osa: 3

ansu

jatkoa...

luku.4

Harry ja Hermione tilasivat kumpikin perunamuussin,lihapullia, kastikkeen ja katkarapusalaatin.
He odottelivat innoissaan ruokaa.
"Hei tässä on tilaamanne ruoka, ja se tekisi yhteensä 8,80 dollaria!" Tarjoilia sanoi ja laittoi ruuan pöytään.
"Otamme jälkiruuaksi liekitetyn banaanin jäätelöllä, kiitos!" Harry sanoi ja antoi rahat.
"Se annon kummallekkin tekee 2,50 dollaria!" tarjoilia sanoi taas ja jatkoi matkaansa.
"Noinh nyt päästään tähän ruokapuoleen!" Harry sanoi ja aloitti ahmimisen.
"Harry, noin syödä hienossa ravintolassa!" Hermione sanoi vihaisena.
"Sori... on vaan niin karsee nälkä!" Harry sanoi hiljaa ja suu täynä ruokaa.
Hermione murahti ja alkoi syömään.
Sitten he lähtivät vatsat täynä omaan huoneeseensa.
"Huoh olen niin täynnä!" Hermione sanoi ja lyssähti sohvalle.
"Niin minäkin, käyn vaihtamassa pyjaman" Harry ilmoitti ja poistui vessaan vaihtaamaan vaatteensa.
Hermione sillävälin taas vaihtoi omat vaatteensa ja avasi telkkarin. "Ei mitään tälläistä ohjelmaa! vihaan tietovisailua! ehkä on parempi jos en katso telkkaria koska on niin myöhä ja kohta menen jo nukkumaan!" Hermione puhui ääneen itsekseen.
Hermione meni ja vetäisi ruusunlehdet pois sängynpäältä ja vetäisi peiton päälleen ja meni makuulle.
Harryllä kesti kaksikymmentä minuuttia.
Kun Harry sitten saapui vessasta ulos niin Hermione nukkui jo.
Harry Raahasi itsensä hermionen viereen ja nukahti puolentunnin päästä. Aamulla hermionea ei näkynyt missään kun harry katseli viereensä kun oli jo herännyt.
Sitten kuului laulua vessasta ja sieltä tuli ihan Lootusten kukkasten tuoksu.
"Ahaa hän on kylvyssä!" Harry tokaisi ja meni itsekkin samaan huoneeseen.
"Moi tai siis hyvää huomenta!" Harry tokaisi ja astui vaatteet päällä kylpyyn.
"Ups oon vaan vielä väsynyt!" Harry sanoi ja nousi salamana ylös.
"Olet kyllä aika hupsu! vilustut jos vielä norkoilet noissa märissä vaatteissa joten ehdotan että otat nuo kauhean märät haisevat vaatteet pois harry kulta!" Hermione sanoi ja siirtyi poreammeessa eri paikkaan istumaan.
No harry nolona sitten otti kauheat märät vaatteensa poisa ja sitten meni ammeesee koska miksi sitä uikkareita menisi ettimään kun ne oli hävinnyt bussissa, samaten oli hermionellekin käynyt kun se hullu bussikuski oli kaivellut heidän laukkujaan ja ottanut uikkarit pois ja heittänyt ikkunasta ulos.
siinä he sitten istuivat ja juttelivat.
"Harry.... en viitsi varmaan tätä sanoa!" Hermione sanoi punastellen hiaman.
"No sano vaan kyllä mä ymmärrän!" Harry sanoi.
"No onks meillä´ jokin suhde kun me pystytään olla vierekkäin poreammeessa ja kaiken liskäksi alasti!" Hermione kysyi ja purskahti nauruun.
"ÖÖÖ... sitä mäkin oon miettiny ja oon tullu siihen tulokseen että ollaan suhteessa!" Harry huudahti ja nousi ammeesta ja vetäisi heti pyyhkeen päälleen.
"No sehän on kiva!" Hermione sanoi ja itsekkin nousi koska oli ollut harryakin ennemin ammeessa.
"No mitäs tänään tehäään, voidaan vaikka mennä shoppailee!" Hermione ehdotti samalla kun puki vaatteita ylleen.
"No miksikäs ei...!" Harry sanoi ja alkoi itsekkin pukea.

jatkuu seuraavassa osassa ja ttoivon että laitatte mielipiteitänne kaikista osioistani

2

632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sysimetsän asukki

Ihan hyvä, että yrität, mutta... AIVAN KAMALAA. Kirjoitus tökkii ja kuulosta siltä, kuin 4 vuotias lapsi kertoisi tarinaa. Ei pahalla, mutta suosittelen, että harjoittelisit vähän. Kirjoitus virheitä oli vähän.

• failer

sysimetsän asukki, tarkoitit varmaan kirjoitus_virheitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe