyttäytymisestä sopii täydellisesti ex-oinasmieheeni, miten näitä juttuja tulisi oikein tulkita...
- Kokemusta on
Kaksosmiehet (kaikki tuntemani) ovat erittäin miellyttäviä, mutta ah! niin petollisia. Pettävät minkä ehtivät. Oma miehenikin petti minua lukuisia kertoja, kunnes viimein muutti asumaan vallan uuden naisen luokse, jonka kanssa oli seurustellut tietämättäni jo noin vuoden. Varoitan sinua: usko tämä ennen kuin on liian myöhäistä!
- lady
Olen itse kaksonen ja ensimmäistä kertaa seurustelen kaksosmiehen kanssa, meillä on aivan ihanaa.Ymmärrämme toisiamme täysillä ja ihmettelemme sitä että kaikilla on kaksosista niin epäluotettava kuva. Jos rakastat kaksosta täysillä kuitenkaan kahlitsematta niin hän on uskollinen sinulle, ja muista ettei päätäsi särje koskaan kun on kyse seksistä:) Rakastamme sitä että meille puhutaan kaikkia ihania pusi pusi juttuja, kuitenkaan menemättä äärimmäisyyksiin koska sisäinen älykkyys ja huumorisi menevät aina ulkoäön edelle!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462