Moi! Mulla on ollut jo yli vuoden paniikkihäiriö. Lääkityksenä ollut Proplar ja Omamox, tällä hetkellä vain ja ainoastaan Proplar. Nyt on tullut sellasta särkyä nilkkoihin, jalkapohjiin, ja sormiin. On semmoinen veltto olo ja haukotuttaa. Lääkäri sanoi että tämä johtuu hyperventiloinnista, mutta välillä tuntuu että elimistössäni olisi jokin pahempi tulehdus tai joku :-/ Myös polvea särkee. Särky ei ole kovaa vaan pistelevää ja polttavaa. Ja jotkut kohdat lievästi punoittaa. Käsiin on tullut pieniä näppylöitä...mitä ihmettä tämä on? Help! Pelottaa että mitä tää oikein on..:-((
liian pelokas?!? Neuvoja?
girl86
1299
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Tähänhän nyt on aivan mahdotonta vastata mutta yksi asia tuli mieleen, eli lääkeaineyliherkkyys. Joillekin tietyt lääkkeet tai yhdistelmät voivat aiheuttaa mitä erilaisempia oireita. Kysäisepä lääkäriltä tätä mahdollisuutta samalla kun koitat selvittää oireiden syytä oikean lääkärin kanssa.