Kuinka kauan menee että Levolac tehoaa kunnolla? Mulla on nyt menossa kolmas päivä ja suoli ei vieläkään toimi, kun tulee vaan kovaa papanamaista ulostetta ja tosi vähän. Oon syöny myös vedessä liotettuja luumuja, marjasoppaa, vehnäleseitä, kaurapuuroa ja kaikkea kokeillu. Auttakaa!!
Ummetus ja Levolac
20
40940
Vastaukset
- toinen kipeä
Itse käytän duphalacia, joka on periaatessa sama tuote. Jos ummetus on paha käytän myös suolen tyhjennyksen apuna microlax peräruisketta.
Kyllä sen Levolacin pitäisi muutaman päivän sisällä jo tehota.
Lisäksi kannattaa juoda tosi paljon vettä ja liikkua. - hoitsu
levolac on hyvä lääke ummetukseen kun löytää juuri sen oikean annoksen. purkissa taitaakin lukea miten se aloitetaan ja jotain siitä ylläpitoannoksesta. mutta ylläpitoannos ei ole kaikilla sama. se on vaan kokeiltava millä vatsa toimii parhaiten ilman että menee ihan ruikuliksi.
- : )
HEI!
Kokeiles näitä:laxoberontipat( ei pitkäaikaisesti)
MAGNESIUM
colonic plus puhdistuskuuri
Liikunta, vesi, kaurapuuro, pellavanrouheet - Sepp
: ) kirjoitti:
HEI!
Kokeiles näitä:laxoberontipat( ei pitkäaikaisesti)
MAGNESIUM
colonic plus puhdistuskuuri
Liikunta, vesi, kaurapuuro, pellavanrouheetTämä ei ole hyvä tuote !!!
Olin juuri saanut oireeni kutakuinkin hallintaan, säännöllisellä päivärytmillä ja säännöllisillä suokailuajoilla, jotka ovat mielestäni ykkösasia vatsa- ja suolisto-oireiden hoidossa. Ostin tätä Colonis Plussaa, koska uskoin että siitä olisi ollut apua, mutta kävikin päinvastoin. Se aiheutti valtavasti ilmavaivoja sekä mikään ei enää pysynyt sisällä. Parin viikon kokeilun ajan, kaupassakäyntikin oli lähes mahdottomuus nopean suolen toiminnan vuoksi. Lisäksi tämä tuote toi myös kivuntapaisen tunteen, jossa tuntuu kuin suolta painaisi jokin.
- kipeä
Kiitoksia vastauksista. nyt jo alkaa helpottaa. Tosin tuo levolac auttaa vasta nyt kun on viides päivä menossa. Luumuja olen liottanut, syönyt leseitä, kaurapuuroa ja näkkileipää. Täytyy jatkaa samalla linjalla, niin eiköhän tämä tästä ala hellittää.
- juha
alkoi auttamaan vasta 4päivänä ja mukana otin marjoja,luumuja ja liikuntaa jokapäivä sekä vettä join paljon et kyllä se siitä pitäs alkaa toimimaan sinullakin.
- auttaa paremmin kuin levolac
laitan pari lusikallista aamuisin jogurtin sekaan ja hämennän vähän aikaa niin se jähmettyy kivanoloiseksi geeliksi, joka on helppo syödä. Samalla saa mainohappobakteerit sun muut. Suosittelen kokeilemaan, jos kuka ei vielä tunne.
- juha
auttaa paremmin kuin levolac kirjoitti:
laitan pari lusikallista aamuisin jogurtin sekaan ja hämennän vähän aikaa niin se jähmettyy kivanoloiseksi geeliksi, joka on helppo syödä. Samalla saa mainohappobakteerit sun muut. Suosittelen kokeilemaan, jos kuka ei vielä tunne.
kokeilla seuraavalla kerralla tollaista kun toi levolac on aika kamalan imelää ja mullakin meni muutamapäivä ennekuin alkoi toimii se aina.
- epävarma___
juha kirjoitti:
kokeilla seuraavalla kerralla tollaista kun toi levolac on aika kamalan imelää ja mullakin meni muutamapäivä ennekuin alkoi toimii se aina.
Vaatiiko levolac reseptin? kiitso mahdollisesta vastauksesta.
- oghosjg
epävarma___ kirjoitti:
Vaatiiko levolac reseptin? kiitso mahdollisesta vastauksesta.
Ei vaadi reseptiä, paitsi jos aiot saada jotain kelakorvauksia. KAndee ottaa hiukan suurempi määrä ni tehoaa nopeammin. Pieruttaa ihan tosi paljon, mut eipä laita ruikulille.
- Henry 673
Pullon suusta huikat ja vettä päälle. Vaikutus tuli kahteen tuntiin ja kesti nelisen tuntia. Suosittelen.
- vastausta
neljä vuottako mietit ?
- Pekka Kahmo
Ei kai se ummetus ole vuosiluvusta kiinni. Kaikkihan täältä vastauksia hakee. Mullekin tehoaa paljon paremmin Laxoberon. Vatsa tyhjentyy kyllä aika vauhdikkaasti, eli ei pelkästään pehmennä, vaan suorastaan sinkoaa kamat ulos 12 tunnin sisällä. Eikä ällötä, kun ei ole makeaa litkua.
- apuuwa
pitäsis tietää jokin millä saisi p*skan pehmeeks tai melkein ripuliksi koska olin pukamaleikkauksessa ja kärsin kovasta ulosteesta jota on mahdoton saada ulos kauheiden kipujen takia, levolacia suisitelivat sairaalassa mutta en ole vielä hakenut apteekista mitään koska haluan tietää että mikä auttaa
- kokemustietoa
Ellei täysviljatuotteet, kuorelliset maapähkinät, muu kuitupitoinen ravinto ja vahva kahvi mustana auta, niin voi kokeilla ottaa jotain ruokaöljyä ruokalusikallinen aamuin, illoin ja, jos ei sekään, niin sitten risiiniöljyllä aukeaa, neuvoi pappa-vainaa, joka oli ollut tsaarin armeijan kasakkana.
- eiautaollenkaan
tämä levolac ei auta tai sitten sitä imelää kusen väristä litkua pitää imeä päiväkaupalla. esim laxoberon auttaa kertaheitolla ja ne ovatkin vain mauttomia pieniä kapseleita, suosittelen
- ei ummetusta
movicol jauhe pakattu pieniin pusseihin liuotetaan puoleen vesilasilliseen auttaa parhaiten.
- sarah-90
Minun oireeni alkoivat kun lopetin kahvin juonnin. Aloin voida pahoin joka päivä joinain päivinä oksensin joinain en. Ummetus oli kova ja aloin hoitaa sitä visinblin kuidulla. visiblin kuidun kanssa suoli toimi joka aamu silti päivällä oli ripulia ja illalla pelkkää limaa. kun lopetin kuidun paino tippui 5 kg. Oksentaminen onneksi loppui. Rupesin juomaan uudestaan kahvia suolisto ongelmat jatkuivat ummetusta, jatkuvaa limaa. välillä tummaa välillä kirkasta limaa. Välillä oli kiire juosta vessaan ja tuli pelkkää kirkasta limaa.
Nyt hakeuduin vatsalääkärille kun aloin olla jo poikki tämän suoleni kanssa ja ajattelin että masennun ihan totaalisesti. Sain ärtyvän suolen diagnoosin. kunnes labra testien tulokset tulivat ja minulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta. - Vesimiäs1975
Levolac ei aita enää mikä olisi tehokkaampaa ?? Alkaa nää kovat kakit kyllästyttää.. Ja kun se tulee ranteenpaksusena pötköinä ulos ei kivaa..
- Helli1
Auttoi samana päivänä kun otin koko mittakipollisen. Sen jälkeen on oltava mitan kanssa tarkkana. Vajaa puoli mitallista aamuisin toimii minulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726253- 1471734
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46952Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢30870Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan229767- 41759