Miks eläimeks se mint oikee muuttuu??????
Tokyo Mew Mewstä...
15
955
Vastaukset
- .........
Tahitin lurikki
Linnuksi, vähän haarapääskyn tapaiseksi, muttei se oo tietääkseni se. Lintu kuiteski :D
Tässä yhdes kohas lukee:
Mintoon Tahitinlurikin geenjä.... (tiedäthän?) En kyllä tiedä mikä lintu se on, mutta kuvista päätellen miltei haarapääsky....- ichigo-79
se tahitin lurkki ja saat vastaukses!
ichigo-79 kirjoitti:
Yks Melice (täällä) kokeili jo, mutta ei sitä löytynyt.... :(
half-mouse kirjoitti:
Yks Melice (täällä) kokeili jo, mutta ei sitä löytynyt.... :(
Kokeilin just itsekin, vaikka ja miten.... ARGHHHT!
- googleta
ichigo-79 kirjoitti:
niin, mitä ?
- googleta
mint --> lint --> lintu --> lehtokurppa
- googleta
half-mouse kirjoitti:
... Siis mitä?
vastaus kysymykseesi.
- Kkos
google.com -> kuvahaku -> "mew mint" -> 2. sivu -> 3. alin rivi ja 2. kuva vasemmalta oikealle katsottuna.
ei ollut edes vaikea löytää.- googleta
...ja tulit noin hengästyneeksi etsinnästä. voi voi.
- Sakuranbo
Minto muuntautuu Mew Mintoksi, joka kuvastaa eläinlajia nimeltä Tahitinlurikki. Japanin/alkuperäisellä kielellä laji on Ultramarine Lorikeet... Vai olikohan se Rare Blue Lorikeet... En muista, mutta lintuneidin DNA on kuitenkin sukua papukaijalle.
- Lettuce
Minton eläinlaji on lintu eli siis:
Japaniksi: Ultramarine Lorikeet
Suomeksi: Tahtinluriikki
Saksaksi: Rare Blue Lorikeet - Momoka
Mintin geenit ovat tshitin lurikin geenit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072